Foros ›
AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jmturnes

Novo foreiro
Novo foreiro
26/09/10
0 Carreiras
21 Mensaxes
Foz
Respostar citando Envío Xov, 07 Abr 2011, 8:12
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Vendo os comentarios sobre o sector da bici faime que me entre xa un sudor frío que non sei eu... Case estou por desmontar o plato grande (52) que creo que non me vai a facer ningunha falta ese día. Buffff!!!!!
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Abr 2011, 8:38
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

jmturnes escribió:
Vendo os comentarios sobre o sector da bici faime que me entre xa un sudor frío que non sei eu... Case estou por desmontar o plato grande (52) que creo que non me vai a facer ningunha falta ese día. Buffff!!!!!



Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Abr 2011, 22:43
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Gracias lacastelo polos animos. Eu estou animado, xa que entrenando un pouco máis a bici teño marxe, xa que ata o mes pasado só saia un día a semana sobre 50km. De todalas maneiras creo que os tempos de corte para malos , malos nadadores coma min son bastante xustos. Como dixen en bici non adrestro moito e a miña última experencia semicompetitiva en bici de carretera foi a marcha cicloturista de Ponteareas en xullo de 2010 onde fixen 4h 48'' en 120km nun percorrido duro, parando nos avituallamentos, 3 semanas despois de facelo Maratón de Toral. Por se serve de refencia o ex profesional portugués Manuel Zeferino , que chegou a correr na volta a España e no Tour,que foi o gañador, fixo 3h 21'. Non é unha queixa cara a organización xa que os tempos xa foran fixados antes e o que non se vía competente pudo pedir a devolución da inscripción, pero de todolos modos creo que vai ser unha prova bastante"elitista" no sentido de que non a vai a terminar calquera popular nese tempo. Eu son un popular do montón, normalmente en carreiras populares antes das lesións de xeonllos que me levan un ano e medio fastidiando, terminaba habitualmente no 1º tercio dos participantes ( 3h 13' 45'' en maratón, 1h 24' 52''en media, baixei fai dous anos de 4h 30' en Penedos, por poñer algunhas referencias do meu nivel) e aqui vexome intentando acabar. Bueno para acabar non tería problemas, o que presiona é ter que correr contra o tempo de corte( que eu antes de facer o circuito creía que era fácil para min) Pero bueno hai que velo coma un reto máis, e se se consigue a satisfación é maior.
Por certo o plato grande fai falta, que como vaias xusto de tempo de corte, entre Coto dos Xarotos e Pena Corneira para 23 km dan só 45´e sí, a maior parte son baixada, pero 5 son para arriba.
Animo a todos que o circuito é duro pero os que nadedes decentemente, que sodes a maioría, non creo que teñades problemas co corte.
BEARIZTRIATLON

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/10
0 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Abr 2011, 10:12
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Por certo o día que subin con Elpidio levaba de desarrollo un 39-23, unha besta!!!!!! eu levaba o 28 e todo facía falta.
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Abr 2011, 10:50
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Eu subin con 39x26 e iba para atras a 7 por hora, acabei cun dolor de brazos de puxar tanto do manillar. Definitivamente faltame masculinidade je,je. ¿con 39x23 non lle partiu a cadena?
lacastelo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/10/09
0 Carreiras
108 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Abr 2011, 10:59
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Mi madriña, como se entere Suso Blanco Villar que hay un tio capaz de subir por ahí en 23 es capaz de quitar el plato pequeño y subir con el 53...
juandepila

Novo foreiro
Novo foreiro
8/04/11
1 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Abr 2011, 14:26
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Hola boas, estes últimos días entrei no foro e estou a ler o que falades do sector en bici no Aviaman, e a verdade e que estou dudando se aparecerei por alí.
Eu veño de outro deporte, que non ten nada que ver con ningún dos tres do triatlon
Fai un par de anos merquei unha bici, coa que estou a facer unhas 4 saídas semanais, comencei a nadar dous ou tres días a semana.
En outubro coñecín esta uniciatiba, e dende esa estou a adestrar de cara esta proba, co obxetivo de rematala dentro dos tempos establecidos, pero agora xa o dudo moito.
Nadando creo que non teño problemas para cumplir o tempo, e na bici pois agora son un mar de dudas. Correndo son moi torpe pero se chegara en tempo acabarío como puidera. Xa vedes para debutar elexin o AVIAMAN.
Saúdos.
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Ven, 08 Abr 2011, 15:28
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

juandepila escribió:
Hola boas, estes últimos días entrei no foro e estou a ler o que falades do sector en bici no Aviaman, e a verdade e que estou dudando se aparecerei por alí.
Eu veño de outro deporte, que non ten nada que ver con ningún dos tres do triatlon
Fai un par de anos merquei unha bici, coa que estou a facer unhas 4 saídas semanais, comencei a nadar dous ou tres días a semana.
En outubro coñecín esta uniciatiba, e dende esa estou a adestrar de cara esta proba, co obxetivo de rematala dentro dos tempos establecidos, pero agora xa o dudo moito.
Nadando creo que non teño problemas para cumplir o tempo, e na bici pois agora son un mar de dudas. Correndo son moi torpe pero se chegara en tempo acabarío como puidera. Xa vedes para debutar elexin o AVIAMAN.
Saúdos.

Coñezo a máis xente que vai a debutar no aviaman, non serás o único Guiño

Ánimo
Tronkiño

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/12/09
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Abr 2011, 18:56
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Hola!Eu son dos que no seu tempo empecei coas miñas dubidas nos cortes.Penso que o traballo está case todo feito tanto polos que entrenamos para isto como tamen polos organizadores.Os que non pedimos que se nos borrarada inscripcion e se nos devolvesen os cartos e porque realmente queremos facer isto.Con isto quero decir que desfrutar do dia cando chegue e non vos agobiar cos cortes. Saudos a todos dun "novato".
lacastelo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/10/09
0 Carreiras
108 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Abr 2011, 2:03
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

No,no,y no. No plantearos a última hora el participar o no después de prepararla con mimo y celo todo un año. Ni de coñas. Los comentarios los realizo con otra pretensión que es la de mentalizarse y no llevarse sorpresas con el recorrido, así como la de llevar un desarrollo adecuado a la orografía. Mis más sincera admiración por todos aquellos que pensais debutar en Leiro y ánimo...Nos vemos y compartiremos esta experiencia...
BEARIZTRIATLON

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/10
0 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Abr 2011, 13:25
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Si algo nos ha honrado es que desde un prrincipio advertimos de la dureza del reto. No hemos engañadoa a nadie y ahora tampoco lo vamos a hacer, os aseguro que la mayoría lo acabaréis. Para ello es necesario un pelín de sacrificio, otra cosa es el que quiera ganar se lo tendrá que currar mucho, mucho.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 09 Abr 2011, 19:19
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Lacastelo, hoy no te vi en Santiago, era para quedar de Cara al próximo Sábado, Piky también quedó de ir, asi que si mantienes la idea de ir, avisa, o si alguien mas se anima que lo diga. Ya tengo el gusanillo de ver a la fiera, espero que no me dea un buen zarpazo. Moi feliz Moi feliz . Ah, y animar a todos a participar, que aunque no se pase el tiempo de corte (yo con lo que nado, lo voy a pasar mal), lo tendremos que ver por el lado bueno, y nos evitaremos tener que sufrir mas. Moi feliz Moi feliz , es decir, nos indultarán antes., je, je.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
lacastelo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/10/09
0 Carreiras
108 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Abr 2011, 19:35
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

No fuimos a Santiago ni mi hermano ni yo,,,tocaba bici, tengo que afinar que Lisboa está cerquita. El sábado va a estar complicado ya que Juan Carlos no puede ir así que la opción más viable sería uno de los días de semana santa... posiblemente ese sábado. De todos modos estaremos en contacto para intentar hacer una kedada ya que hay más gente que quiere conocer el circuito...ya contarás que tal en Santiago...
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 20:21
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

lacastelo escribió:
No fuimos a Santiago ni mi hermano ni yo,,,tocaba bici, tengo que afinar que Lisboa está cerquita. El sábado va a estar complicado ya que Juan Carlos no puede ir así que la opción más viable sería uno de los días de semana santa... posiblemente ese sábado. De todos modos estaremos en contacto para intentar hacer una kedada ya que hay más gente que quiere conocer el circuito...ya contarás que tal en Santiago...
. Lo del sábado no estuvo mal, se hizo lo que se pudo. Es una pena que no podais venir este próximo sábado, yo por mi, si piky se anima vamos, porque en semana santa, lo tendré complicado. Si alguien de la zona se anima a hacer de guia, sería un puntazo.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 21:26
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Eso que algún cicerone local se anime al menos a indicarnos in situ por donde ir, porque no me gustaría ir hasta allí y no hacer el recorrido del Aviaman. Allá vamos gallego, si alguien mas se anima, mejor.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos