montxo escribió: | ||
Na maraton de Penedos o primeiro corte estaba en 9 minutos o km, pa ser exactos no km 10 habia que pasar antes de 90 minutos., coido que mais ou menos deberia andar por ahi... un saudo |
jesusb escribió: | ||||
Si dan un promedio de 9 minutos/km, lo hacemos con toda seguridad. Como sugerencia, al igüal que proximamente en Ferreirúa se corren a la vez la media marathón y los 10 km y puntúan por separado, en O Courel podían hacerse 2 recorridos de Trail, el ya previsto de 32 km para los expertos y otro de 16 km para los iniciados y aquellos que por diversas causas lo eligiesen. Para el cómputo de puntos, tanto los adjudicados por la Organización de Galicia Máxica como los adjudicados en Correr en Galicia, serían respectivamente el 100 % en el recorrido de 32 km y el 50 % en el de 16 km. Quiero aclarar, que mi propuesta es personal y es a la Organización de Galicia Máxica Trail Aventura a quién corresponde aceptar o no la sugerencia. saludos, |
soyleyenda70 escribió: |
La carrera es la que hay, si nos interesa bién y sino no vamos. Yo creo que a nadie se nos ocurre decirles a los de la Vigbay que nos hagan una de 10km por si no aguanto los 21. |
rcc escribió: |
Me parece que no entendeis nada, antes de apuntaros a alguna carrera de montaña primero visitar su página web o sus caracteristicas, condiciones, reglamentos, etc. y si os parece que entra en vuestras posibilidades os apuntais y sino buscais otras que hay muchas, pero lo que aquí se lee es increíble. |
a4velas escribió: |
señores estamos perdiendo el espiritu del trail ......es el primer año que tenemos un circuito de montaña en galicia .... por mi parte ire a dormir el dia antes de la carrera al courel y podiamos quedar para tomar unas cervezas y cenar ....que os parece |
Satolo escribió: |
Hola a todos Estou a ver as diversas posturas dos foreiros e non me queda outra que dar unha serie de opinións: Pola miña parte, participei nestas dúas primeiras carreiras (Moaña e Arenteiro) cun máis que aceptable resultado (creo que debo ir de 7º na xeral de VT2), pois viña con moi pouco adestramento por mor dunha longa inactividade. Vexo que hai quen dí que é o mesmo 30 que 32 km.... que e o mesmo con subida que sen subida... que somentes prevalece o espítitu aventureiro. Debeo decir que non estou dacordo: 1. Xa non me pareceu lóxico que en Arenteiro se informase mesmo na saída que en lugar de 14 foran 17 km. Para un neoprofesional non contaría, pero sí para uns iniciados que xa van coas forzas moi xustas. Estiven vendo informacións doutros circuítos e dun prinicipio informan da distancia e perfiles. 2. Fálase do espíritu aventureiro... beleza da zona... Para esto non foi falla unha carreira organizada; collo a uns cantos amigos e fago a ruta, sen máis. Pero trátase, ademáis do espíritu aventureiro, dunha loita contra ti mesmo, contra os compañeiros de fatigas, contra o crono... etc. 3. Aínda que moitas peticións dos foreiros, non teñen xustificación, hai outras que si se pode esixir, pois facemos unha aportación coa inscrición para que así sexa. Hai que ter en conta que cada un que faga o circuíto completo pódelle ronda-los 1.000 euros (inscricións, viaxes, comidas, aloxamento nalgun caso... e algunha que outra multa de tráfico). Fagan contas. Pola miña parte, se xa teña dúbidas en participar ao considerala moi longa cos 30 km. anunciados nun prinicipio, agora nonas teño a ser aínda máis longa. Para min si que supón unha eternidade eses 2 km. Outra vez será. Que todo isto non se entenda coma unha crítica á organización, que merece os meus respetos, senón que sirva para mellorar. No meu ánimo está face-lo circuíto da vindeira tempada, pero pidiría á GMTA que informe dun prinicipio das distancias e perfiles. Un saúdo a tódolos foreiros, órganización e sufridores trails Que todo saia perfecto no Courel Ata vernos. |