Foros ›
Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 30 Out 2006, 1:19
Asunto:

A miña crónica "marciana" vai como sigue. Aparquei onde a famosa charca dos patos e subin coa muller e os nenos a costiña ata Xoan XXIII e ao pouco de chegar xa atopei a un grupiño de foreros. Presentacións... etc. etc. Lembro que falei con Gallego, Xan_de_Ris, Ferrolano, Marola, Piti, a única que coñecía de antes, Opahii, Bythface, JazzWilly, Kandepalleiro,Flip e algún e algunha máis que esquezo (máis tarde estiven na foto e saudei a Elyana e na meta con Tocho_gre algúns máis... a lista é tan longa como agradable pensar no ben que o pasei na carreira.

En fin... a crónica. Despois dos saúdos quentei un pouco... demasiado pouco para o meu gusto e para o de calquera realmente. Estirei case nada... unha merda. Parei para a foto... realmente andiven máis preocupado de saudar á xente que de me preparar para a carreira. Vamos todos a coller posicións e sonan aplausos de ánimo que vamos, o tiro da saída (a metade da xente nin se enterou) e o "Coro do exército ruso" ou os "Seal" da Tenente O' Neill (¡¡¡ Nooonnn!!! son os da Escola Naval Militar de Marín... ¡¡¡Na miña vida coincidira con eles!!!)

Subimos Xoan XXIII bastante arropadiños, e a un ritmo perezoso... menos mal que a cousa se lanza un pouco en canto pasamo S. Caetano. Nese momento inicial vou emparellado con Opahii que me di varias veces que si tal que tire para adiante... e nos mantemos xuntos ata que atopamos a Flip e a Bytheface... e alguén máis... xa non lembro quen Avergoñado Avergoñado Como o meu ritmo é bastante alegre a estas alturas da carreira e baixo mellor que subo póñome a tirar (alguén comentou que collera unha boa lebre... non estaba mal, iso é certo)... moitos ánimos e adiante... e de súpeto me atopo codo con codo con Bythefacee soiños... deixamos o grupo perseguindo unha boa peza pero se nos escapou Demo Demo :evil:. Vamos xuntos os dous pasando un, pasando o outro. Nas baixada me lanzo ben, pero replego velas nas costas... no terreo chan é onde ando máis natural Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado (claro que tamén é onde entreno habitualmente). Pasamos xuntos toda a zona nova de Santiago, chegamos xuntos ó paso intermedio, e máis ou menos como hasta ese momento incluso ate Vista Alegre. No treito chan (onde a Facultade de Filoloxía) dame un punto raro e amenazo con parar (nunca dixen deixar a carreira ¿oiches compañeiro?) e desexolle sorte a Bytheface na Costa de Vite. Non chego a parar. Collo algo de auga para refrescar a boca e subo Vite mellor do esperado... incluso me permito dar un pequeno tirón a media costa. Chego arriba e me poño máis contento que unhas castañuelas. O Casco Vello é o meu territorio "natural" dende hai anos así que baixo mangado pero ó chegar á Praza do Toural decatome de que ainda queda un anaco e relaxo un pouco. ¡¡Non queda nada!! Paso a Rúa do Vilar e ó final me digo que teño que apretar un pouco e "jogar bonito" así que xa chegado ó Obradoiro meto o turbo e chego ó sprint adiantando a un par de corredores... menos mal que non había máis metros. Tempo final no meu cronómetro 59' 28'' pero ainda non puden ver o de ChampionChip porque esquecín a contraseña Avergoñado Avergoñado Mañan no traballo verei os resultados Demo sorrindo Demo sorrindo

Embudo final, atopei outra vez xente do Foro (pero o meu colega Khene ainda non o atopara... nen na saída nen na chegada). Camiseta, auga, a miña familia esperando... a familia de Khene esperando... ó final vou dar unha volta... falo co grupiño outra vez e cando volvo onde a miña familia alí está Khene encantado co tempo que fixo... ía para 1:14 e mira ti por donde debeu andar por 1:02 ou así... Moi feliz Moi feliz

Como non ibamos comer porquiño porque tiñamos outros compromisos marchamos ducharnos e comer... tarde de paseo por Santiago e a iso das 6 voltamos para casa: él para o Norte e eu para o Sur... ata a próxima (que serán os 10 Kms. de Porriño).

Conclusión: un día maravilloso, unha carreira gustosísima e moi divertida (paseino en grande animando aos espectadores xunto con Bytheface) e chillando iso de "Somos azules"... Avergoñado :oops:, encantado de coñecer a tantísima xente e a repetir experiencias. Bicos e apertas a tod@s. Agora a descansar que mañan hai que currar. Demo [/b]
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 30 Out 2006, 8:07
Asunto:

Ola: Bueno, pois vai un pequeno adianto da crónica co galo de vos por algunha das fotos.

Como xa referín as circustáncias persoais deportivas i extradeportivas non sinalaban este ano como o de intentar facer marca ou posto persoal así que non tiña tensión nengunha e si un resto do "punto" nocturno que me facía ver na proba unha oportunidade de diversión infinita.

Gracias ó troco horario teño tempo de almorzar (no Dakar) lendo a prensa e de camiñar e mirar longamente o dispositivo da zona de meta. Vou até o coche que deixei na zona de Pelamios e me preparo tomando a decisión mais importante do día: correr coa cámara.

Fago o quencemento no parque do auditorio de Galicia; en verdade que o recomendo para futuras kedadas pois o ambiente é mais relaxado. ás 10 subo cara á cuberta do parking; como apesares das 20000 explicacions do fio correspondente ainda non tiña claro onde se quedou decidin ir de arriba a abaixo. na primeira entrada atopo á marea 'azzurra' e me presento tanto ós xa coñecidos como ós descoñecidos... logo dun rato e dado a dimensión da zona de kedada envíanse emisarios á parte inferior da mesma para buscar ós "portadores do chip" todo elo nun incesante ir e vir de xente do foro quencendo e saudando. Por fín; cando faltan 5' facemos a foto de equipo.

Non están todolos que son mais hai unha boa mostra do poderío de Correr en Galicia.
Estiro lixeiramente, achégome a liña de saida non sin sentires o "subidón" do momento i é que esa costa de alí adiante impón. Canto, berro, saudo a Bubela (sorte o domingo amigo) e:!!!Veña que vai¡¡¡. Saio emocionado, facendo fotos e zig-zag entre a xente; na curva vexo ó admin. fotaza (quedamos a espera meu) e veña para arriba pola marxa de fora. Subín con certa facilidade non foi en van o "adestramento" de hai 7 días...

Xa arriba escomenzo a facer fotos; para non aburrir hoxe só porei as dos foreiros... Por diante do parlamento adiantame Xoixe coma un foguete, apenas tiven tempo de tirarlle unha de esguello.

Xa nos contarás como che foi, ir ias lanzado.

Ã? colle-al estrada de Lugo xa escomenzo a sudar, mais manteño o ritmo e o ánimo, alcánzame Pitti como unha exhalación vai moi ben, ate diría que contenta; xulgade vos mesmos.

Torcemos cara ó camiño de Santiago e identifico ó fillo do Sr. Bernal; Jesus un veterán 'guerreiro'; vai co seu GPS e leva moi bó ritmo, decido facerlle unha entrevista en vídeo...

Gustaríame poñelo en "modo player" mais non me acepta o código. Non se asustar do son nin do movemento da cámara; que iamos en carreira.

Bueno, logo entramos na rúa de San Pedro, eu xa vou tocado e a noite pasame factura así que, moi ó meu pesar xa non podo mais ca baixa-lo ritmo cando levaba a Elena Naveiro a 20 mts...

Xa con "paso de Kan" baixo até a Porta do camiño e collemos Virxe da cerca, vaime adiantando xente que me anima mais eu vou algo 'tokado' e percuro respirar e non forza-la zancada; até a praza de Vigo non volto ó estado consciente, alí vexo que respiro mellor e que as pernas non están a sufir tanto coma min. Sigo lento mais xa penso que non vai ser cousa de non rematar senon de adpatarse ás circustáncias.

Paso o control do estadio en 30' e algo; desexando mais que un grolo de auga unha ducha de auga pois sudaba a océanos, volta a subir até a costa do galo xa algo mellor mais ainda tokado. Por galeras aproveitei a sombra para me recuperar e mentalizarme do que viña que non por coñecido deixa de ser menos temido... Resposto ás preguntas dun rapaz: ¿é esta, é esta?; non meu este é o aperitivo.

Síntome mellor, o calor quedou atrás e as pernas suben ben, chego arriba e vexo algunhas facianas case de medo, eu só penso na auga; punto de avituallamento: !!!dademe unha pechada¡¡¡; non as hai, collo dúas e antes de beber xa estou duchado. (outra volta puxeron o avituallamento demasiado perto da costa e só de un lado da estrada). Bérrome a min mesmo: !!!Agora, agora¡¡¡ e escomenzo a progresar; subo ben, sufrindo mais con ritmo e, sobre todo, con forza. Adianto ó tipo do carriño...

e chego arriba moi animado e disposto a "morrer baixando". A 2 Km. de meta 44' non me preocupa o que conta é que vou ben. Estiro a zancada, e apreto o que podo sen deixar de facer fotos.

O paso polo toural é emocionante, tantas cousas vividas nesas ruelas... Ergo a vista, hai bastánte xente nas marxes, alguns corredores teñen problemas e precisan das asisténcias, outros xa fixeron a súa carreira e se deixan levar. Eu veña a apertar; Platerías, as vallas indican sprint mais atopo un pequeno muro de xente que esquivo como podo, tento facer un video da chegada mais non tiven sorte co botón... Meta: 51' 50": Peor marca persoal mais paseino moi ben.

Achégome ó locutor da SER que está transmitindo a clasificación e vexo os primeiros 20 homes e algunhas das mulleres; saudo ós amigos e coñecidos e baixo por fronte ó hostal con calma.

Ã? por esa zona detrás de Raxoi por onde decido facer de "reporter insider" mais iso será para outro fio.

hala que hai que ir ó traballo.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 30 Out 2006, 9:06
Asunto:

Por fin sei o meu resultado. Tempo: 59' 24''. Como decía Gallego "obxetivo cumplido" xa que baixei da hora. Das carreiras anteriores que fixen a máis parecida en distancia foi a de Arteixo (59' 58'') e eran 12 km. pelados, así que ésta foi un éxito total para min a pesar de pasalo mal xusto antes de subir a Vite (que por certo, non foi para tanto como eu me temía...menos mal). Posto 1313 (menuda cifra) e 507 da miña categoría... o ano que ven milloro seguro. Ata logo rapaces e rapazas Guiño Guiño
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 30 Out 2006, 9:23
Asunto:

y pro fin estaba en santiago un año más, cumpliendo mi cita inexcusable, con mis padres y dos espectadores ( mi padre y mi sobrino), MIS PEKES y mi mujer llegarían más tarde con la mujer de ferrolano. Me encuentro nada más llegar con el resto del equipo das Mariñas, que van como motos.Día ajetreado con muchas citas. Paseo por el obradoiro a las 9:45 para ver ke asombrosamente no había cola en la fila de dorsales y ke un año más se ha sustituido la música de Milladoiro o similar por "chunda, chunda" ( imagino ke será estrategia de los centros comerciales para que salgamos más rápido). Demo sorrindo A las 10 estoy en las cubiertas empezando a calentar y para recibir a mi amigo Luis que me recogió el dorsal y el chip el día anterior, evitándome pasar otra vez los nervios de si lo tendrán o no en el Obradoiro. Sigo calentando y a las 10:20 foto y primer y agradable contacto fotográfico con los foreros. Después miro el reloj que me marca 10:27 y me voy disparado a linea de meta, no veo a nadie conocido a mi alrededor. Salgo suavecito, creo pero paso los dos primeros Km en 8,30 voy muy rápido y trato de echar el freno, pero ya es tarde. Creo que corrí todo el tiempo algo forzado, traté de controlarme pero la velocidad en el llano me mató en las cuestas como viene siendo habitual. Fuí bastante bien en la subida de Sta Isabel alprincipio del Vite, pero el final del Vite me costó como siempre, pensé que este año me había mentalizado bien , pero no...Para más inri, los dos últimos Km que suelo correr como loco, me encontré flojo y no pude esprintar a tope. aún así 54,28 un poco mejor ke el año anterior aunque lejos de mi mejor marca, cierto es que llevo un mes entrenando. Aunque sufrí un poquito siempre estoy contento si puedo entrar corriendo en el Obradoiro. Sólo correr esta carrera ya merece la pena.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 30 Out 2006, 10:01
Asunto:

¡¡ ANÃ?CDOTA !!. Ayer corrimos en Santiago mi mujer, una amiga nuestra y yo (¡ entre un mogollón,claro está !). Resulta que llego yo a la meta, espero que llegue mi mujer, y ¡ preocupación ! pasan los minutos,pasan,pasan,pasan, llegan los de la carrera de escolares, y no hay rastro de llegada de nuestra amiga, comprendimos que llegaría tarde porque no estaba entrenada y era la primera vez, de pronto ¡ aparece !
rota y descompuesta.
Lo que sí no me entra en la cabeza es que nos dijera que HABÍA PASADO POR 2 VECES POR UN MISMO SITIO, vamos que cuando salía de aparcamiento de la zona de Santa Isabel,me dijo que por aquella zona recordaba haber pasado 2 veces. Pregunto. ¿ ES Ã?LLO POSIBLE, ES POSIBLE QUE AL VENIR MUY RETRASADA SE HUBIESE MEZCLADO CON LOS PARTICIPANTES DE LA CARRERA ESCOLAR Y Ã?LLO PROVOCASE QUE PUDIERA PASAR 2 VECES POR UN MISMO TRAMO ? ¿ALGUIEN ME PUEDE DECIR SI ES POSIBLE ?.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 30 Out 2006, 10:28
Asunto:

Me toca Guiño
Llegué a Santiago un poquito justo de tiempo. Me noté un poco nervioso en casa y, como sabía que no iba a ganar, decidí relajarme. La noche anterior había hablado con «Zapatones» (el peregrino que suele andar por los alrededores de la catedral) y habíamos llegado a la conclusión de que iba a ganar un negro (aunque él hablaba de un «guineano»)..

Aparqué en la entrada al campus y fui «calentando» con mi hijo de 5 años. Un pis en los aseos de la Alameda y hacia la plaza del Obradoiro. Mi cuñado y un amigo suyo estaban atacados de los nervios porque yo tenía sus dorsales y sus chips. Se los doy y me pongo a calentar por las rúas de Franco, Vilar, Raíña, Nova, praza do Toural, etc. ¡Qué lujo! Estiramientos en la plaza del Obradoiro ¡Otro lujazo! y voy trotando hacia la salida. Cuando estaba a doscientos metros de la salida oigo ¡¡¡Pam!!! ¡Coño, que ya han salido! Pero, había tanta gente que me dio tiempo a alcanzarlos antes de que empezaran a correr los últimos.

Salida suave, adelantando algún puesto que otro y ¡no puede ser! ¡Qué oigo! ¿La chaqueta metálica? No, ¡la escuela naval de Marín cantando en plan castrense! Joeeeeer... Subo el volumen al MP3 y sigo adelante. Al cabo de un rato oigo que me saludan con un: ¡Arriba ese foro! Era Xan_de_Ris con el grupo de los pasteleros. Saludo a unos cuantos y dejo que se vayan. Mi ritmo de megapastelero no está a su nivel. Al cabo de un rato me alcanza mi cuñado, que vino rodando tooooodo el camino a mi lado. Moi feliz Sé que para él es un esfuerzo ir tan despacio pero, aunque le digo varias veces que siga a su ritmo, él insiste en que vayamos juntos. El ambiente fue fenomenal. En la plaza de Galicia, un numeroso grupo de chavales nos animaron y la gente nos aplaudía en las calles. Lo más bonito fue la entrada al campus y ver la carretera, bordeada de árboles, llena de camisetas de todos los colores. Al poco, oímos una especie de alarma por delante de nosotros. Eran las alfombras de los chips. Era como llevar un OBE. Seguimos adelante, saludé a más miembros del foro (no conocía a ninguno, pero yo llevaba la «kheneseta» roja con mi nick en la espalda y era fácilmente reconocible). Entonces ¡Vite!. Al igual que en las anteriores cuestas, yo iba repitiendo la letanía que había leído en un post del foro: ¡Pasitos-cortos, pasitos-cortos! ¡Y coroné Vite! Moi feliz Moi feliz Después fue seguir disfrutando. Aumentamos un poquito el ritmo. Mi cuñao iba sobrao, pero quiso llegar a meta conmigo, gesto que le honra y demuestra su carácter deportista y céltico. En la larguísima cola post-meta conocí a más gente, que no pienso mentar para no olvidar a nadie. Mucho más tarde encontré a Banderas y fuimos a ducharnos al piso de mi hermana (que quedaba por allí cerca). Y así terminó mi aventura.

Tiempo: 1h04', mucho mejor de lo que esperaba. Ya me encuentro más animado. Había tenido dolor en rodillas, empeines y músculos varios desde el lunes y me había obligado a descansar, pero el domingo me encontré bien. Disfruté mucho de la carrera y lamento no haber podido llegar a la foto (de hecho, llegué tarde a la salida Avergoñado ), no haber concocido a más gente del foro (ya habrá otras ocasiones) y, especialmente, no haber podido saludar a Piti y darle en persona la enhorabuena por su fichaje.

Ya está bien de rollo.
Un saludo a todos. Guiño

Última edición por khene o Mar, 31 Out 2006, 18:51; editado 2 veces
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 30 Out 2006, 10:59
Asunto:

Felicidades a tod@s...

Cierto es que yo miraba el reloj durante la mañana y me imaginaba corriendo por Santiago...

Kandpalleiro, eres un fenomeno, menuda entrevista te has currado, eso si que es ser un reportero y colgar una cronica, te voy a pillar la patente para hacer algo parecido en otra... un saludo caballero!...

Venga... a seguir contando...

Salud y Kilometros
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Lun, 30 Out 2006, 11:05
Asunto:

siempre fieles makoki y yo,nunca fallamos,hasta que la muerte nos separe,fuimos bien hasta que pasado Vite ya se fue(siempre nos pedimos permiso a ver como va el otro),termine en mi tiempo real,no el oficial,en 1.04,un minuto menos que lo prometido,bueno,1.04.04,el oficial creo que cerca de 1.05;en la carrera conoci a Khene,saludamos a Alicia la amiga de Elyana,nos dio pena ver a wottle empleado de conserje del Pabellon,una pena de foto,encantado de saludar a 7ombligos en !!!las duchas!!!,por cierto,ya me diras porque llevas una patilla el doble de largo que la otra,asi te descompensa la pisada,ven a rodar a Betanzos cuando quieras,y por fin conocimos a la atletadelpaseomaritimo!ya era hora!,menuda foto de equipo,reporteros de prensa nacional e internacional,.

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"

Última edición por ferrolano o Mér, 07 Feb 2007, 15:39; editado 1 vez
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 31 Out 2006, 18:20
Asunto:

¡ bueno,ya estamos de nuevo en Foros ! ¿ no faltan los de tema Lesiones y A. Federado ? Entiendo pronto los pondrá "activos" el boss.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Out 2006, 18:43
Asunto: misión cumplida

objetivo entrar entre los mil primeros (nunca lo había hecho) y bajar de 55 , el último año había hecho 57,30 . al final gracias a un compañero pato blanco (bujan) que va a N.Y. que vino frenado a mi lado marcando el ritmo : puesto 663 y 52,55 , la familia animando , más no se puede pedir.la pena fue andar con el tiempo tan justo en la salida y no poder conocer a la gente del foro, en negreira o ourense veremos que pasa.saludos
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 31 Out 2006, 18:47
Asunto:

Yo cumplí mi objetivo: bajar de 1h15' (hice 1h04'). El año que viene trataré de bajar de 59'. Y si no lo hago, con editar el post y cambiar la cifra, ya está Ríndose Ríndose Ríndose

Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 31 Out 2006, 19:35
Asunto:

Saludos compañer@s esto es un intento de crónica de mi primera participación:
Salimos de Vigo a las 08:00, llegada a Santiago, aparcar por la zona del pabellón Santa Isabel, subir hasta el Obradoiro y de allí a Juan XXIII, reconocimiento de la zona de salida y a buscar un lugar para que la familia desayunara, dejarlas con el desayuno y localizar a los foreros, el primero en localizar BYTHEFACE y familia, luego fueron apareciendo algunos mas ( no pongo nombres porque no quiero dejar a nadie atrás); en este punto nos vamos en busca de MAROLA que tenia mi dorsal (de nuevo gracias),colocarlo, las fotos, estirar un poco unos pasos y la salida. Allá vamos...salida andando y poco a poco en zigzag adelantando puestos; me encuentro bien las piernas me responden y el ritmo bien: recuperando en las bajadas y forzando lo que se puede; llegamos a Vite: agacho la cabeza y para arriba , ya solo faltan 2 Km., el trabajo ya esta hecho y ahora solo queda entrar al sprint en el Obradoiro, me equivoco al subir el ritmo creyendo que estaba mas cerca , bajo de nuevo y vuelta a subir , cruzo la meta en 00:54:48, el objetivo de bajar de la hora logrado, conocer a foreros logrado(buena gente estos locos de azul),encuentro con la familia, foreros, amigos, ducha, paseo por Santiago y al Megacocido(esa será la siguiente crónica ).

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
atletadelpaseomaritimo

Novo foreiro
Novo foreiro
3/07/06
0 Carreiras
33 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 31 Out 2006, 20:01
Asunto:

Por fin me decidí y fui a la pedestre. Es mi tercera carrera popular, ya me voy animando, je je. Conocí a alguna gente de foro, fue un placer. Las camisetas del foro ayudaron a reconocer a parte de la gente.
Mi experiencia en la carrera fue positiva, me lo pasé en grande y se me hizo más corta de lo que pensaba. La completé en una hora y diez minutos que bueno, no me queeeeejooooo, creía que me iba a llevar más tiempo.
Un saludiño :-)))))
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 31 Out 2006, 20:07
Asunto:

Bueno, una gran carrera la de este fin de semana, por fin consigo entrar en el foro. Felicidades a todos por participar y acabarla, que por lo que veo habeis conseguido vuestros objetivos. Yo también acabé muy contento de la carrera tanto del tiempo y puesto como de la kedada de foreros pre y postcarrera, de ver a los conocidos y conocer a otros nuevos. Bueno, la cronica la escribiré lo antes posible. Felicidades a todos y un saludo Guiño
mkm2514

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
409 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Mar, 31 Out 2006, 20:54
Asunto:

Moi feliz HOLA A TODOS Y ENHORABUENA A TODOS LOS KE HABEIS ESTADO EN ESTA KARRERA, YO ESPERO HACERLO EL PROXIMO AÃ?O.
SALUDOS

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos