Foros ›
Autor
Mensaxe
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2011, 7:51
Asunto: Re: carreras mas duras

BorjaBotana escribió:
en mi opinion las carreras de por si no son duras, las hace duras el propio corredor. si yo corro los 33 km de esa carrera tan dura de la que hablais a 6' km seguramente me parecera mas suave que si corro el 10km de Cambados en 33' que es llano completamente.

Oño pois ia ser que a 6' km posiblemente gañaras a proba de Parada... e gustariame a min estar na meta e aplaudirche e prejuntarche si che resultara doada a proba....

Pa min sin duda ninguna PARADA DO SIL... costas pa riba... baixadas moi complicadas... durisima

un saudo
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2011, 10:05
Asunto: Re: carreras mas duras

krrkrrktpillo escribió:
:arrow: As de montaña son as mais duras, pero non e comparable os 33' dun 10000 con os 6'/Km de Parada. A mais dura na que participei eu foi con diferencia o Trail Valgrande-Pajares (aquí o lado), para que vos fagades unha composición de lugar esta carreira acumula en 21Km maior desnivel (positivo i acumulado) que Penedos en 42 Kmts.

Durísima meu!!! Foron varios colegas a Asturias e tiveron a misma opiñón cá ti!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2011, 16:00
Asunto: Re: carreras mas duras

Parada di Sil sin ninguna duda, y a mucha diferencia de las demás.

Los primeros 9 kilómetros de Parada, hasta que coronas el primer "puerto", son una animalada sin parangón en Galicia. Y llegas arriba y piensas: "todavía me quedan 24 Kms" Bufffffff Muro Muro Muro Muro
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2011, 19:57
Asunto: Re: carreras mas duras

BorjaBotana escribió:
en mi opinion las carreras de por si no son duras, las hace duras el propio corredor. si yo corro los 33 km de esa carrera tan dura de la que hablais a 6' km seguramente me parecera mas suave que si corro el 10km de Cambados en 33' que es llano completamente.

Eu opino o mesmo ca ti!

Todas as carreiras son duras si intentas correlas ó 100%.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
485 Carreiras
3739 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2011, 20:53
Asunto: Re: carreras mas duras

Eu creo que sen dubida ás de montaña son as máis duras, tanto por percorrido como por distancia.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2011, 21:14
Asunto: Re: carreras mas duras

Creo que hay que abarcar más carreras,porque hay mucha gente que no está capacitada para hacer una carrera de esas o se la toma muy de reláx...una cosa es acabarla y otra correrla,,por eso creo que es mejor aparte de hablar sólo de lás más duras,que parece que están claras,de carreras de nivel medio-duro,no dejemos de olvidar que es un foro de populares y para acabar el maratón de Penedos,Parada do Sil,..hay que tener una buena preparación o una buena base con sobre dos meses para prepararla.
Creo que si hablamos de que un 10000 como el de Cambados es duro por el ritmo impuesto,podemos hablar de que un corredor que sale en todas a tope sufre en todas y todas son duras,así que...o un corredor que empezó a correr hace un mes va a un 5000 y se le hace dura...pero bueno todos los puntos de vista son muy respetables.Somos extremos extremos,comparar un 10000 llano con Penedos o Parada Silbar
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2011, 22:53
Asunto: Re: carreras mas duras

Para mi no ha habido carrera tan dura como los cientos de entrenos (casi) todos los martes, jueves y viernes a las 9 de la noche durante los inviernos de los tres años que llevo corriendo.

¡Se sufre mucho!

Bueno, y en cuanto a carreras, mi "Parada do Sil" particular fue mi primera media maratón, la VigBay de 2009, que por la falta de experiencia y entrenamiento, y el calor, lo pasé muy mal en los últimos kms.

Saludos.
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 0:09
Asunto: Re: carreras mas duras

gormitti escribió:
Para mi no ha habido carrera tan dura como los cientos de entrenos (casi) todos los martes, jueves y viernes a las 9 de la noche durante los inviernos de los tres años que llevo corriendo.

¡Se sufre mucho!

Bueno, y en cuanto a carreras, mi "Parada do Sil" particular fue mi primera media maratón, la VigBay de 2009, que por la falta de experiencia y entrenamiento, y el calor, lo pasé muy mal en los últimos kms.

Saludos.

Gormitti Enfadado , ¡no me metas miedo con la Vig Bay! Guiño
xanro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/07
0 Carreiras
67 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 10:32
Asunto: Re: carreras mas duras

A min sempre me gustaron as medias e eu diria que en galicia as tres mm mais duras son Ferreirua, Betanzos e A Volta a Ria de Ferrol, ainda que estou dacordo en que nestas carreiras a dureza marcala ti dependendo o ritmo o que corras. As de montaña son outro mundo; so participei na subida a Rocas-O Eirao e pareceume unha animalada...
Saudos
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 10:47
Asunto: Re: carreras mas duras

Cabañés escribió:
gormitti escribió:
Para mi no ha habido carrera tan dura como los cientos de entrenos (casi) todos los martes, jueves y viernes a las 9 de la noche durante los inviernos de los tres años que llevo corriendo.

¡Se sufre mucho!

Bueno, y en cuanto a carreras, mi "Parada do Sil" particular fue mi primera media maratón, la VigBay de 2009, que por la falta de experiencia y entrenamiento, y el calor, lo pasé muy mal en los últimos kms.

Saludos.

Gormitti Enfadado , ¡no me metas miedo con la Vig Bay! Guiño


No es mi intención Nono Nono . La VigBay no es una carrera durísima, pero yo fui un poco pardillo en mi primera media. Simplemente fue así, por eso se me hizo tan dura.
coLINEro

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/09
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2011, 23:32
Asunto: Re: carreras mas duras

gran fondo de olmo. con eso digho todo...XD





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos