Foros ›
Autor
Mensaxe
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Mar 2011, 22:05
Asunto: MM Betanzos

Sei que aínda faltan mais de 2 meses, pero debido a que Maio é un mes moi cargado de carreiras quixera planificar con antelación as que vou ir ese mes. Xa están a maioría incluídas no calendario, falta a MM de Betanzos.

É de supoñer que será o domingo 29. Si alguén ten noticias ao respecto, agradeceríamos que nolo fixera saber.

Saúdos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2011, 10:35
Asunto: Re: MM Betanzos

xiamenfroi escribió:
Sei que aínda faltan mais de 2 meses, pero debido a que Maio é un mes moi cargado de carreiras quixera planificar con antelación as que vou ir ese mes. Xa están a maioría incluídas no calendario, falta a MM de Betanzos.

É de supoñer que será o domingo 29. Si alguén ten noticias ao respecto, agradeceríamos que nolo fixera saber.

Saúdos.

Boas meu:

Eu tan soio participei un ano, aquel no que andaba metido na "loita" por gañalo circuíto, e de tódalas MM de Galicia semelloume a mais dura (ate que orgañizaron este ano a de Petín) e menos vistosa.

www.jeffxavi.blogspot.com
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2011, 10:40
Asunto: Re: MM Betanzos

Bueno, sen vir moito ó caso, ¿alguén me pode decir cal é a mellor MM de Galicia para facer marca?

Atopei o perfil desta MM nun post do 2008 de Picapiedra http://www.mapmyride.com/routes/view/29311226/ , e vexo que o perfil non é nada cha.
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2011, 10:49
Asunto: Re: MM Betanzos

A de Pontevedra é case toda plana e está homologada, por se necesitas a marca.
A de Vigo (non a VigBai) é totalmente plana, pero este último ano non estivo homologada.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2011, 12:28
Asunto: Re: MM Betanzos

nikrO , la de Ferrol , que siempre hay 1 o 1´5 km de menos , Ríndose Guiño .
Pontevedra , plana y homologada (+2).
xabi , este año si quieres te hago de liebre, Guiño .
Saludos.
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2011, 12:59
Asunto: Re: MM Betanzos

Pois a media de Betanzos a día de hoxe está no aire. En caso de celebrarse si sería o derradeiro domingo de maio, coma tódolos anos. O problema que hai este ano é de cartos. O concello, case que un ano despois da derradeira edición, ainda non abonou a subvención que se comprometeu a pagar mediante convenio firmado co clube As Mariñas. Ademáis diso, tampouco pagou a subvención anual que lle da ós clubes deportivos do concello. Entre as dúas subvención, creo que son máis de 4000 euros. E habería que engadirlle a subvención para a nova edición

Así que cousa está clara, si pagan o atrasado, se fai a deste ano, e senón, pois o clube non pode asumir ese volumen de gasto, e entre inscripción e axudas das empresas non se cubre o gasto da carreira

Seguiremos informando de como van as cousas
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2011, 13:03
Asunto: Re: MM Betanzos

nikr0 escribió:
Bueno, sen vir moito ó caso, ¿alguén me pode decir cal é a mellor MM de Galicia para facer marca?

Atopei o perfil desta MM nun post do 2008 de Picapiedra http://www.mapmyride.com/routes/view/29311226/ , e vexo que o perfil non é nada cha.

Pienso que la MM de Coruña ¿no? Creo que está homologada, y es completamente llana en un circuito de 3 vueltas.
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2011, 13:07
Asunto: Re: MM Betanzos

nikr0 escribió:
Bueno, sen vir moito ó caso, ¿alguén me pode decir cal é a mellor MM de Galicia para facer marca?

Atopei o perfil desta MM nun post do 2008 de Picapiedra http://www.mapmyride.com/routes/view/29311226/ , e vexo que o perfil non é nada cha.

Bueno, únome a dicirte que a de Pontevedra, moi chá, o ano pasado moitos corredores viñeron cós dentes largos pra mellorar marca... Satisfecho
...e homologada

saúdos

cospesnochan.blogspot.com/
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2011, 13:19
Asunto: Re: MM Betanzos

Moitas grazas polas respostas!

A verdade é que a de Vigo e Pontevedra cadran bastante ben, separadas por un mes. A de Coruña non podo ir este ano, pero tereina en conta para o que ben.

killoke, a de Ferrol non me vale, que despois non hai eggs para mellorar a marca Satisfecho

De todas formas, se a saúde acompaña tentarei estar na de Betanzos si se celebra (espero que sí, sería unha pena!)
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2011, 14:47
Asunto: Re: MM Betanzos

Jose72 escribió:
Pois a media de Betanzos a día de hoxe está no aire. En caso de celebrarse si sería o derradeiro domingo de maio, coma tódolos anos. O problema que hai este ano é de cartos. O concello, case que un ano despois da derradeira edición, ainda non abonou a subvención que se comprometeu a pagar mediante convenio firmado co clube As Mariñas. Ademáis diso, tampouco pagou a subvención anual que lle da ós clubes deportivos do concello. Entre as dúas subvención, creo que son máis de 4000 euros. E habería que engadirlle a subvención para a nova edición

Así que cousa está clara, si pagan o atrasado, se fai a deste ano, e senón, pois o clube non pode asumir ese volumen de gasto, e entre inscripción e axudas das empresas non se cubre o gasto da carreira

Seguiremos informando de como van as cousas

¿E non poderíades tentar non depender das subvencións e cobrar uns euros máis a cada participante? Eu, por exemplo, teño que desplazarme dende uns 160 km, polo que non me importaría pagar 5 ou 10 € máis se me decido a ir a correr.
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2011, 15:10
Asunto: Re: MM Betanzos

AveFenix escribió:
A de Pontevedra é case toda plana e está homologada, por se necesitas a marca.
A de Vigo (non a VigBai) é totalmente plana, pero este último ano non estivo homologada.

A pesares de non coñecer nin Betanzos nin Ferrol,penso que a MM mais rapida e homologada de Galicia e a de Pontevedra
Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2011, 22:31
Asunto: Re: MM Betanzos

A mín tampouco me importaría pagar unha cuota de inscripción si con eso axudamos a que se celebre a carreira e non se perda unha das mellores MM de Galicia...
ramonisco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/09/06
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2011, 22:35
Asunto: Re: MM Betanzos

Dentro de las medias maratones homologadas creo que es mejor perfil la de La Coruña, aunque mi mejor marca es en Pontevedra.
Aunque no la he hecho nunca creo que la que había en Villagarcia también estaba bien.

Aunque no es de Galicia, también tiene muy buen perfil y muy bonito la de Oporto.
Luismi_Borrajo_GZ

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/02/09
0 Carreiras
95 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2011, 9:53
Asunto: Re: MM Betanzos

bueno a de Ferrol a veces é un pouco mais corta ou máis larga dependendo do ano, pero non 1,5 kilometros nen un 1,00 kilometros, este ano por exemplo a diferencia debeu de ser de 150 metros menos ca distancia real, que se compensa ca dureza do percorrido
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2011, 20:32
Asunto: Re: MM Betanzos

Meicendán. escribió:
A mín tampouco me importaría pagar unha cuota de inscripción si con eso axudamos a que se celebre a carreira e non se perda unha das mellores MM de Galicia...

Lo que se van perdiendo con estas situaciones, son las personas que se dedican desinteresadamente a Organizar las Carreras.

Si se promete una subvención, se entiende que previamente hay una dotación presupuestaria, es decir, el Organismo que concede dicha subvención retira el dinero de la caja con antelación para dárselo, una vez celebrado el evento, a quienes se le ha prometido.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos