Foros ›
IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
viluki

Novo foreiro
Novo foreiro
9/02/10
0 Carreiras
23 Mensaxes
allariz
Respostar citando Envío Dom, 20 Mar 2011, 22:44
Asunto: Re: IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11

primera experiencia en xinzo y buenas sensaciones aunque objetivo incunplido. el calor aunque agradable, paso factura pero a acustunbrarse que es lo que toca.recorrido bueno,organicacion muy buena,anbiente perfecto.gracias localidad vecina Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1152 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mar 2011, 22:49
Asunto: Re: IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11

Noraboa a organización pola carreira e polo cambio de datas, no que a min respecta opino coma Lois (por certo, que teño algo teu, a ver cando cho podo devolver Silbar Silbar ), impecable....... Todo ben, e os do furgón de cola tamén tivemos auga e avituallamento como o primeiro e ata a camisola e das grandes grandes polo que me vale, yupiii Mr. Green Mr. Green Mr. Green i!!!! En canto a carreira en si fun de mais a menos (non tiña hoxe a Tara para que me botara a bronca Silbar Silbar ) e conseguin pasar o 5km en 30', o que xa foi un mini-éxito e despois ainda que aflouxei bastante o ritmo tampouco me desfondei como en outras ocasións, polo que de non ter feito a calor de hoxe quizais lle podería ter comido os 45" que me faltaron para baixar dos 63' . En resumo, que tanto a nivel organizativo como de carreira persoal quedei moi satisfeito Satisfecho Satisfecho

Saúdos a todos os foreiros presentes hoxe en Xinzo (uns cantos......) Guiño Guiño

Se eu puiden, ti tamén...
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mar 2011, 22:52
Asunto: Re: IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11

Carrera fantastica en todos los aspectos,organización,ambiente,bolsa de corredor,camiseta guapisima y de todas las tallas(que nunca habia conseguido una XS y ya la tenia prometida desde ...buuufff),lo malo fue el calor(lo llevo fatal)casi me gusto más el clima del año pasado.Gracias a la organización por todo.Saludos
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 20 Mar 2011, 23:38
Asunto: Re: IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11

Estupenda carrera; el tiempo agradeció el cambio de fecha a la organización.
Un saludo.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mar 2011, 23:38
Asunto: Re: IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11



Sei que son feo, pero pouco mais a señora morre do susto Mr. Green Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Dom, 20 Mar 2011, 23:46
Asunto: Re: IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11

Gran carreira en Xinzo. A organización, perfecta. Por máis que queira non lle atopo un só pero. As miñas felicitacións Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
A miña carreira... un desastre. Quería facer un ritmo de 4'40'' o km, pero non foi posible. Ata o km.5 todo ía máis ou menos, pero a partir de ahí tiven un problema "técnico" que me fixo baixar moooito de ritmo. E mira que o día era perfecto para facer marca (a min que me gusta e corro mellor con calor). Outra vez será.
Tiven a oportunidade e o pracer de coñecer a Koala36. Despois da carreira non puden parar a falar contigo. Síntoo colega, pero tiña que ir resolver o problema técnico Avergonzado .
Sorprendeume ve-las rúas de Xinzo sen xente disfrazada Moi feliz .
Vémonos en Monforte.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Lun, 21 Mar 2011, 1:03
Asunto: Re: IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11

Hola!

Pues dos líneas de agradecimiento a la organización de esta edición de los 10 km. de Xinzo... Todo fenomenal.
Bueno, lo único malo el excesivo calor... En mi caso eso me pasó factura. 45'16'', con un buen incremento sobre la marca en ese circuito... Y es que, para los que no refrigeramos bien, mejor el castañeteo de dientes de enero que el impresionante día con que nos obsequió hoy A Limia...
Por lo demás, perfecto. Un buen día para hacer deporte y cultivar vuestra amistad.

Saludos,

Jose

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
pablo1969

Maratoniano
Maratoniano
28/06/10
28 Carreiras
175 Mensaxes
Sandiás
Respostar citando Envío Lun, 21 Mar 2011, 10:14
Asunto: Re: IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11

xabi escribió:


Sei que son feo, pero pouco mais a señora morre do susto Mr. Green Mr. Green


No me extraña, menudo adelantamento me fixeches, menos mal que non habia radar,....
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
489 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Mar 2011, 11:55
Asunto: Re: IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11

Fantastica carrera en todos los sentidos.
Pena del calor que me hizo sufrir demasiado, valla pajara a partir del km 2, pensaba hacer marca y al final hice 45, 4 minutos peor.
OpipoteMaceda

Montañés
Montañés
4/07/10
92 Carreiras
219 Mensaxes
Xunqueira de Espadañedo
Respostar citando Envío Lun, 21 Mar 2011, 12:21
Asunto: Re: IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11

A organización perfecta e o percorrido sensacional,voltarei a bo seguro.A nivel persoal non foi un bo dia e o calor matoume pero e o ke ai !! Vémonos
Luismi_Borrajo_GZ

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/02/09
0 Carreiras
95 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Mar 2011, 12:50
Asunto: Re: IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11

ai que dar zapatilla pipote maceda, o ano pasado facia tb moito frío e vento así q non valen disculpas, a dar labareda
pugagarcia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/02/11
0 Carreiras
200 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Mar 2011, 13:10
Asunto: Re: IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11

Para min era a primeira experiencia en esta carreira, como na maioría delas, pq. como quen di acabo de empezar a correr este ano 2011. A organización ben, o recorrido tamén ben, o único o calor que alá polo kilómetro 8 se me fixo insoprtable, pero recuperei do baixón e acabei a bo ritmo. Respecto á marca, segundo championchip 42:09, segundo o meu crono 41:52, supoño que será polo tempo que tardei en saír, polo demáis obxectivo cumprido (baixar de 42) e mellor marca persoal nun 10.000.

Saúdos a todos.
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 21 Mar 2011, 20:22
Asunto: Re: IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11

xabi escribió:


Sei que son feo, pero pouco mais a señora morre do susto Mr. Green Mr. Green
Jajaja Moi feliz buenísima
valen

Novo foreiro
Novo foreiro
1/11/10
0 Carreiras
11 Mensaxes
ourense
Respostar citando Envío Mar, 22 Mar 2011, 15:54
Asunto: Re: IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11

me gusto nunka habia ido , la verdad es q genial . hice el mismi tiempo q en el san martiño qede contento
veloehívay

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
93 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Mar 2011, 18:33
Asunto: Re: IV 10 Qms. Vila de Xinzo de Limia. 20/03/11

Muy bien la organización. CAmiseta al principio y bolsa con todo al final para que no haya que ir parando en varios sitios a la vez. Objetivo cumplido. Por supuesto nos vemos en MM Vig Bay.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos