matogrosso escribió: |
Ultimamente se estan presentando muchos proyectos como este, que se suman a otros ya existentes, (Penedos de Lobo, Parada de Sil). Carreras en entornos naturales que explotan una de las más desaprovechadas riquezas de nuestra provincia: Sus magníficos parajes naturales. He visto que sois un club alpino los que poneis en marcha esta iniciativa, con lo cual no me hago muchas ilusiones de participar, puesto que me imagino que el diseño del recorrido no será precisamente para todos los públicos. Si se va a parecer a estas dos que he citado, quedará fuera de mis posibilidades. Meterse un empacho de kilometraje agatuñando por los cortafuegos no esta al alcance de todos los populares. No obstante si al final decidís abreviarla un poquito, menos de 20 Km, y un recorrido tipo Boborás (sin necesariamente tener que parar de correr), sería muy, muy atractiva. En cualquier caso espero que vaya para adelante y sea como sea se consolide y tenga éxito. |
Lois escribió: |
Humildemente opino que sería bo ver como se encadra con outras probas de montaña no calendario, pois alomenos eu, non creo que poida correr esas distancias por montaña cada poucos dias, e nesas datas esta Penedos, Parada, ...Digo isto mais que nada pensando en que gostaría de ter un calendario de montaña tan completo como o que temos a dia de hoxe en asfalto: con probas cada fin de semán... En montaña tamen poden valer carreiras medias e curtas...xa que na miña opinion non se trata de ver quen o fai mais "heavy", senon disfrutar do entorno natural e facer un recorrido mais ou menos tecnico... |
arrexa escribió: |
Alto da Pá (1600m) e Seixo (1707m) están dentro do posible trazado da ruta. Os Km. da proba cos que estamos a traballar son + ou - 25. Saindo de Celeiros e pensando en pasar polo Seixo e dificil baixar dos 20 Km. Por outro lado Os Montes do Invernadeiro están fora do concello de Chandrexa e xa os temos descartados. O percorrido pola cresta tería que ser por fora da "Pista Ecolóxica" xa que saldrían un monton de Km por unha pista que pode chegar a fartar. |
Lois escribió: |
Humildemente opino que sería bo ver como se encadra con outras probas de montaña no calendario, pois alomenos eu, non creo que poida correr esas distancias por montaña cada poucos dias, e nesas datas esta Penedos, Parada, ... Digo isto mais que nada pensando en que gostaría de ter un calendario de montaña tan completo como o que temos a dia de hoxe en asfalto: con probas cada fin de semán... En montaña tamen poden valer carreiras medias e curtas...xa que na miña opinion non se trata de ver quen o fai mais "heavy", senon disfrutar do entorno natural e facer un recorrido mais ou menos tecnico... |
xabi escribió: |
arrexa, sinto ser pesado, pero repito que o día 2 de Outubro se celebrará o Maratón do Miño. Coido que aínda vos atopades a tempo de modificala data da probba |