Foros ›
Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Mér, 02 Mar 2011, 23:41
Asunto: Re: Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011

ufff escribió:
Que lles den. A min que me importa que algúns recorten. Ala eles, ¡coitadiños!
Eu márcome un obxetivo e esa é a miña competición. Como me vai importar que catro deses me ganen?

Estou dacordo co que dices,.... polo que creo entender, pois o noso reto e baixar de "X" tempo nunha distancia "Y", e eso non o pode recortar ninguen.

De todolos xeitos, todos temos a intuicioin de que moralmente este ben ou mal estes recortes (falo en termos relativos ós nosos compañeiros de reto)

xoslois.blogspot.com/
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 8:40
Asunto: Re: Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011

Lois escribió:
montxo escribió:
TitoFlis escribió:
tito escribió:
Esta es la famosa curva de la polémica.



La traza Amarilla es el recorrido legal y la Roja atajando ... Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Y puedo dar fe de tener que adelantar alguno dos veces en esta curva ...

Con una simple cinta se resuelve el problema,tanto aqui como en la plaza de abastos!!!!!

Cando se fixo a homologacion da media maraton de Porriño (homologacion nacional) o percorrido xa estaba medido po la ralla roxa.... e como eu colaborei na homologacion da mesma.... sinto decirvos que si a proba estivese homolagada xa non haberia ningun problema... e sigo discrepando que facer o percorrido por ahi non e atallar.... si non que o houbesen vallado...

Veña un saudo

Caramba Montxo, sera legal e arreglarase cunha simple cinta, pero eu humildemente penso que, de forma moi intuitiva, podemos chegar á conclusion de que parece non estar ben feito...

Tes razon Lois.... si te refires o trazado da linea roxa non esta ben feita... pois si imos por ela corremos po lo tellado da casa jejejeje

Coa reglamentacion na man... nin xuiz te pode descalificar por correres por ahi....
Si teño tempo pondrei una foto pa clarexar dudas
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 10:22
Asunto: Re: Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011

pues yo echo de menos ,y ojala vengan el año q viene gaiteiros GZ ,progres ,magnificos y resalados....ya veras como os molestan poco o nada,jejjj
antergo

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/08
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 10:39
Asunto: Re: Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011

meseoye escribió:
pues yo echo de menos ,y ojala vengan el año q viene gaiteiros GZ ,progres ,magnificos y resalados....ya veras como os molestan poco o nada,jejjj
No sé si será más bonito, pero seguro que más educados e iran en fila sin molestar con sus gaitas... Silbar
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 10:56
Asunto: Re: Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011

meseoye escribió:
pues yo echo de menos ,y ojala vengan el año q viene gaiteiros GZ ,progres ,magnificos y resalados....ya veras como os molestan poco o nada,jejjj

Ya era patético la primera vez que hiciste el chistecito.
Leo_Gz

Novo foreiro
Novo foreiro
12/01/11
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 11:12
Asunto: Re: Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011

DoctorSlump escribió:
meseoye escribió:
pues yo echo de menos ,y ojala vengan el año q viene gaiteiros GZ ,progres ,magnificos y resalados....ya veras como os molestan poco o nada,jejjj

Ya era patético la primera vez que hiciste el chistecito.


A unha carreira popular que eu saiba vaise a correr e a pasar un bo rato, non a facer un desfile militar ou gaiteiril e a incordiar ó resto dos corredores. E sobre todo o que esta fora de lugar son os berridos homofobos e irrespetuosos nun evento deportivo.

Vese que hai alguns "patriotas" que non lles entra iso na cabeza...
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 13:44
Asunto: Re: Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011

1º Según teño entendido a homologación faise pola calzada!!!! Nada de subir polas aceras a medir! A uns 30cm da acera.

2º Non era obligatorio coller auga na 1ª volta así que ten tanta culpa a organización como os que beberon ós 5min de dar a salida!

Eu farto de que me adiantase xente subín en algún momento polas aceras.

A verdade é que non me crucei cos militares pero xa me imaxino os cantos en fin...

PD: A carreira estivo que nin dios! Noraboa os organizadores!

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 14:31
Asunto: Re: Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011

hablas dos patriotas do pobo oprimodo?? ...ay ami.,ami.....ejercito fuera y turismo de espanha también...."" en fin.....
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 14:54
Asunto: Re: Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011

Tartarugo escribió:
Por algo esta carreira non para de medrar ano a ano, xa que aparte das grandes clásicas das grandes cidades, ¿¿ onde máis atopas a 1200 e pico persoas correndo nunha proba en Galicia??

Si no me equivoco, sólo la Vig-Bay, la San Martiño, la Pedestre de Santiago y la de A Coruña 10 están por encima (la de O Porriño tiene un empate técnico con Lugo y Baiona). ¡Bravo!
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 15:36
Asunto: Re: Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011

DoctorSlump escribió:
Tartarugo escribió:
Por algo esta carreira non para de medrar ano a ano, xa que aparte das grandes clásicas das grandes cidades, ¿¿ onde máis atopas a 1200 e pico persoas correndo nunha proba en Galicia??

Si no me equivoco, sólo la Vig-Bay, la San Martiño, la Pedestre de Santiago y la de A Coruña 10 están por encima (la de O Porriño tiene un empate técnico con Lugo y Baiona). ¡Bravo!

Polo visto a carreira foi maravillosa para case todo Quisque,pero levanmos "centos" de Post falando de problemas que sucederon na mesma,recapitulando:

.Problemas cos Dorsais
.Falta de Agua (o mellor de todo e o que di que a culpa e dos insolidarios que a beberon en vez de decir que foi insuficiente en cantidade)
.Circuito mal delimitado
.Circuito estreito con problemas cos dobrados
.Baches
. O da animacion musical non ten culpa a Organizacion
. .....

Alguen por opinar sobre os erros nos cores dos dorsais inmediatamente foi tachado de desacreditador,pero defectos a mellorar hay arreo.
O que e unha carreira do nivel de Coruña10 ou VigBay penso que e unha autentica barbaridade,continuo pensando que e unha carreira boa pero cun marxe de mellora moi amplo.
Quizais para que alguns a cataloguen unha unha carreira como maravillosa soamente fai falla que regalen unha camiseta Nike e un plato de callos
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 15:50
Asunto: Re: Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011

TitoFlis escribió:
Polo visto a carreira foi maravillosa para case todo Quisque,pero levanmos "centos" de Post falando de problemas que sucederon na mesma,recapitulando:

.Problemas cos Dorsais
.Falta de Agua (o mellor de todo e o que di que a culpa e dos insolidarios que a beberon en vez de decir que foi insuficiente en cantidade)
.Circuito mal delimitado
.Circuito estreito con problemas cos dobrados
.Baches
. O da animacion musical non ten culpa a Organizacion
. .....

Y además el pueblo es feo. Adiós.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 17:27
Asunto: Re: Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011

Non tiven a sorte de ir á Interruning, xa que me pilla algo lonxe, pero visto todo o que se leva dito, me pica a curiosidade e para o ano que ven a ver se imos (iso sí, fundamentalmente polos moitos comentarios que louvan a carreira, e non por outra razón).

Como moi ben comentan algúns, toda carreira é sempre susceptible de mellora. E dentro das pequenas pegas que algúns mencionan ao respecto, se fala do posicionamento dos corredores na saída, así como os dorsais de cores e a xustificación das marcas. Todos vemos que iso é certo en moitas carreiras sen dorsais de cores, e inclusive en carreiras como a VigBay ou a Monumental de Lugo, e polo que parece, tamén en Porriño. E para comprobar canta xente fai o mesmo, pareime 5 minutos para ver o listado de resultados. Así, hai xente con estos tempos (por exemplo):

Neto - Oficial - Diferencia

40.01 - 40.05 - 4 seg
44.15 - 44.18 - 3 seg
44.54 - 44.57 - 3 seg
...

Se nos fixamos na xente que está no entorno destes tempos vemos que hai unha diferenza entre neto e oficial de 30 seg, 1 minuto ou mais. Polo que esta xente saiu nunha posición acorde coas súas posibilidades reais, e outros saíron case enriba da manta de saída (tardaron 3-4 segundos) en pasar por ela, para facer uns tempos que, aínda que para mín son moi bos, non son acordes coa posición de saída.

Por outra banda, chamoume moito a atención o tempo neto do dorsal 535 (posto 33 absoluto), que saíu cun 'retraso' de 14 segundos. Polo cal, xente que acabou por riba do posto 630 saiu antes que el, que rematou no posto 33. ¿E iso xusto? Creo que tamén hai que dicilo. Non dou nomes de ninguén: quen queira sabelo, que faiga comparativas no listado de resultados.
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 17:41
Asunto: Re: Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011

xiamenfroi, tes toda a razón. De todas formas quero expoñer que eu que sain ó final do primeiro caixón (e fixen menos de 40 min, polo tanto estaba no lugar correcto), tardei só 6 segundos en cruzar pola saída. Quero decir que a xente que fixo menos de 40 min vai a ter menos de 6 segundos de diferencia, salvo os que saíron máis atrás (polo tanto estarían mal situados). O primeiro exemplo que puseches non é tan descabellado, os outros cantan máis.

Si te fixas, a maioría que están na primeira páxina dos reslutados teñen 0seg ou 1seg de diferencia, 4 segundos é estar no primeiro caixón, pero non sobre a alfombra.

Sigo dicindo que tes toda a razón, de feito, na saída sorprendiume que no primeiro xiro adiantei a xente afogada (esto eran 400m dende a saída).
Francuvi

Novo foreiro
Novo foreiro
24/08/09
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 18:49
Asunto: Re: Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011

Lo peor de todo no es que alguien que hace 44.15 - 44.18 - 3 seg salga en el cajón de <40 min (que también), sino que encima salga empujando a quien lleva delante... Parar Enfadado
igual quería salir en la foto...
Francuvi

Novo foreiro
Novo foreiro
24/08/09
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 18:53
Asunto: Re: Interruning Piñeiro Porriño...27 febrero 2011

Por cierto, en mi opinión la carrera estuvo muy bien organizada en todos los sentidos. Aplauso
El año que viene espero repetir Bailar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos