Foros ›
II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 10:49
Asunto: Re: II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)

koala36 escribió:
lestrove escribió:
A verdade que é indignante,que tanto a 2ª clasificada,Naomí,como a 3ª Esther Pedrosa,sexan descalificadas o premio en metalico.....seique porque eran veteranas.....ver para creer !! Enfadado

Ufffffff!!!!!!!!!!! Acabome de enterar ahora do tema este. Onte falando con Esther comentoume que quedara de terceira, e polo tanto imaxinamos que iba a recoller o premio en metalico como terceira clasificada.E ahora enterome molo teu comentario de que non foi asi. A verdade e que non parece que sea moi loxico, e penso que deberian para futuras ediccions replantearse este tema.
Eso si, ainda que a min tampouco me guste nin me pareza loxico esa decision, ahi que destacar, que nas normas da carreira (acabo de revisalas) pon que premio en metalico as 3 primeiras da categoria absoluta, e trofeos conmemorativos as 3 primeiras veteranas.


O dito, penso que para o ano deberian cambiar esa regla.

Tamén falei eu con Esther amigo Koala,e a verdade que está moi indignada pola descalificación,e sabendo eso,xa non se pegaba o palizón de desplazarse a correr esta peculiar Popular Guiño
E sendo así,pouca idea teñen os organizadores,porque eso de categoria absoluta,é primeira vez que o escoito,e eso que xa levo 20 anos en organizacións de carreiras por todo Galicia Sorprendido
Así que a Organización un 0 e un tirón de orellas.....as cousas ou se fan ben,ou mellor non facer nada. Satisfecho
ardillita

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/09/08
0 Carreiras
61 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 11:53
Asunto: Re: II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)

OLA soy Esther
Quero aclarar que eu inscribinme por teléfono, e nadie me dixo que por ser veterana non tiña premio....
Uns amigos corredores dironme o telefono e chamei...pedironme o nome e a idade e xa está....nunca pensei que existese outra clasificacion para absoluta na que se discriminaba por idade.
de todas formas o que más me indignou foi o trato do organizador que en ningún momento quixo solucionalo a pesar de que se estaba a tempo. en canto as miñas compañeiras.....non teño nada que decir, elas mismas.
Si creen que o merecen pois pa elas,que o disfruten
Eu o que sei e que ENTREI 3ª e peleando polo posto..
Quedome coa parte POSITIVA os ánimos dos amigos.
Dende logo non voltarei a esa carreira...e non debería formar parte do circuito xa que DISCRIMINA por IDADE...... e que o faga un Concello tiene
más delito aún.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 12:00
Asunto: Re: II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)

ardillita escribió:
OLA soy Esther
Quero aclarar que eu inscribinme por teléfono, e nadie me dixo que por ser veterana non tiña premio....
Uns amigos corredores dironme o telefono e chamei...pedironme o nome e a idade e xa está....nunca pensei que existese outra clasificacion para absoluta na que se discriminaba por idade.
de todas formas o que más me indignou foi o trato do organizador que en ningún momento quixo solucionalo a pesar de que se estaba a tempo. en canto as miñas compañeiras.....non teño nada que decir, elas mismas.
Si creen que o merecen pois pa elas,que o disfruten
Eu o que sei e que ENTREI 3ª e peleando polo posto..
Quedome coa parte POSITIVA os ánimos dos amigos.
Dende logo non voltarei a esa carreira...e non debería formar parte do circuito xa que DISCRIMINA por IDADE...... e que o faga un Concello tiene
más delito aún.


Simplemente.......... Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 13:03
Asunto: Re: II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)

Abraiado increíble!!vaya decepción,!!yo me quedaba contento con esta carrera,pero ver este tipo de actuaciones,que no ponga nada en el reglamento y que discriminen así a los veteranos,que aún tienen más mérito en carreras tan cortas quedar de primeros,tenemos que ver de todo Silbar .Mi apoyo a esther pedrosa y naomí,que ya viera a esta primera por la mañana en monforte y dobló para nada Muro Nono para mi eres tercera compañera Satisfecho la próxima será mejor,seguro,ánimo Guiño
Por lo demás,a mí la carrera me fue muy rara,las cuestas después de doblar me ivan llegando,el cocido,dormir una hora,iva fatal de pulsaciones sobre 143 corriendo a 4'km Abraiado e iva incómodo,como con una sensació rara en el estómago,no sé,igual debería de haber abandonado, Pensando ,pero sobre el último km las pulsaciones volvieron a su sitio y acabé bien,así que no le doy más importancia,la próxima descansar un poco más y saber escuchar a el cuerpo y parar si es necesario...Enhorabuena a Juan Pena Holguin y a Paulkoech, compañeros de equipo,grandes!! Aplauso Satisfecho
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 14:10
Asunto: Re: II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)

Si no reglamento pon premio para os 3 primeiros absolutos deberían darlle o premio independientemente da idade para eso é absoluto en caso contrario deberían poñer a categoría senior, veterano ou o que correspondese.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 14:41
Asunto: Re: II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)

Teño máis de 35 anos e a min sí que se me preguntou se quería presentarme na categoría absoluta ou na de veteranos, e advertiuseme por email de que os veteranos non obtaban a premios en metálico, cousa que non entendín porque é unha discriminación que non ten xeito de ningunha clase. Como a min non me afecta porque non teño opción a quedar entre os primeiros apunteime en veteranos. De todos modos a categoría absoluta, como o nome indica, ten que englobar a tod@s, sexan veteranos, promesas, senior...
Pink_Panther

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/10
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 17:43
Asunto: Re: II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)

omiguel escribió:
Teño máis de 35 anos e a min sí que se me preguntou se quería presentarme na categoría absoluta ou na de veteranos, e advertiuseme por email de que os veteranos non obtaban a premios en metálico, cousa que non entendín porque é unha discriminación que non ten xeito de ningunha clase. Como a min non me afecta porque non teño opción a quedar entre os primeiros apunteime en veteranos. De todos modos a categoría absoluta, como o nome indica, ten que englobar a tod@s, sexan veteranos, promesas, senior...
totalmente de acordo, e iso que ia todo moi ben ata o final, que se lles torceron as cousas, pero bueno suerte para a próxima, e que procuren non caer en erros coma eses.
EDMCOSPEITO

Novo foreiro
Novo foreiro
21/02/11
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 18:52
Asunto: Re: II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)

Boas tardes, son Manuel, da organización da Carreira Popular de Cospeito.

Antes de nada quería pedir disculpas polo sucedido con Esther e con Noemí, a tódolos participantes en xeral que tiveron que presenciar unha entrega de premios algo "rara" e a elas dúas en particular, sobre todo a Esther, que penso que en ningún momento a tratei mal cando falei con ela, se foi así sintoi moito porque non era a miña intención, de verdade. Neses momentos da reclamación intentei ver como se podía facer para arreglar o sucedido, pero ó ver que a inscripción estaba feita para a categoría de veteranos non puiden facer nada. Se foi un fallo meu ou un mal entendido á hora de facer a inscripción non o sei a verdad, pero eu a todo o mundo lle preguntaba en qué categoría quería anotarse, ou eso pensaba, non recordo a conversación que tiven contigo porque falei con moita xente por teléfono, pero volvo disculparme por todo o sucedido, ainda que sei que ahora non sirve de nada.

E con respecto o de Noemí arreglouse ó final cando acabou a entrega, xa que veu falar coa organización e déuselle o premio en metálico que lle correspondía, xa que aínda que non aparecía na lista de postos de dorsais da chegada á meta (non sei por qué razón) eu estaba á hora da chegada e vin que efectivamente chegaba segunda ela. Á hora de pasar os resultados non me din conta porque non conozo a naide polo nombre e apellidos, xa que é a primeira carreira que me toca organizar.

Volvo pedir disculpas a todos por estos errores e confío que en seguintes edicións melloremos nestes aspectos e non cometamos errores tan importantes como os de este ano.

Un Saúdo
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 19:01
Asunto: Re: II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)

EDMCOSPEITO escribió:
Boas tardes, son Manuel, da organización da Carreira Popular de Cospeito.

Antes de nada quería pedir disculpas polo sucedido con Esther e con Noemí, a tódolos participantes en xeral que tiveron que presenciar unha entrega de premios algo "rara" e a elas dúas en particular, sobre todo a Esther, que penso que en ningún momento a tratei mal cando falei con ela, se foi así sintoi moito porque non era a miña intención, de verdade. Neses momentos da reclamación intentei ver como se podía facer para arreglar o sucedido, pero ó ver que a inscripción estaba feita para a categoría de veteranos non puiden facer nada. Se foi un fallo meu ou un mal entendido á hora de facer a inscripción non o sei a verdad, pero eu a todo o mundo lle preguntaba en qué categoría quería anotarse, ou eso pensaba, non recordo a conversación que tiven contigo porque falei con moita xente por teléfono, pero volvo disculparme por todo o sucedido, ainda que sei que ahora non sirve de nada.

E con respecto o de Noemí arreglouse ó final cando acabou a entrega, xa que veu falar coa organización e déuselle o premio en metálico que lle correspondía, xa que aínda que non aparecía na lista de postos de dorsais da chegada á meta (non sei por qué razón) eu estaba á hora da chegada e vin que efectivamente chegaba segunda ela. Á hora de pasar os resultados non me din conta porque non conozo a naide polo nombre e apellidos, xa que é a primeira carreira que me toca organizar.

Volvo pedir disculpas a todos por estos errores e confío que en seguintes edicións melloremos nestes aspectos e non cometamos errores tan importantes como os de este ano.

Un Saúdo

Polo que se ve, esta claro que cometestedes varios erros, pero dende logo para min o simple feito de dar a cara, e dar unha explicacion xa vale moito (non como noutras carreiras que che cobran 15 euros, e despois de certos incidentes de gravedade e pedir explicacions, pois que che digan que deixes morrer o conto sin darche ningunha explicacion)
Erros cometemolos todos, solo que uns asumenos e outros non.
Espero que para o ano vos salga todo moito mellor.
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1590 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 20:59
Asunto: Re: II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)

Vaya, pues sí que se complico la cosa con esa clasificación final, mi apoyo a Esther, espero que esté animada y vaya a por todas en una próxima carrera. Aplauso

Salvando ésto, estuvo bien esta carrera de Cospeito, la recordaba de la primera edición como algo más llana pero ya fui viendo que no lo era tanto. Participamos sobre un centenar de corredores (llegados de las 4 provincias gallegas) y creo que los ganadores fueron Paula Mayobre y Lekhili, dos de los grandes dominadores de las carreras gallegas.

Espero que se celebre la 3ª edición, solucionando esos problemas de clasificaciones y si puede ser además que la recogida de dorsales sea un poco más ágil. Un saludo.
quetepillo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/05/10
0 Carreiras
184 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 21:08
Asunto: Re: II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)

Hola, ya habia criticado algunas bases de la carrera antes de que se celebrara, pero este fallo ya es el colmo,yo a 30 km. de distancia ya ni fui.
De todas formas agradecer al organizador por dar explicaciones.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 21:32
Asunto: Re: II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)

A verdade que o Cortés non quita o valiente........e a Organización asumeu os seus fallos,e ten intención de reparar o desaguisado deste ano,para a vindeira edición. Aplauso
Démoslle un marxen de confianza pois. Pensando
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 21:44
Asunto: Re: II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)

Pois a miña opinión é que ten moito métito o da organización... e decir que o trato foi esquisito con todos, e habia xente que sabia o tema dos premios antes de correr, e non vexo a razón para protestar de Esther e Noení, tamén deberian informarse antes de correr... o que organiza fai a ley da sua Carreira, e quen queira que, que se in forme e participe
Independentemente, que a min me parece inxusto.

De todos xeitos carreira moi recomendable en tods os sentidos!!!
A miña Noraboa á organización!!!!! Aplauso
Mirofn

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/11
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 22:39
Asunto: Re: II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)

luisiñono, creo que tienes toda la razón... debes "informarte" antes de comentar. El problema de Noemí, como bien ha dicho Manuel es que no aparecía en la lista de clasificación; no es cuestión de categoría, simplemente llegó a meta y no le tomaron el dorsal.
Por otro lado y apartando esta "polémica" estoy seguro que para próximas ediciones esto no va a suceder porque de estas cosas se aprende y por lo demás todo fue de 10.
Por si le sirve de algo a la organización el tiempo de Noemí fue de 18 minutos y 26 segundos (simplemente lo pongo por si la queréis meter en clasificación)
Nos vemos en próximas ediciones.
lume

Novo foreiro
Novo foreiro
29/09/09
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 22:58
Asunto: Re: II Carreira Popular Concello de Cospeito (27/03/2011)

Independientemente de que la organización tenga libertad para incluir en el reglamento lo que le apetezca; lo de discriminar a los veteranos de la posibilidad de acceder a los premios en metálico demuestra la poca idea que tienen de lo que es el atletismo y más concretamente el fondo, donde la categoría veterano es a partir de 35 años, edad que rondan o sobrepasan grandes estrellas del atletismo nacional. Desde luego sería curioso que se les ocurriese correr esta carrera por ejemplo a Suso De La Fuente, Manuel Penas o Alejandro Gómez y que se les negase el premio en metálico por ser veteranos.
Que Verguenza!!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos