Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
azulceleste

Novo foreiro
Novo foreiro
25/03/10
0 Carreiras
38 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Mar 2011, 9:47
Asunto: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Pedazo de previa que corrimos el Domingo,mejor no se puede hacer,cada año os superáis,hasta con regalo de camisetas,que por cierto,nos vienen muy bien para correr,mi hermano y yo os agradecemos el magnífico trato recibido y la atención prestada durante todo el circuito,qué decir de Safardatxo,las animadoras,el avituallamiento (que empanadillas y bica tan ricas),los fotógrafos,etc,sois de lo que no hay,espero que nos veamos el día de la carrera,un abrazo muy fuerte,Silvio y Jose,cuidaos.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Mar 2011, 16:18
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

azulceleste escribió:
Pedazo de previa que corrimos el Domingo,mejor no se puede hacer,cada año os superáis,hasta con regalo de camisetas,que por cierto,nos vienen muy bien para correr,mi hermano y yo os agradecemos el magnífico trato recibido y la atención prestada durante todo el circuito,qué decir de Safardatxo,las animadoras,el avituallamiento (que empanadillas y bica tan ricas),los fotógrafos,etc,sois de lo que no hay,espero que nos veamos el día de la carrera,un abrazo muy fuerte,Silvio y Jose,cuidaos.

El placer es nuestro,y mas cuando vemos que ademas ya sois asiduos de estas "locuras" nuestras....le ponemos todo el cariño que podemos y con humildad.....asi que nos alegramos de que esteis contentos..el año que viene os esperamos !!!!

www.desnivelpositivo.com/
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 30 Mar 2011, 12:14
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Buenas...que tal todo ? Espero que bien.

Nos acaba de llegar una noticia preocupante desde el Caurel :



www.desnivelpositivo.com/
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 30 Mar 2011, 17:04
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Copio entrada feita no fío da pre VigBay por si hai interesados:


banderas escribió:


MapleLeafs escribió:
Hace ya como un año que desaparecieron los entrenos domingueros del club, (los famosos CARMA dominicales) así que mucho me recordó ese entrenamiento a los viejos tiempos, cuando una docena de compañeros del CARMA subía domingo si y domingo también desde el Verbum hasta la entrada de Nigran, para luego volver a Samil, recorrido que se bautizó en su día como LinkinMemorial.

Unha puntualización ao comentario de que os CARMAS dominicais desapareceron: iso é radicalmente falso... ainda que os derradeiros que se fixeron foron unipersoais (eu mesmo son boa proba diso ¿non conto por dous ou qué? Avergoñado Avergoñado ) e nos anteriores como moito eramos dous ou tres corredores. Supoño que o tema de ter que preparar carreiras de Trail polos montes de toda Galicia Aplauso Aplauso non terá nadiña que ver Silbar



Eu este domingo apúntome a un CARMA dominical. Xa sexa o tradicional Samil cara a Panxón, xa sexa un adestramento de trail Silbar Silbar Silbar

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
LuaMeiga

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/10
5 Carreiras
100 Mensaxes
Chapela
Respostar citando Envío Mér, 30 Mar 2011, 17:17
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

beauvais escribió:
Copio entrada feita no fío da pre VigBay por si hai interesados:


banderas escribió:


MapleLeafs escribió:
Hace ya como un año que desaparecieron los entrenos domingueros del club, (los famosos CARMA dominicales) así que mucho me recordó ese entrenamiento a los viejos tiempos, cuando una docena de compañeros del CARMA subía domingo si y domingo también desde el Verbum hasta la entrada de Nigran, para luego volver a Samil, recorrido que se bautizó en su día como LinkinMemorial.

Unha puntualización ao comentario de que os CARMAS dominicais desapareceron: iso é radicalmente falso... ainda que os derradeiros que se fixeron foron unipersoais (eu mesmo son boa proba diso ¿non conto por dous ou qué? Avergoñado Avergoñado ) e nos anteriores como moito eramos dous ou tres corredores. Supoño que o tema de ter que preparar carreiras de Trail polos montes de toda Galicia Aplauso Aplauso non terá nadiña que ver Silbar



Eu este domingo apúntome a un CARMA dominical. Xa sexa o tradicional Samil cara a Panxón, xa sexa un adestramento de trail Silbar Silbar Silbar

Cachíss este Domingo é o aniversario da miña nai Moi feliz , que se non xa me apuntaba ao Carma dominical Bailar Bailar
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Mér, 30 Mar 2011, 20:29
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

linkinpark escribió:
Buenas...que tal todo ? Espero que bien.

Nos acaba de llegar una noticia preocupante desde el Caurel :


Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Mér, 30 Mar 2011, 20:32
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

LuaMeiga escribió:
beauvais escribió:
Copio entrada feita no fío da pre VigBay por si hai interesados:


banderas escribió:


MapleLeafs escribió:
Hace ya como un año que desaparecieron los entrenos domingueros del club, (los famosos CARMA dominicales) así que mucho me recordó ese entrenamiento a los viejos tiempos, cuando una docena de compañeros del CARMA subía domingo si y domingo también desde el Verbum hasta la entrada de Nigran, para luego volver a Samil, recorrido que se bautizó en su día como LinkinMemorial.

Unha puntualización ao comentario de que os CARMAS dominicais desapareceron: iso é radicalmente falso... ainda que os derradeiros que se fixeron foron unipersoais (eu mesmo son boa proba diso ¿non conto por dous ou qué? Avergoñado Avergoñado ) e nos anteriores como moito eramos dous ou tres corredores. Supoño que o tema de ter que preparar carreiras de Trail polos montes de toda Galicia Aplauso Aplauso non terá nadiña que ver Silbar



Eu este domingo apúntome a un CARMA dominical. Xa sexa o tradicional Samil cara a Panxón, xa sexa un adestramento de trail Silbar Silbar Silbar

Cachíss este Domingo é o aniversario da miña nai Moi feliz , que se non xa me apuntaba ao Carma dominical Bailar Bailar

eu até que ia, para "puxar " peloi cabedal, mas tenho cá o meu irmão Miguel!!! Chorando

até que ia bem!!! e com saudades... o Asfalto faz-me bem Guiño
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 30 Mar 2011, 22:13
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Hemos recibido en video en la sede del Carma,que al parecer puede ser enviado por el fotografo perdido en O Caurel,al video lo acompañaba una nota que ponia : "Que lo traduzca Igor"...no sabemos de que se trata,pero os lo ponemos :



www.desnivelpositivo.com/
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Xov, 31 Mar 2011, 5:07
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

linkinpark escribió:
Hemos recibido en video en la sede del Carma,que al parecer puede ser enviado por el fotografo perdido en O Caurel,al video lo acompañaba una nota que ponia : "Que lo traduzca Igor"...no sabemos de que se trata,pero os lo ponemos :


Bem andar nos "copos" na mata do Bussaco...lindissima por sinal... que tal um trail...lá? e aparecer na Figueira da Foz, ressacado... cheio de mijo... que coisa estranha... Exclamación Pensando

Se apareceu o "alegado" fotografo do CARMA por lá é porque ia a caminho da mealhada para comer um Leitão da Bairrada...



ou então ia até ao Luso para tirar fotos nalgum "meting" de atletismo??

Ou será que ficou no Bussaco Palace Hotel com alguma... Ursa???



Pensando Pensando Ríndose Ríndose
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 6:39
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Bom dia,

Depois de uma noite mal passada onde pensei e repensei cheguei à conclusão de que terei que abandonar de vez o atletismo...

Longe vão os tempos em que um puto de 11 anos se iniciou no saudoso Infante D. Henrique na Ribeira, cedo deu nas vistas e se transferiu para o SC Salgueiros, onde durante 10 anos foi atleta nos vários escalões, inclusivé sénior na 1ª divisão nacional, até que uma gravíssima lesão o atirou para um período de recuperação longo, acabando com a prática competitiva a partir daí.

Aqueles que me conhecem sabem que amo este desporto, na verdade é uma obsessão, como tudo o que amo na vida... Porém depois do treino de ontem tomei a decisão de abandonar o atletismo na sua totalidade, o meu corpo já não aguenta mais e não sou capaz de me ver a definhar de ano para ano, pura e simplesmente não aceito, prefiro ficar por aqui. É uma decisão dificil e muito custosa, mas tem de ser, prefiro afastar-me totalmente deste mundo e dedicar mais tempo à familia, ao trabalho e esquecer tudo... Obviamente as amizades que ganhei neste mundo não as quero perder, para mim a amizade é tudo, porém já não voltarei a calçar as sapatilhas, nem a assistir a provas (nem pela TV), para mim pura e simplesmente chegou a hora de dizer basta!!! Basta de treinos, basta de ritmos, basta de planos e tantos...tantos sacrificios em prol de um ideal.

Como disse vários foram os factores que me fizeram tomar esta decisão, porém a minha consciência manda que assim seja, além de que por razões pessoais já não encontro mais prazer nesta vida... Vários acontecimentos contribuiram para esta minha decisão.

Obviamente que irei estar ligado ao desporto, porém dedicarei mais tempo à outra paixão da minha vida o cricket, que pratiquei com grande afinco e bons resultados nos meus tempos de juventude, um desporto mais de acordo com a minha personalidade e que tanto prazer me dá...

A minha decisão é irreversivel e agradeço que a compreendam...

Não quero de forma alguma perder a amizade de muitos de vocês, mas acredito que muitos ficaram surpreendidos por esta decisão...

Apenas tenho a dizer que tenho mágoa de abandonar o atletismo, mas a minha consciência e o período pelo que estou a passar assim condicionam...

Apenas peço desculpa a todos!! Um abraço e muitos Km´s

Pedro Igor (pi^2)
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 7:34
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

igor escribió:
Bom dia,

Depois de uma noite mal passada onde pensei e repensei cheguei à conclusão de que terei que abandonar de vez o atletismo...

Longe vão os tempos em que um puto de 11 anos se iniciou no saudoso Infante D. Henrique na Ribeira, cedo deu nas vistas e se transferiu para o SC Salgueiros, onde durante 10 anos foi atleta nos vários escalões, inclusivé sénior na 1ª divisão nacional, até que uma gravíssima lesão o atirou para um período de recuperação longo, acabando com a prática competitiva a partir daí.

Aqueles que me conhecem sabem que amo este desporto, na verdade é uma obsessão, como tudo o que amo na vida... Porém depois do treino de ontem tomei a decisão de abandonar o atletismo na sua totalidade, o meu corpo já não aguenta mais e não sou capaz de me ver a definhar de ano para ano, pura e simplesmente não aceito, prefiro ficar por aqui. É uma decisão dificil e muito custosa, mas tem de ser, prefiro afastar-me totalmente deste mundo e dedicar mais tempo à familia, ao trabalho e esquecer tudo... Obviamente as amizades que ganhei neste mundo não as quero perder, para mim a amizade é tudo, porém já não voltarei a calçar as sapatilhas, nem a assistir a provas (nem pela TV), para mim pura e simplesmente chegou a hora de dizer basta!!! Basta de treinos, basta de ritmos, basta de planos e tantos...tantos sacrificios em prol de um ideal.

Como disse vários foram os factores que me fizeram tomar esta decisão, porém a minha consciência manda que assim seja, além de que por razões pessoais já não encontro mais prazer nesta vida... Vários acontecimentos contribuiram para esta minha decisão.

Obviamente que irei estar ligado ao desporto, porém dedicarei mais tempo à outra paixão da minha vida o cricket, que pratiquei com grande afinco e bons resultados nos meus tempos de juventude, um desporto mais de acordo com a minha personalidade e que tanto prazer me dá...

A minha decisão é irreversivel e agradeço que a compreendam...

Não quero de forma alguma perder a amizade de muitos de vocês, mas acredito que muitos ficaram surpreendidos por esta decisão...

Apenas tenho a dizer que tenho mágoa de abandonar o atletismo, mas a minha consciência e o período pelo que estou a passar assim condicionam...

Apenas peço desculpa a todos!! Um abraço e muitos Km´s

Pedro Igor (pi^2)


Abraiado Abraiado Abraiado
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 8:08
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

April's Fool? Mr. Green


linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 8:43
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

khene escribió:
April's Fool? Mr. Green


Ayer tuve una larga conversacion con Pedro sobre el asunto,y tengo que decir que fue para mi bastante dificil comprender lo que me estaba contando.....yo ya sabia el punto de cansancio psicologico al que estaba llegando,la muestra ....que un tio de pista se apunte a hacer,ni nada mas,ni nada menos,que los 101 de Ronda !!!!..desde luego,a mi no me cuadraba...algo pasaba !!!

Creo que el 7 de mayo en Ronda podria ser un punto y aparte.

www.desnivelpositivo.com/
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 9:16
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Pedro, te comprendo bien, la vida no empieza ni acaba con el atletismo, ni con el trail, ni con las carreras... a veces uno piensa que ha finalizado una etapa y simplemente se plantea nuevos retos... Pensando

Que sepas que el cricket es otra de mis pasiones, y si algún día decides montar un club estoy a tu entera disposición...

Un abrazo y mucha suerte en tu nueva etapa, compañero Aplauso
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 9:27
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Jeff escribió:
Pedro, te comprendo bien, la vida no empieza ni acaba con el atletismo, ni con el trail, ni con las carreras... a veces uno piensa que ha finalizado una etapa y simplemente se plantea nuevos retos... Pensando

Que sepas que el cricket es otra de mis pasiones, y si algún día decides montar un club estoy a tu entera disposición...

Un abrazo y mucha suerte en tu nueva etapa, compañero Aplauso

Otro que se apunta al equipo de cricket,soy bastante buen wicket-keeper...aunque no tanto de fielder !!...bueno.eso ya lo decidiremos !! Tengo un par de amigas que tambien se apuntan al equipo :



Quien del Carma se anima ???.. Mr. Green Mr. Green Mr. Green

www.desnivelpositivo.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos