Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
canido

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/03/09
0 Carreiras
720 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2011, 23:45
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

LuaMeiga escribió:
Boas tardes, perdoade a intromisión. o tema é que vou participar no trail de Carballiño e non teño medio de transporte....non hai bus nin tren.... :S
Dixéronme de pasar polo voso foro para ver se podo convinar para ir con alguén do voso club....
Graciñas e parabéns pola organización.......miña nai estiven a ler os post e para min que é todo novo e a primeira vez ,con 41 tacos, que vou facer un trail, paréceme unha pasada...
Saúdos cordiais.....

No te preocupes sitio vas a tener ya que somos varios los que saldremos de Vigo el domingo, el Viernes sin falta te decimos algo, yo tambien regreso al acabar la carrera, ya que debo estar en Vigo para comer.

Saludos.
LuaMeiga

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/10
5 Carreiras
100 Mensaxes
Chapela
Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2011, 1:49

safardatxo escribió:
Bienvenida,sera facil que alguien te lleve,y te traiga,solo queda organizar quienes van el domingo y vuelven al acabar
Ten paciencia,pero sin tranporte no te quedas
Nos vemos el domingo

Moitas grazas Moi feliz
Vémonos o domingo pois
LuaMeiga

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/10
5 Carreiras
100 Mensaxes
Chapela
Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2011, 1:52

canido escribió:
LuaMeiga escribió:
Boas tardes, perdoade a intromisión. o tema é que vou participar no trail de Carballiño e non teño medio de transporte....non hai bus nin tren.... :S
Dixéronme de pasar polo voso foro para ver se podo convinar para ir con alguén do voso club....
Graciñas e parabéns pola organización.......miña nai estiven a ler os post e para min que é todo novo e a primeira vez ,con 41 tacos, que vou facer un trail, paréceme unha pasada...
Saúdos cordiais.....

No te preocupes sitio vas a tener ya que somos varios los que saldremos de Vigo el domingo, el Viernes sin falta te decimos algo, yo tambien regreso al acabar la carrera, ya que debo estar en Vigo para comer.

Saludos.

Gracias, genial Moi feliz
toniofrancia

Novo foreiro
Novo foreiro
6/04/09
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2011, 8:56

hola famlilia, de vuelta a casa. gracias a todos por las felicitaciones. ha sido la mayor experiencia deportiva en muchos sentidos y en cuanto pueda os cuento los detalles.
abrazos
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2011, 9:48

banderas escribió:
igor escribió:
Fazes de escova antes... e depois 21Km progressivos... loll

A sério... pdoes fazer esse treino no sabado?... tenho que ver o teu plano...

Vai ser que o sábado xa teño treino de 12 km. a 5' 35/Km.

Sigo sin saber ónde durmimos en Carballiño e se hai que levar saco de durmir ou esterilla e demáis detalles. Pregunta Prego información A.S.A.P. Obrigado Guiño

UI... Muro Muro esqueci-me de ti... peço desculpa Rezar tenho que ver o teu plano... já te mando logo um email...
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2011, 11:58

Hola,ya estoy aqui...en cuanto tenga tiempo..ya hare una cronica de la maraton de Barcelona....sera despues de Carballiño... Silbar

www.desnivelpositivo.com/
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2011, 16:11

toniofrancia escribió:
hola famlilia, de vuelta a casa. gracias a todos por las felicitaciones. ha sido la mayor experiencia deportiva en muchos sentidos y en cuanto pueda os cuento los detalles.
abrazos

BOA!!!!
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
canido

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/03/09
0 Carreiras
720 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2011, 23:16

En el último recuento, para el sábado por la tarde nos desplazamos a Carballiño:

Sábado tarde:

Beauvais
Banderas
Canido (de 16:00 a 20:30 regreso a Vigo)
Igor (só posso de tarde de Manhã estou a tratar de assuntos pessoais)

Yo propongo que podíamos ir todos juntos en un coche por economizar, por lo tanto si mal no entendí Banderas queda a dormir, tendríamos que ver si tiene con quien regresar el domingo. Ah se me olvidaba de regreso se viene Toni

Beauvais y Igor vosotros vais y venís el sábado?, yo a las 15:30 podría estar en casa de Beauvais y a Igor lo podíamos recoger en la salida de Salvatierra sitio habitual en otras ocasiones, a eso de las 15:50.

Decirme algo para ir planificando el ir y venir del fin de semana a Carballiño, yo deciros que necesito estar a las 21:30 lo mas tardar en Vigo.

Saludos.
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2011, 6:03

canido escribió:
En el último recuento, para el sábado por la tarde nos desplazamos a Carballiño:

Sábado tarde:

Beauvais
Banderas

Yo propongo que podíamos ir todos juntos en un coche por economizar, por lo tanto si mal no entendí Banderas queda a dormir, tendríamos que ver si tiene con quien regresar el domingo. Ah se me olvidaba de regreso se viene Toni

Beauvais y Igor vosotros vais y venís el sábado?, yo a las 15:30 podría estar en casa de Beauvais y a Igor lo podíamos recoger en la salida de Salvatierra sitio habitual en otras ocasiones, a eso de las 15:50.

Decirme algo para ir planificando el ir y venir del fin de semana a Carballiño, yo deciros que necesito estar a las 21:30 lo mas tardar en Vigo.

Saludos.

Em principio fico em Carbalinho...agradeço a tua atenção, pelo que irei no meu carro. Se houver alteração eu próprio mando-te um email a ti.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2011, 7:26

canido escribió:

Sábado tarde:

Beauvais
Banderas

Saludos.

Outra vez será Canido. Eu xa marcho el sábado á mañán porque vou con Laura ao campeonato galego de cross en monterrei

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2011, 9:45

Eu, como xa comentei, teño comida familiar o sábado a mediodía, polo que non podo asegurar a qué hora sairei de Vigo... ainda que non moi tarde porque parte dos comensais irán a ver ó Celta e supoño que sairán con tempo abondo para aparcar, colocarse nas gradas, etc. Se teño máis datos comentarei se podo estar listo sobre as 15:30.
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2011, 10:54

LuaMeiga escribió:
canido escribió:
LuaMeiga escribió:
Saúdos cordiais.....

Saludos.

Gracias, genial Moi feliz

Hola, hola ...servidora irá para Carballiño el domingo muy temprano , si no te importa madrugar yo te acerco ...como parte de la organizacion me toca ir y venir pero tengo cosas pendientes en casa con lo cual me tengo que volver cada dia...si te sirvo de transporte me avisas.
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2011, 11:01

Puedo ir hoy viernes a llevar material y volverme ...el sabado marcho de mañana y vuelvo de noche y el domingo saldré alrededor de las 6 de la mañana de cara a Carballiño!
Tengo obligaciones que no me permiten quedarme a dormir....!

En cuanto al tema de la dormida para la organizacion está resuelto hay sitio para 12 si somos mas tendremos que llevar sacos de dormir...asi que por si las moscas yo los llevaria.

En cuanto al tema comida post de la organizacion el sábado a mediodia como muy tarde teneis que confirmarme, pues tengo que avisar de cuantos vamos a ser...
LuaMeiga

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/10
5 Carreiras
100 Mensaxes
Chapela
Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2011, 14:42

Hola, hola ...servidora irá para Carballiño el domingo muy temprano , si no te importa madrugar yo te acerco ...como parte de la organizacion me toca ir y venir pero tengo cosas pendientes en casa con lo cual me tengo que volver cada dia...si te sirvo de transporte me avisas.[/quote]

Muchísimas gracias, no me importa madrugar. Dónde quieres que quedemos y aqué hora?. Si quieres mándame un privado, un saludo !! Moi feliz
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2011, 16:03

En el Carrefour de la Travesia de Vigo te viene muy mal???

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos