Lun, 28 Mar 2011, 20:53 Asunto: Dorsal Vig-Bay
Hola!! Alguén que non poida ir por calquera motivo, e que teña dorsal para a vig bay, pode poñerse en contacto conmigo a través do mail jicalvo.bertamirans@gmail.com . Non é para min o dorsal, é para un "rezagado" que lle acordou Santa Bárbara cando trona Por suposto, se se da o caso, págase a inscripción e poñémonos en contacto nos coa organización para non suplantar a nadie. Gracias pola comprensión para este amigo meu, que nunha carreira que lle fai ilusión esquezéuselle o mais importante ,jaja.
Mar, 29 Mar 2011, 10:54 Asunto: Re: Dorsal Vig-Bay
Eu estou a pensar en correr sen dorsal. Sabedes se me poden expulsar da estrada por correr "a pelo", coido que non, verdade? www.jeffxavi.blogspot.com
Mar, 29 Mar 2011, 15:57 Asunto: Re: Dorsal Vig-Bay
Hola...
Yo estoy en la misma situación que el primer post, pero yo necesito dos dorsales, para chicas, si alguna mujer no va a poder asistir y deseea "Vender" el dorsal, mi correo es teijeiro71@gmail.com,
Mar, 29 Mar 2011, 21:45 Asunto: Re: Dorsal Vig-Bay
Moitas gracias polos ofrecementos a todos. Ó final este amigo xa conseguiu un dorsal, pero teijeiro71 creo q necesita algún deles. Saú2.
benja177 Novo foreiro
29/03/11
0 Carreiras
3 Mensaxes
Mar, 29 Mar 2011, 21:56 Asunto: Re: Dorsal Vig-Bay
hola buenas, necesito UN dorsal,.. me paso una novatada; pense que estando inscrito en el circuito cidade de Vigo, me inscribian automaticamente en todas las carreras, y mi sorpresa fue que no!! Por eso, piso a alguien que no pueda que se ponga en contacto conmigo.
benja177 @ hotmail.com
muchisimas gracias y espero vuestra colaboración!!!
Mér, 30 Mar 2011, 10:05 Asunto: Re: Dorsal Vig-Bay
Eu tamén preciso un dorsal. Despois de dous anos correndo a Vig-Bay non me gustaría perderme a carreira.
O meu mail é: xoseavion @ edu.xunta.es
Xov, 31 Mar 2011, 16:47 Asunto: Re: Dorsal Vig-Bay
Me preinscribí, me borré por un esguince y ahora puedo correr, joder. Un dorsal porfavor?
yomismo Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5878 Mensaxes
Xov, 31 Mar 2011, 17:28 Asunto: Re: Dorsal Vig-Bay
Inscrito! un compañero del equipo se lesionó y la organización me hizo el cambio sin problemas vaya suerte. Así que a correr con MI DORSAL y con todas las de la ley.
Xov, 31 Mar 2011, 18:46 Asunto: Re: Dorsal Vig-Bay
eu tamén preciso dun dorsal.
fixen a pre pero non me deu para rematar o proceso
emmanuelgirondo @ gmail.com
runrun Novo foreiro
31/03/11
50 Carreiras
2 Mensaxes
Xov, 31 Mar 2011, 21:21 Asunto: Re: Dorsal Vig-Bay
Hola quería correr la media maratón de vigo-bayona, pero como sabeis se llegó al límite. Si alguien me puede "vender" el suyo se lo agradecería.
mix_cfm_tape_8 @ hotmail.com
Un saludo.
runrun Novo foreiro
31/03/11
50 Carreiras
2 Mensaxes
Xov, 31 Mar 2011, 21:26 Asunto: Re: Dorsal Vig-Bay
El dorsal claro.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos