aanton escribió: |
Moi bonita carreira, a miña primera de este tipo. Encantoume o trazado con esa baixada interminable e a pendente xusta para poder ir a toda máquina e sentir a velocidade durante varios quilómetros. Condición perfectas de climatoloxía. Fixen 59:50 e quedei contento co resultado. Confesarei que fomos sin dorsal, porque nos enteramos o venres da carreira e casualmente estábamos en Verín esa fin de semana, e xa estaba pechado o plazo. Non collín auga (para evitar que algun corredor apuntado quedara sin ela). Ó final houbo pinchos para todo o mundo no pabellón (incluso non corredores). Os quilómetros parciais indicados pola organización non me coincidiron co Garmin, os primeiros eran máis curtos (por exemplo no 8 a min marcabame 7600 aprox), pero os últimos foron máis largos totalizando 11200. Noraboa á organización. Alguén sabe donde se poden ver resultados ou fotos? |
Lois escribió: |
Acabo de recibir a clasificacion nun mail da organizacion. No meu caso sen erros nin na clasificacion nin no tempo. Un motivo mais para felicitalos, polo que reitero: grabada na axenda |
xabi escribió: | ||
Podes reenviarma meu? rodicio @ gmail.com Apertas |
jorin escribió: | ||||
jorinspam @ gmail.com Un saludo |
xabi escribió: | ||||||
jorin, ya me recuperé de la pájara del otro día, que poco más me muero!!! Porque tiempos anduviste tu en Moaña y Arenteiro, es para localizarte y saber como andamos de nivel el uno y el otro |
jorin escribió: | ||||
jorinspam @ gmail.com Un saludo |
Lois escribió: | ||||||
Por supuesto. Os acabo de reenviar el mail de la organizacion. Saludos. |