ufff escribió: |
Que lles den. A min que me importa que algúns recorten. Ala eles, ¡coitadiños! Eu márcome un obxetivo e esa é a miña competición. Como me vai importar que catro deses me ganen? |
Lois escribió: | ||||||
Caramba Montxo, sera legal e arreglarase cunha simple cinta, pero eu humildemente penso que, de forma moi intuitiva, podemos chegar á conclusion de que parece non estar ben feito... |
meseoye escribió: |
pues yo echo de menos ,y ojala vengan el año q viene gaiteiros GZ ,progres ,magnificos y resalados....ya veras como os molestan poco o nada,jejjj |
meseoye escribió: |
pues yo echo de menos ,y ojala vengan el año q viene gaiteiros GZ ,progres ,magnificos y resalados....ya veras como os molestan poco o nada,jejjj |
DoctorSlump escribió: | ||
Ya era patético la primera vez que hiciste el chistecito. |
Tartarugo escribió: |
Por algo esta carreira non para de medrar ano a ano, xa que aparte das grandes clásicas das grandes cidades, ¿¿ onde máis atopas a 1200 e pico persoas correndo nunha proba en Galicia?? |
DoctorSlump escribió: | ||
Si no me equivoco, sólo la Vig-Bay, la San Martiño, la Pedestre de Santiago y la de A Coruña 10 están por encima (la de O Porriño tiene un empate técnico con Lugo y Baiona). ¡Bravo! |
TitoFlis escribió: |
Polo visto a carreira foi maravillosa para case todo Quisque,pero levanmos "centos" de Post falando de problemas que sucederon na mesma,recapitulando: .Problemas cos Dorsais .Falta de Agua (o mellor de todo e o que di que a culpa e dos insolidarios que a beberon en vez de decir que foi insuficiente en cantidade) .Circuito mal delimitado .Circuito estreito con problemas cos dobrados .Baches . O da animacion musical non ten culpa a Organizacion . ..... |