Foros ›
¿Qué reloj / GPS me recomendais? Calidad/precio algo básico
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Quilloisla

Novo foreiro
Novo foreiro
24/10/10
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mar 2011, 1:57
Asunto: ¿Qué reloj / GPS me recomendais? Calidad/precio algo básico

Pues eso, he buscado en temas, y no he encontrado ninguno que resuelva mi duda por eso este nuevo tema.

Pretendo adquirir un reloj que me mida la distancia recorrida y ritmo/km ,con eso me conformo, ya que no puedo gastarme mucho dinero.

Es decir, sé que un mínimo hay que dejar si quiero tener algo que me de información fiable pero eso, cual me recomendais que se ciña a lo más básico y sea fiable?


Muchas gracias a todos de antemano

Un saludo
Enrique
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mér, 02 Mar 2011, 11:35
Asunto: Re: ¿Qué reloj / GPS me recomendais? Calidad/precio algo básico

Sin duda ninguna el Garmin Forerunner 305.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 02 Mar 2011, 18:12
Asunto: Re: ¿Qué reloj / GPS me recomendais? Calidad/precio algo b

Ola, a miña pregunta neste foro sería logo se hai algunha tende ou páxina de internet ou outlet onde mercar barato este tipo de producto. E por certo, Oliveira, recomendas o Garmin Forerunner 305, porqué Pensando ?
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1054 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 02 Mar 2011, 18:33
Asunto: Re: ¿Qué reloj / GPS me recomendais? Calidad/precio algo b

Para solamente distancia y ritmo un 205 quizá estaría bien, y creo que está sobre los 100€.

Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
481 Carreiras
3722 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mar 2011, 19:33
Asunto: Re: ¿Qué reloj / GPS me recomendais? Calidad/precio algo básico

En decathlon haino por 70 euros con esas funcións, o que non sei é o resultado que dan.
Tamicelas

Novo foreiro
Novo foreiro
13/05/07
151 Carreiras
38 Mensaxes
Carballiño (Ourense)
Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 0:32
Asunto: Re: ¿Qué reloj / GPS me recomendais? Calidad/precio algo básico

o meu Forerunner 205 vai moi ben, compreino por internet e costoume 108 euros, creo que é bastante fiable
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 10:04
Asunto: Re: ¿Qué reloj / GPS me recomendais? Calidad/precio algo b

Migueliño escribió:
Ola, a miña pregunta neste foro sería logo se hai algunha tende ou páxina de internet ou outlet onde mercar barato este tipo de producto. E por certo, Oliveira, recomendas o Garmin Forerunner 305, porqué Pensando ?
Pois por que leva incorporado no reloxo o gps e non necesita doutros artiluxios que colocar no brazo ou zapatilla, pulsómetro fiable, márcache as calorías quiemadas, o ritmo medio, cada paso por km, a distancia percorrida, o ritmo máis rápido, non necesita pilas pois cárgase a batería directamente da corrente, pantalla na que podes seleccionar ata catro campos diferentes, etc....
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 13:05
Asunto: Re: ¿Qué reloj / GPS me recomendais? Calidad/precio algo b

A diferencia entre os garmin 305 e 205, e que o 305 leva pulsometro.

xoslois.blogspot.com/
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 16:08
Asunto: Re: ¿Qué reloj / GPS me recomendais? Calidad/precio algo básico

Kurty escribió:
En decathlon haino por 70 euros con esas funcións, o que non sei é o resultado que dan.

Ola,
O parecer seica malo Enfadado .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 16:36
Asunto: Re: ¿Qué reloj / GPS me recomendais? Calidad/precio algo básico

Hola, buenas,

aprovechando que estáis hablando de un tema parecido al de mi duda, paso a plantearla..

tengo un pulsómetro polar f4, muy básico (pulsaciones, zona objetivo y poco más), y mi interés era en tener aparte algo que me controlara la distancia, pero los gps son muy caros(para mi economía actual, por lo menos). Valdría la pena un podómetro? son fiables?

alguien sabe de algún gps barato?, o recomendadme algun podometro, Rezar

gracias

cospesnochan.blogspot.com/
JillY

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/12/10
1 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 17:35
Asunto: Re: ¿Qué reloj / GPS me recomendais? Calidad/precio algo básico

pablocrojo escribió:
Hola, buenas,

aprovechando que estáis hablando de un tema parecido al de mi duda, paso a plantearla..

tengo un pulsómetro polar f4, muy básico (pulsaciones, zona objetivo y poco más), y mi interés era en tener aparte algo que me controlara la distancia, pero los gps son muy caros(para mi economía actual, por lo menos). Valdría la pena un podómetro? son fiables?

alguien sabe de algún gps barato?, o recomendadme algun podometro, Rezar

gracias

Hola, acabo de encargar un Forerunner 210 y vendo mi actual pulsómetro/podómetro del decathlon (CW Kalenji 500 SD). Es bastante preciso, depende del ritmo al que corras, pero en el peor de los casos tiene un error del 3%.
Tiene menos de un año y esta en perfecto estado, si te interesa te lo dejo en 50€. Un saludo.
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2011, 23:37
Asunto: Re: ¿Qué reloj / GPS me recomendais? Calidad/precio algo básico

Por 104,30 libras (uns 121,63 euros) tes o Forerunner 305 en Amazon.co.uk, que ademais ten pulsómetro. Eu compreino aí e estou encantado
www.amazon.co.uk/Garmi...606&sr=8-1
trasno8

Novo foreiro
Novo foreiro
14/08/09
7 Carreiras
5 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2011, 9:18
Asunto: Re: ¿Qué reloj / GPS me recomendais? Calidad/precio algo básico

Hace 1 mes compré el SIGMA RC 1209 y estoy encantado.
Precio: 90 € (portes incluidos; lo tenía en casa al día siguiente entregado por mensajero).
"Puede calibrarse fácilmente para asegurar que la información referente a la velocidad y la distancia es exacta".
"El nuevo transmisor torácico R3 Comfortex™ permite la medición de los valores de frecuencia cardíaca, velocidad y distancia en un solo dispositivo, sin necesidad de accesorios adicionales como, por ejemplo, un sensor en la zapatilla. Para ello utiliza un innovador sensor integrado de tres ejes capaz de medir la aceleración y, a partir de ella, calcular la velocidad y la distancia recorrida. Además, es posible desmontar el transmisor R3 de la cinta torácica y, gracias a un clip que viene incluido, llevarlo en la cintura conociendo así velocidad y distancia sin usar las funciones de pusómetro".Ahora está un poco más caro pero merece la pena por las prestaciones.Os dejo la página donde lo compré yo: cgi.ebay.es/Pulsometro...681488815.
La empresa es: SECTORBIKE 2010
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2011, 14:05
Asunto: Re: ¿Qué reloj / GPS me recomendais? Calidad/precio algo b

oliveira escribió:
Migueliño escribió:
Ola, a miña pregunta neste foro sería logo se hai algunha tende ou páxina de internet ou outlet onde mercar barato este tipo de producto. E por certo, Oliveira, recomendas o Garmin Forerunner 305, porqué Pensando ?
Pois por que leva incorporado no reloxo o gps e non necesita doutros artiluxios que colocar no brazo ou zapatilla, pulsómetro fiable, márcache as calorías quiemadas, o ritmo medio, cada paso por km, a distancia percorrida, o ritmo máis rápido, non necesita pilas pois cárgase a batería directamente da corrente, pantalla na que podes seleccionar ata catro campos diferentes, etc....
Grazas a todos pola información; e Oliveira, resúltame interesante a túa mensaxe porque son totalmente ignorante con respeito a este tema Avergoñado e teño un compañeiro de traballo que me falaba precisamente onte que hai modelos ou marcas de GPS que hai que mandalas á casa (Madrid ou Barcelona ou onde sexa) pa cambiala batería, así que se neste caso é de batería recargable, mellor que mellor.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos