Foros ›
Autor
Mensaxe
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2011, 10:22
Asunto: Re: MM Betanzos

jesusb escribió:
Meicendán. escribió:
A mín tampouco me importaría pagar unha cuota de inscripción si con eso axudamos a que se celebre a carreira e non se perda unha das mellores MM de Galicia...

Lo que se van perdiendo con estas situaciones, son las personas que se dedican desinteresadamente a Organizar las Carreras.

Si se promete una subvención, se entiende que previamente hay una dotación presupuestaria, es decir, el Organismo que concede dicha subvención retira el dinero de la caja con antelación para dárselo, una vez celebrado el evento, a quienes se le ha prometido.

saludos,

Eso no caso de que o organizador teña unha resolución de concesión dunha axuda asinada polo persoal do Concello. Nesta situación ten que haber unha reserva de crédito provinte dunha aplicación orzamentaria concreta. Pero iso é a teoría. Na práctica o Concello ao mellor saca este diñeiro dun convenio coa Xunta, coa Diputación,... e ata que eles cobren non lle pagan aos organizadores da carreira... ou directamente é unha promesa de palabra, sen ter unha partida orzamentaria asignada, tipo "douvos XX euros e xa verei de onde saco a pasta" ou algún caso que vin no que o Concello cobrou doutro organismo e destinou os cartos a outros fins.
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2011, 13:12

Pues ná... está claro que cada vez que me marco una carrera como algo parecido a un objetivo (yo corro pa disfrutar, no pa matarme en un entrenamiento pensando en una carrera en concreto), se va a tomar viento, me pasó el año pasado con la MM de Vilagarcía y este año que le tenía ganas a esta MM, ya que peté en las dos ediciones anteriores, veo que no se va a celebrar, ya que tal como se ha descrito, tiene toda la pinta de que no se arreglen esos problemas.

No me vuelvo marcar ninguna mas como objetivo.

Saludos de un Esprinte inde nai
bardallas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/03/09
93 Carreiras
454 Mensaxes
O Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2011, 13:45

Uff!Espero que la organización encuentre los fondos, aunque como dicen muchos sea incrementando el precio de la inscripción. No podemos perder esta Media!

Salud y kilómetros.

"Cuando no puedas correr, camina. Cuando no puedas caminar, usa el bastón. Pero nunca te detengas!". Madre Teresa de Calcuta.

bardallas.blogspot.com/
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2011, 14:21

Pájaro-Azul escribió:
Pues ná... está claro que cada vez que me marco una carrera como algo parecido a un objetivo (yo corro pa disfrutar, no pa matarme en un entrenamiento pensando en una carrera en concreto), se va a tomar viento, me pasó el año pasado con la MM de Vilagarcía y este año que le tenía ganas a esta MM, ya que peté en las dos ediciones anteriores, veo que no se va a celebrar, ya que tal como se ha descrito, tiene toda la pinta de que no se arreglen esos problemas.

No me vuelvo marcar ninguna mas como objetivo.

Saludos de un Esprinte inde nai

Ou márcate como obxectivo algunha que saibas que non se vai a caer a priori, como a VigBai, a Volta ás Rías de Ferrol,...
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2011, 16:35

A subvención, polo que me contan os directivos do clube, firmouse en papel, non de palabra. O concelleiro responsable di que non hai problema, díxome a mi personalmente hai 20 días que o miraba e me dicií algo, pero non volvín saber nada del, e 10 meses despois, nin un can

Así que a cousa está dificil. Comenteille ós directivos o de subir a cuota, pero non sei eu. Outra cousa que se pode facer é eliminar os pinchos e dar camiseta de algodón. E que sería unha pena que despois de 14 ou 15 edicións.....
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2011, 17:52

Eu son dos que non me importa pagar por participar nunha carreira. Moitas veces facemos máis de 100km en coche para poder participar, así que vos animo a que fagades o posible por manter esta carreira. Seguro que ninguén deixa de ir por pagar uns euros.

Si se celebra e non hai lesións, alí estarei (custe o que custe Guiño ).
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2011, 18:44

nikr0 escribió:
Eu son dos que non me importa pagar por participar nunha carreira. Moitas veces facemos máis de 100km en coche para poder participar, así que vos animo a que fagades o posible por manter esta carreira. Seguro que ninguén deixa de ir por pagar uns euros.

Si se celebra e non hai lesións, alí estarei (custe o que custe Guiño ).

Pues no te digo yo nada que soy de Orense, iba ir si o si, salvo como bien dices, estoy lesionado.

Comparto la idea de Jose 72, eliminar la camiseta, ya que a mí personalmente ya no me dice nada, se agradece, que no se me entienda mal, para ya llega un momento que no sabes que hacer con ellas (como me imagino que le pasa a muchos de vosotros), las regalas a un amigo, pillo para mis hijos si la tienen en talla iinfantil y en cuanto a los pinchos, nadie corre por unos pinchos, yo creo que con una isotonica, una barrita y algo de fruta, nos quedamos contentos si con este "sacrificio" logramos que se celebre, que por poner un ejemplo, en la MM de Coruña, mucha publicidad, mucho bombo pero solo dan una botella de agua y gracias, y creo que a nadie le pasó nada, creo que si una opción es eliminar estas dos opciones para que se celebre la prueba, creo que son secundadas al 100%.

Pájaro azul dixit.
Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2011, 22:40

O dos agasallos é o de menos,o que queremos é que non se perda esta carreira.Sería unha pena moi grande que non se celebrara...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
490 Carreiras
3760 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2011, 23:11

Jose72 escribió:
A subvención, polo que me contan os directivos do clube, firmouse en papel, non de palabra. O concelleiro responsable di que non hai problema, díxome a mi personalmente hai 20 días que o miraba e me dicií algo, pero non volvín saber nada del, e 10 meses despois, nin un can

Así que a cousa está dificil. Comenteille ós directivos o de subir a cuota, pero non sei eu. Outra cousa que se pode facer é eliminar os pinchos e dar camiseta de algodón. E que sería unha pena que despois de 14 ou 15 edicións.....

Eu estou como a maioría aumentade algo a inscripción e anulade os pinchos e demáis agasallos.
Nos o que desexamos é que non se perda unha boisima carreira e podela correr un ano máis.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 10:24

Eu prefiero pagar, por exemplo, 10 euros e que me den solamente agua cada 6 ou 7 kms e a botellita do final case non me fai falta porque xa terei eu no coche. Nin camiseta, nin pinchos.

¡¡¡ Aupa Betanzos!!!! que non se perda. Levo indo tres anos consecutivos e pareceme unha das mellores mediomaratons po-lo seu trazado e os sube e baixa que ten. As llanas son para facer marca pero estas coma as de Betanzos son las que che din como estás fisicamente. Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 13:09

Hola a todos. Eu aínda non fun nunca pero son da mesma opinión. O primeiro, que se celebre, xa que a todos ós que nos gusta correr entendemos que, habendo dificultades, haxa que apretarse o cinto. Xa viran épocas mellores. Un saudo.
feitoaman

Novo foreiro
Novo foreiro
14/03/11
8 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 12:06

Hola. De las pocas carreras populares que he corrido hasta la fecha, esta la corrí el año pasado y me gustó bastante. Por el recorrido y por los detalles de la organización, como la de poner unos "pinchos" al finalizar la carrera. Andaba pendiente de la fecha para repetir este año, tengo que cuadrar fechas, ya que vivo en Madrid.

Una pena que anden con dificultades económicas y entiendo que los se puedan molestar en organizarla, sacando tiempo de sus propias actividades, puedan desistir de hacerlo.

Con todo, espero que se celebre, porque quiero repetir experiencia. Hasta la fecha, la carrera más bonita en la que he participado. Con el plus de darse una vuelta por Betanzos al terminar la carrera, y tomarse unos vinos y lo que se tercie, claro.

un saludo.
feitoaman

Novo foreiro
Novo foreiro
14/03/11
8 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 12:19

Estoy de acuerdo en que aumenten, si es necesario, la inscripción, quiten lo de la camiseta ó el tema de los pinchos. Me parece que el año pasado creo recordar que eran 6 ó 7 euros, lo que me pareció bastante asequible. Aqui en madrid lo normal viene siendo por encima de los 10 euros facilmente. En el caso de la media maraton de Madrid, sino andas bastante rápido, te toca pagar 22 euros.
POLITEZ

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/08/09
0 Carreiras
152 Mensaxes
Luguiño
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 14:47

Jose72, desde aquí mi gratitud por el esfuerzo que llevais a cabo, dificilmente por no decir imposible cuantificar.
Es una media que sólo participé una vez pero me resulta muy especial por la zona que la conozco y por el trazado, con esa subida al puente del pedrido que te deja....
Por mi parte si se celebra contad conmigo, sin camiseta ni obsequio, ya que el obsequio de verdad es el esfuerzo de los que organizais estas carreras.
Lo dicho, ojala se disfrute ya que de todo el calendario es una de las que tenía marcadas con rojo fuerte.

Un saludo

A caballo regalado buena sombra le cobije
Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 18:29

As veces non entendo como as institucións non apoian máis estas carreiras,non só mirando polo aspecto estrictamente deportivo,senón polo gasto que facemos no pobo tanto os participantes como os acompañantes,cafés,o aperitivo,xantar...

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos