Foros ›
"Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de España"
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 21:03
Asunto: Re: "Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de España"

AveFenix escribió:
Pois acaban de abrirlle un expediente informativo por estas declaracións. Copio todo, para que non me tachedes de amarillista Guiño

www.rfea.es/

Expediente informativo a Sergio Sánchez

A la vista de las declaraciones realizadas por el atleta Sergio Sanchez aparecidas hoy en diversos medios de comunicación, en relación con su participación con la Selección Española de Atletismo, su no inclusión en el Plan ADO y contra el ex-Secretario de Estado para el Deporte, D. Jaime Lissavetzky, la Real Federación Española de Atletismo ha solicitado a su Comité de Disciplina, la apertura de un expediente informativo al atleta leonés, con objeto de estudiar y valorar si dichas declaraciones son constitutivas de infracción de su reglamento disciplinario.


"Spain is diferent" Muro Muro Mientras Bezabeh campando a sus anchas!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 22:54
Asunto: Re: "Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de España"

corvo escribió:
AveFenix escribió:


Expediente informativo a Sergio Sánchez


Joder, que rapidez. Un atleta di algo e no mesmo día xa lle abren un expediente. Podian darse a mesma presa cando un atleta da positivo.

Esto de expedientar a xente por falar... pois, bueno... e típico de certos réximes un tanto dudosos Confuso

A Reina, ese chico de 800 que es tan malo ya le hicieron lo mismo cuando rajo de un tal A. Garcia, me parece que fueron 6 meses sin correr.

P.D. no se puede escupir al aire no vaya a ser
Olobo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/09
20 Carreiras
75 Mensaxes
TEO
Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 23:18
Asunto: Re: "Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de Espa

Hombre, pues como para darle un premio tampoco son su expresiones. El cabreo que tiene sin saber a ciencia cierta los motivos, lo entiendo, porque me imagino las razones, que ya se comentaron por aqui. Pero no se puede ir por ahi diciendo que le vas a dar con la medalla en la cara a nadie. Y lo de que le de verguenza ponerse la camiseta de España también me parece que pudo decirlo de otro modo, qué tal "me da rabia y verguenza que por ponerme la camiseta de mi pais me vinculen a la federación y a los politicos que dirigen su deporte". Creo que el palo se lo llevaría quien corresponde y sería más elegante con los españoles. Porque esa camiseta se la pondrán otros que no tienen la culpa de nada y ahora si que los ha señalado él delante de todo el mundo.

Yo a los politicos no puedo verlos en ningún ámbito, hay muy muy pocos que lo sean por vocación, van a lo que van. Pero independientemente de los chanchullos que hacen, lo que no se puede negar es que han tenido parte de culpa, creo que bastante, en que en este momento seamos uno de los paises con más éxitos deportivos sino el que más, o es que son los genes?
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 1:09
Asunto: Re: "Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de Espa

Olobo escribió:
Yo a los politicos no puedo verlos en ningún ámbito, hay muy muy pocos que lo sean por vocación, van a lo que van. Pero independientemente de los chanchullos que hacen, lo que no se puede negar es que han tenido parte de culpa, creo que bastante, en que en este momento seamos uno de los paises con más éxitos deportivos sino el que más, o es que son los genes?

Entiendo que piensas que los políticos son parte responsable de los éxitos deportivos? Me gustaría saber de que forma, por que otra cosa no se, pero el fomento y ayuda en el deporte de este pais no lo veo por ninguna parte, tan sólo apuntarse para la foto y eso ya no lo digo yo. Si lo que han hecho es nacionalizar deportistas de otros paises... bien, sí, ahí han hecho su trabajo, por el resto ... no lo se. Poco les importa las pocas y miserables instalaciones deportivas que existen en tantas partes de este pais. Saludos.
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 1:28
Asunto: Re: "Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de Espa

txuki30 escribió:
Olobo escribió:
Yo a los politicos no puedo verlos en ningún ámbito, hay muy muy pocos que lo sean por vocación, van a lo que van. Pero independientemente de los chanchullos que hacen, lo que no se puede negar es que han tenido parte de culpa, creo que bastante, en que en este momento seamos uno de los paises con más éxitos deportivos sino el que más, o es que son los genes?

Entiendo que piensas que los políticos son parte responsable de los éxitos deportivos? Me gustaría saber de que forma, por que otra cosa no se, pero el fomento y ayuda en el deporte de este pais no lo veo por ninguna parte, tan sólo apuntarse para la foto y eso ya no lo digo yo. Si lo que han hecho es nacionalizar deportistas de otros paises... bien, sí, ahí han hecho su trabajo, por el resto ... no lo se. Poco les importa las pocas y miserables instalaciones deportivas que existen en tantas partes de este pais. Saludos.

Campeonato do Mundo de fútbol, de baloncesto, copas Davis, triplete en motos, F1, ciclismo,... non creo que sexa por temas xenéticos ou de nacionalización. Creo que aquí influiron os políticos, empresas patrocinadoras,... apoiando tanto o deporte de base como a élite. Non somos un país tan poboado como para ter tanto deportista de élite colleitando triunfos. E para obter uns poucos deportistas de élite hai que permitirlles a moitos que practiquen deporte. Hai campos de fútbol, pistas de fútbol sala, baloncesto,... espalladas por toda Galicia, incluso en aldeas pouco poboadas. Poderá haber despilfarro neste tipo de instalacións, pero o que está claro é que con esto estase a crear a infraestrutura necesaria para crear deporte de base, deportistas profesionais e títulos para o deporte español.
konde

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 5:03
Asunto: Re: "Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de España"

Por xenética non será pero gracias os políticos inda menos! Eu penso que noutros paises de Europa si se fomenta o deporte dende a base, eiquí puxeron planchadas de cemento e tellados de urelita e si non tes balón dalle a unha pedra...nas cidades non é o mesmo caso pero que menos non?
Logo está o tema de que mentras noutros paises saen premios nobel e grandes científicos aquí todos queren ser estrelas do deporte, especialmente do "futebol" asi que con tanto entusiasmo algún fenómeno tera que sair.
Inda gardo unha camisola do día no que se "inagurou" o proxecto da escola de atletismo do meu pobo e asegúrovos que houbo foto de político relevante rodeado de xoves atletas e saiu nos medios locais a bombo e platillo. Dende o día seguinte da foto ata hoxe en dia nacen toxos e xestas no lugar ...
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 7:14
Asunto: Re: "Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de Espa

Enfadado Enfadado .Eu creo q este atleta ten razon e mais xa non e a primeira vez que esto pasa en españa.Hay bastantes casos inxustos que a os atletas enchufados vanlle becas todos os anos e os que non teñen enchufe quedan tirados a politica cando se xunta co deporte e coma unha bomba de reloxeria,enton eu creo q o q di este rapaz e que ten moita razon.
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 9:04
Asunto: Re: "Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de España"

lamentable federacion de " atletismo"
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 10:59
Asunto: Re: "Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de Espa

Eu creo que a política do estado en materia de deporte tiña que basearse na dotación de instalacións deportivas de primeiro nivel para tódolos deportes e ó alcance de tódalas persoas; programas para fomentar a practica deportiva entre os rapaces; e axudar económicamente a os que destaquen para que poidan continuar a súa formación deportiva.
A partir desto, os éxitos a nivel internacional chegaran ou non, pero xa nada ten que ver o goberno.

Para min unha boa políta do deporte non ten que estar directamente relacionada cos éxitos internacionais (é algo secundario)

Pero gran parte do diñeiro público vai para clubs profesionais para que despilfarren o diñeiro ó seu gusto

PD. en España hai cantidad de deportes onde non se rasca bola, pero bueno, non se sacan pola tele para que pareza que esos deportes non existen e asunto solucionado Silbar

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 13:56
Asunto: Re: "Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de Espa

El CSD tacha las declaraciones de Sergio de "racistas" Muro Muro Muro

Sergio : "........la medalla la ha ganado un blanco como la leche"

....En fín Xabi, no te calientes, no te calientes. Parar Parar

www.jeffxavi.blogspot.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 17:34
Asunto: Re: "Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de Espa

A min pareceme que hai moita envidia.....como non lle poden gañar sobre o asfalto,quereno derrotar nos despachos. Satisfecho
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 18:16
Asunto: Re: "Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de Espa

lestrove escribió:
A min pareceme que hai moita envidia.....como non lle poden gañar sobre o asfalto,quereno derrotar nos despachos. Satisfecho

Certo, a Sergio Sanchez hai moita xente que non o pode ver diante Guiño . As marcas que fixo o leonés a tempada pasada levanas posto en duda dende o primeiro día.

Menos mal que non o pillaron ca nevera chea de "Colo Cao" coma a outros

En fin, marcho que teño que tomarme unhas vitaminas para o 10.000 de maña

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
Bekeleblanco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 18:21
Asunto: Re: "Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de Espa

AveFenix escribió:
txuki30 escribió:
Olobo escribió:
Yo a los politicos no puedo verlos en ningún ámbito, hay muy muy pocos que lo sean por vocación, van a lo que van. Pero independientemente de los chanchullos que hacen, lo que no se puede negar es que han tenido parte de culpa, creo que bastante, en que en este momento seamos uno de los paises con más éxitos deportivos sino el que más, o es que son los genes?

Entiendo que piensas que los políticos son parte responsable de los éxitos deportivos? Me gustaría saber de que forma, por que otra cosa no se, pero el fomento y ayuda en el deporte de este pais no lo veo por ninguna parte, tan sólo apuntarse para la foto y eso ya no lo digo yo. Si lo que han hecho es nacionalizar deportistas de otros paises... bien, sí, ahí han hecho su trabajo, por el resto ... no lo se. Poco les importa las pocas y miserables instalaciones deportivas que existen en tantas partes de este pais. Saludos.

Campeonato do Mundo de fútbol, de baloncesto, copas Davis, triplete en motos, F1, ciclismo,... non creo que sexa por temas xenéticos ou de nacionalización. Creo que aquí influiron os políticos, empresas patrocinadoras,... apoiando tanto o deporte de base como a élite. Non somos un país tan poboado como para ter tanto deportista de élite colleitando triunfos. E para obter uns poucos deportistas de élite hai que permitirlles a moitos que practiquen deporte. Hai campos de fútbol, pistas de fútbol sala, baloncesto,... espalladas por toda Galicia, incluso en aldeas pouco poboadas. Poderá haber despilfarro neste tipo de instalacións, pero o que está claro é que con esto estase a crear a infraestrutura necesaria para crear deporte de base, deportistas profesionais e títulos para o deporte español.

Esto é de risa , como que estamos na época de ouro do deporte español, non hai maís que mirar para os resultados dos campeonjatos en categorias inferiores, o nivel actual do deporte español dos adolescentes é de pena, iso si que é responsabilidade directa de Lissabesky, nos deportes nos quie ganamos comom no motociclismo é maís por a falta de nivel que por outra cousa, é casi imposible non ganar nada nas motos, a mitad dos que corren son españolis, menudo merito, nas olimpiadas da xuventude, que foron neste veran en Singapur, obtivemos 4 medallas, de autentica pena, de eso non falan os periodicos, tampoucio comentan , que antes para gañar por exewmplo un campeonato de españa cadete , habia que correr en 2:;30, hoxe ganase en 2:40, que esta ocorrendo.l
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 18:37
Asunto: Re: "Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de Espa

pepito_el_veterano escribió:
Lestrove , las cosas no son blancas o negras,la frase esa no es politicamente correcta y él mira por sus intereses ,pero todos sabemos que en el tema política - deporte-becas-doping estamos de mierda hasta el cuello y la hipocresia ,el cinismo , la falta de honestidad y equidad junto con "las cortinas de humo" están a la orden del día por parte de unos cuantos(federación,deportistas ,políticos,prensa,foros...)
Aunque Sergio Sánchez podía ser más diplomático,gran parte de lo que manifiesta es una realidad (que conste que no tomo partido ni a favor ni en contra de él) .Los escándalos del doping se están olvidando al igual que otros temas más preocupantes de este país, y no precisamente deportivos, y eso me parece más indignante que el titular del artículo.

Chao
totalmente de acordo, por exemplo a xustiza, saleu libre o sr fabra porque o delito prescribira, pero non por inocente, e este sr si que xoga con millons de euros dos nosos impostos, o sr alierta mas de lo mismo, para min son moito mais sangrantes estes casos (non vos aburro con mais) porque estamos a falar de cartos que pertencen ao pais, pero polo visto importa mais os colores da bandeira que o noso bolsillo, pola bandeira fariamos manifestacions, e polo puteados que estamos agora mesmo ninguen levanta a voz.
saudos.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 19:46
Asunto: Re: "Como atleta me da vergüenza vestir la camiseta de España"

Hola a todos. Creo que las declaraciones de Sergio Sanchez pueden ser desafortunadas sobre todo la parte en que menciona "lo de golpear con la medalla" aunque fuera más una forma de manifestar lo cabreado que está y no tenga intención de llevarlo a cabo, pero lo de describir dichas manifestaciones como racistas por parte de la federación es de juzgado de guardia.
No entiendo que tiene que ver el racismo en esto. Creo que el color de la piel de Bezabeh no influye para nada en esto, ya que si hubiera pasado con otros atletas implicados en la operación galgo creo que dichas declaraciones no habrian cambiado ni un ápice.
Me parece vergonzoso, grave e increible lo de la federación. Por lo menos que no justifique la sanción inventando las causas de ésta. Si lo sancionan que sea por lo que manifestó y que no sean unos hipócritas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos