jmturnes escribió: |
Vendo os comentarios sobre o sector da bici faime que me entre xa un sudor frío que non sei eu... Case estou por desmontar o plato grande (52) que creo que non me vai a facer ningunha falta ese día. Buffff!!!!! |
juandepila escribió: |
Hola boas, estes últimos días entrei no foro e estou a ler o que falades do sector en bici no Aviaman, e a verdade e que estou dudando se aparecerei por alí. Eu veño de outro deporte, que non ten nada que ver con ningún dos tres do triatlon Fai un par de anos merquei unha bici, coa que estou a facer unhas 4 saídas semanais, comencei a nadar dous ou tres días a semana. En outubro coñecín esta uniciatiba, e dende esa estou a adestrar de cara esta proba, co obxetivo de rematala dentro dos tempos establecidos, pero agora xa o dudo moito. Nadando creo que non teño problemas para cumplir o tempo, e na bici pois agora son un mar de dudas. Correndo son moi torpe pero se chegara en tempo acabarío como puidera. Xa vedes para debutar elexin o AVIAMAN. Saúdos. |
lacastelo escribió: |
No fuimos a Santiago ni mi hermano ni yo,,,tocaba bici, tengo que afinar que Lisboa está cerquita. El sábado va a estar complicado ya que Juan Carlos no puede ir así que la opción más viable sería uno de los días de semana santa... posiblemente ese sábado. De todos modos estaremos en contacto para intentar hacer una kedada ya que hay más gente que quiere conocer el circuito...ya contarás que tal en Santiago... |