Foros ›
¿Al final cuanto mide la pedestre?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Xov, 02 Nov 2006, 8:31
Asunto: ¿Al final cuanto mide la pedestre?

A mi por el tiempo del ganador dividido entre el tiempo por km me salen 12,1 km que ya me parece un ritmo muy bueno para esa carrera por lo que lo de los 12,5 km me parecen exagerados .

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 02 Nov 2006, 9:45
Asunto:

Pois eu empreguei o meu propio tempo publicado na web de championchipnorte... 59' 24'' e o ritmo que me calcularon eles mesmos de 4' 55'' /km e fun á calculadora que hay na web de carreraspopulares.com co cal o resultado exacto en metros é de 12.081 metros (non chega aos 12.100, e moito menos, evidentemente aos 12.500 que pregonaban como distancia oficial)... ao mellor había que facer como a amiga de algún do foro, que deu dúas voltas a parte do percorrido, para facer os 12,5 kms. Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

Se alguén quere facer o seu propio cálculo ahí vos vai o enlace:
www.carreraspopulares....ladora.asp
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 02 Nov 2006, 9:57
Asunto:

En las calsificaciones de cahmpionchip dan como distancia 12.100 metros.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 02 Nov 2006, 10:13
Asunto:

Pois por ahí debe andar, xa que a diferencia entre 12.100 que din eles e os 12.081 que calculei eu, solo hai 19 metros de diferencia, que poden ser ¿cantos segundos?. Por certo volvín facer o cálculo con 12.100 metros e o meu tempo e saíu o mesmo ritmo que os de championchip me calcularon para a carreira... ou sexa que a diferencia é despreciable. Polo tanto podemos decir que, definitivamente a Popular de Santiago mide 12.100 metros (un par deles arriba ou abaixo dependendo de por donde collas as curvas Demo sorrindo Demo sorrindo )
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 02 Nov 2006, 12:40
Asunto:

La verda es que me parece un poco lamentable que una carrera como esta no se sepa la distancia, y por lo que tengo leido no es cosa de esta edicion sino que viene de lejos el problema. Una pena porque quizas sea el unico punto negro de la prueba. Segun los resultados oficiales (12.1km) me sale un ritmo de 4'50"/km, que en ningun momento me dio la sensacion de que iba a ese ritmo. Haciendo cuentas con 12.5km me salen las cuentas en 4'40"/km que quizas sea un poco rapido. Bueno me quedaré sin saber realmente mis tiempos Chorando
Achwll

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Nov 2006, 15:30
Asunto:

Yo me hice la misma pregunta que vosotros al ver mi Fore que marcaba 12,109 Km al final de la carrera (pensé que habría perdido recepción en la zona vieja, con calles tan estrechas). En las bases de la carrera y en el Correo Gallego se dice que son 12,5 Km. Pero como no me quedé tranquilo hice una consulta a los de ChampionChip y me confirmaron que el DIRECTOR DE CARRERA les pasó la distancia oficial de 12,1 Km, y que por eso los cálculos están basados en esa cifra.
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 02 Nov 2006, 16:45
Asunto:

La verdad es que 12,1 me parece una distancia con más sentido, sino como explicar que cada año mejore mi ritmo JUSTO para esta carrera....canta a leguas¡¡¡
micka

Novo foreiro
Novo foreiro
6/11/06
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 1:48
Asunto:

a pedestre de santiago mide como moito 12.100 e trazando ben incluso baixa dos 12 kilometros





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos