koala36 escribió: | ||
Ufffffff!!!!!!!!!!! Acabome de enterar ahora do tema este. Onte falando con Esther comentoume que quedara de terceira, e polo tanto imaxinamos que iba a recoller o premio en metalico como terceira clasificada.E ahora enterome molo teu comentario de que non foi asi. A verdade e que non parece que sea moi loxico, e penso que deberian para futuras ediccions replantearse este tema. Eso si, ainda que a min tampouco me guste nin me pareza loxico esa decision, ahi que destacar, que nas normas da carreira (acabo de revisalas) pon que premio en metalico as 3 primeiras da categoria absoluta, e trofeos conmemorativos as 3 primeiras veteranas. O dito, penso que para o ano deberian cambiar esa regla. |
ardillita escribió: |
OLA soy Esther Quero aclarar que eu inscribinme por teléfono, e nadie me dixo que por ser veterana non tiña premio.... Uns amigos corredores dironme o telefono e chamei...pedironme o nome e a idade e xa está....nunca pensei que existese outra clasificacion para absoluta na que se discriminaba por idade. de todas formas o que más me indignou foi o trato do organizador que en ningún momento quixo solucionalo a pesar de que se estaba a tempo. en canto as miñas compañeiras.....non teño nada que decir, elas mismas. Si creen que o merecen pois pa elas,que o disfruten Eu o que sei e que ENTREI 3ª e peleando polo posto.. Quedome coa parte POSITIVA os ánimos dos amigos. Dende logo non voltarei a esa carreira...e non debería formar parte do circuito xa que DISCRIMINA por IDADE...... e que o faga un Concello tiene más delito aún. |
omiguel escribió: |
Teño máis de 35 anos e a min sí que se me preguntou se quería presentarme na categoría absoluta ou na de veteranos, e advertiuseme por email de que os veteranos non obtaban a premios en metálico, cousa que non entendín porque é unha discriminación que non ten xeito de ningunha clase. Como a min non me afecta porque non teño opción a quedar entre os primeiros apunteime en veteranos. De todos modos a categoría absoluta, como o nome indica, ten que englobar a tod@s, sexan veteranos, promesas, senior... |
EDMCOSPEITO escribió: |
Boas tardes, son Manuel, da organización da Carreira Popular de Cospeito. Antes de nada quería pedir disculpas polo sucedido con Esther e con Noemí, a tódolos participantes en xeral que tiveron que presenciar unha entrega de premios algo "rara" e a elas dúas en particular, sobre todo a Esther, que penso que en ningún momento a tratei mal cando falei con ela, se foi así sintoi moito porque non era a miña intención, de verdade. Neses momentos da reclamación intentei ver como se podía facer para arreglar o sucedido, pero ó ver que a inscripción estaba feita para a categoría de veteranos non puiden facer nada. Se foi un fallo meu ou un mal entendido á hora de facer a inscripción non o sei a verdad, pero eu a todo o mundo lle preguntaba en qué categoría quería anotarse, ou eso pensaba, non recordo a conversación que tiven contigo porque falei con moita xente por teléfono, pero volvo disculparme por todo o sucedido, ainda que sei que ahora non sirve de nada. E con respecto o de Noemí arreglouse ó final cando acabou a entrega, xa que veu falar coa organización e déuselle o premio en metálico que lle correspondía, xa que aínda que non aparecía na lista de postos de dorsais da chegada á meta (non sei por qué razón) eu estaba á hora da chegada e vin que efectivamente chegaba segunda ela. Á hora de pasar os resultados non me din conta porque non conozo a naide polo nombre e apellidos, xa que é a primeira carreira que me toca organizar. Volvo pedir disculpas a todos por estos errores e confío que en seguintes edicións melloremos nestes aspectos e non cometamos errores tan importantes como os de este ano. Un Saúdo |