Foros ›
Autor
Mensaxe
Jony_Lopez

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/10
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 10:39
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

Buenas.
No suelo participar en el foro pero queria comentar un par de cosas de mi 1º vig-bay:
-La organización a mi juicio bastante bien aunque no puedo negar qeu me sorprendio al intento de una de la organización qeu a las 8:25 empezo a llamar por nombre para subirse al bus en Bayona, gracias qeu el clamor popular hizo que todo se hiciese de un modo mas organizado, todos al mogollon intentando subir.
-Los cajones:muy bien señalizados pero ni dios los respeta, como se come qeu delante mia tenga a gente del f, g, h, i.Lo peor de la carrera y no es culpa de la organización, es culpa de la falta de civilización de la gente,coño, adecuate a tus posibilidades.
-LA comida en meta genial, entiendo que alguna gente bajase a pasar el finde con mujer, hijos, etc y cojas algo mas de todo, total que mas da si habia de sobra para todos, pero no entiendo el llenar cajas y bolsas, una cosa es ahorrarte la merienda, qeu con eso ya te compensa la inscripción y otra coger comida para 2 semanas, otra vez falta de civismo.
-No habia papeleras, por consiguiente todo al suelo¡¡¡mal¡¡¡¡, peor eso no justifica que los restos estén mejor si los tiramos a la playa.
De las duchas no puedo decir nada porque no las use ni las vi pero eramos mas de 4000.

En general la organización me pareció fantástico es muy difícil organizar a tanta gente, y sobre todo sabiendo que hacemos gala de una gran falta de civismo, eso hace mas complicado la labor de la organización.El ejemplo claro es lo que comente de los cajones, se que soy un aburrido pero ahora quien me regala el minuto o dos que me robaron algunos.
Perdón por ser tan critico con todos incluyéndome a mi mismo siempre en todo.
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 11:01
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

Siempre que pueda, acudiré a la Vig-Bay. Para mí la mejor carrera de Galicia.
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 11:41
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

bos dias: estou contentisimo despois de facer a primeira media ainda que rematei tremendamente esgotado.
Á organizacion so podo darlle parabens pois non teño ningunha queixa. O unico que se debe destacar foi o caos no pabillon para ducharse pero, coa marabunta que eramos, ou todos para casa sen ducharse, ou imposible solucionalo !!
O ambiente increible e a media ter un percorrido moi bonito.
Un verdadeiro luxo poder participar con todos vos nun domingo tan espectacular !!!
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 11:45
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

AveFenix:
Se vides do norte (Coruña, Santiago, Pontevedra...) pola autoestrada AP9, o mellor que podedes facer é NON entrar a Vigo, tal e como recomenda Tito e jesusb, senón que o mellor é que collades a VG20 (autovía de circunvalación a Vigo). Unha das salidas está moi cerca de Samil.

Explícovos como facer, supoñendo que vides pola AP9 dende Pontevedra:
- Non coller o primeiro desvío que hai tras pasar a ponte de Rande. Máis que desvío é unha bifurcación, onde se vas á dereita vas hacia Vigo e se segues pola esquerda vas hacia Portugal, Baiona,... seguide pola esquerda.
- Aos poucos quilómetros, tras pasar dous túneles (un corto e outro largo) e tras pasar outro desvío que indica hacia Vigo (non o collades, é a autovía que vén de Ourense), tedes outra bifurcación, dous carriles á esquerda que van a Portugal e dous á dereita que van a Vigo. Collede á dereita.
- Logo seguides baixando e ides a ver outra bifurcación, pon Baiona á esquerda e Vigo á dereita. Collede a da dereita.
- Seguides baixando, vendo as Cíes ao fondo (esta imaxe é impresionante, sobre todo se está un día soleado) e colledes a saída que indica "pol. Ind. Caramuxo - rúa Ricardo Mella - Baiona".
- Chegades a unha rotonda, e aí colledes a 3ª saída, que indica "Nigrán - Baiona".
- Colledes a 1ª saída á dereita, a uns 100 m (veredes xusto no desvío un semáforo).
- Pasades por unha ponte que ten unha depuradora ao lado. Xusto despois dades unha curva á esquerda e estades na Xunqueira do Lagares, a 200 m. das pistas de tenis de Samil. Aparcade onde poidades por aí.

Moitas gracias AveFenix pola tua perfecta esplicacion !! cheguei dereitiño a Samil Aplauso Aplauso
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 12:05
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

Una gozada volver a correr la vig-bay. Todo ha salido de lujo, no puedo opinar de duchas y buses porque no he disfrutado de sus servicios. La organización y el público de matricula de honor. Gracias por los ánimos recibidos en los últimos km. Saludos a tod@s los populares y profesionales que hacen sentirnos orgullosos de este deporte.
A Bouza Sprint

tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 12:40
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

hola atopei un chip amarillo en samil o dueño que me mande un privado vemonos na prosima
robertoouro

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/10
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 13:21
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

Hola a tod@s y enhorabuena por completar tan fantástica carrera, EL SUPER VIG BAY!!, si quereis buscar vuestra foto podéis mirar en robertoouro.blogspot.com aquí tenéis un link que os lleva a un álbum.Saludos a tod@s
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 13:37
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

Jony_Lopez escribió:
Buenas.
No suelo participar en el foro pero queria comentar un par de cosas de mi 1º vig-bay:
-La organización a mi juicio bastante bien aunque no puedo negar qeu me sorprendio al intento de una de la organización qeu a las 8:25 empezo a llamar por nombre para subirse al bus en Bayona, gracias qeu el clamor popular hizo que todo se hiciese de un modo mas organizado, todos al mogollon intentando subir.
-Los cajones:muy bien señalizados pero ni dios los respeta, como se come qeu delante mia tenga a gente del f, g, h, i.Lo peor de la carrera y no es culpa de la organización, es culpa de la falta de civilización de la gente,coño, adecuate a tus posibilidades.
-LA comida en meta genial, entiendo que alguna gente bajase a pasar el finde con mujer, hijos, etc y cojas algo mas de todo, total que mas da si habia de sobra para todos, pero no entiendo el llenar cajas y bolsas, una cosa es ahorrarte la merienda, qeu con eso ya te compensa la inscripción y otra coger comida para 2 semanas, otra vez falta de civismo.
-No habia papeleras, por consiguiente todo al suelo¡¡¡mal¡¡¡¡, peor eso no justifica que los restos estén mejor si los tiramos a la playa.
De las duchas no puedo decir nada porque no las use ni las vi pero eramos mas de 4000.

En general la organización me pareció fantástico es muy difícil organizar a tanta gente, y sobre todo sabiendo que hacemos gala de una gran falta de civismo, eso hace mas complicado la labor de la organización.El ejemplo claro es lo que comente de los cajones, se que soy un aburrido pero ahora quien me regala el minuto o dos que me robaron algunos.
Perdón por ser tan critico con todos incluyéndome a mi mismo siempre en todo.

los cajones no estaban adecuados a cada tiempo de cada participante...por ejemplo, había gente por debajo de 1h 30 min y los mandaban para el último cajón...dime como se come eso...con este tema se hicieron la picha un lío. Un forero llamó para preguntar sobre este lío y le dijo amablemente la srta en cuestión que se pusiera donde quisiera... Guiño

Correr, correr y correr......
gacela2

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/07
40 Carreiras
115 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 13:53
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

Después de 8 ediciones participando en la Vig Bay con distintos objetivos, primero el debutar, después el de mejorar mi modesta marca y los dos últimos años acompañando a amigos que participaban por primera vez, sólo puedo decir que es un placer participar en esta carrera y que si nada lo impide pienso repetir cada año. Muchas gracias a la organización por su trabajo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
485 Carreiras
3737 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 15:34
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

Esta é unha media que me encanta, pero despois de 6 participacións seguidas, ainda non conseguin sair totalmente satisfeito dos resultados acadados.
A media máis numerosa do norte peninsular e creo que todo Portugal. Moi ben organizada, non se lle pode dar o 10 por que eso sería a excelencia, e haber claro que houbo fallos.
Na saida, referente os dorsais, non sei para que os fan de colores para situalos por caixóns, se non hai control dos mesmos.
E este ano cos autobuses de traslado a Samil quedáronse cortos, eu botei máis dunha hora esperando por un, e houbo xente que esperou moito máis. Eu estaba duchado, pero había moita xente sen facelo (despois criticamos duramente os embudos nas metas de Santiago e Ourense que non chegaban a 30'). Un autobus paraba nun sitio o outro noutro lado, sen control a lei do máis forte para subir.
Eu creo que era mellor cos autobuses de subida as duchas os deixaran para trasladar a xente para Vigo, xa que só hai uns 400 mts. e co caos de tráfico que se forma en Baiona, tardase moito máis no bus que andando.

Respecto a miña carreira, sain reservón, xa que a 1ª parte xa se me atragantou máis dunha vez e o ata o luns estiven con antibióticos, paso polo 10 cuns segundos por enriba dos 40', así que decido incrementar o ritmo un pouco, pero non o suficiente para o favorable que é o perfil; paso polo 15 cuns segundos por debaixo da hora, e así sigo ata o 16, pero a partires de ahí os Kms. xa se van un pouco por riba dos 4', polo que o obxetivo de baixar de 1h24' vaise o garate, o final impresionante a recta de chegada, ateigada de xente que te fai aumentar o ritmo ata casi sprintar e pico o meu crono en 1h24'39".

Se todo vai ben, espero ser da partida sempre que poida, xa que esta é para min unha das 3 imprescindibles do meu calendario.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 16:30
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

telait escribió:
AveFenix:
Se vides do norte (Coruña, Santiago, Pontevedra...) pola autoestrada AP9, o mellor que podedes facer é NON entrar a Vigo, tal e como recomenda Tito e jesusb, senón que o mellor é que collades a VG20 (autovía de circunvalación a Vigo). Unha das salidas está moi cerca de Samil.

Explícovos como facer, supoñendo que vides pola AP9 dende Pontevedra:
- Non coller o primeiro desvío que hai tras pasar a ponte de Rande. Máis que desvío é unha bifurcación, onde se vas á dereita vas hacia Vigo e se segues pola esquerda vas hacia Portugal, Baiona,... seguide pola esquerda.
- Aos poucos quilómetros, tras pasar dous túneles (un corto e outro largo) e tras pasar outro desvío que indica hacia Vigo (non o collades, é a autovía que vén de Ourense), tedes outra bifurcación, dous carriles á esquerda que van a Portugal e dous á dereita que van a Vigo. Collede á dereita.
- Logo seguides baixando e ides a ver outra bifurcación, pon Baiona á esquerda e Vigo á dereita. Collede a da dereita.
- Seguides baixando, vendo as Cíes ao fondo (esta imaxe é impresionante, sobre todo se está un día soleado) e colledes a saída que indica "pol. Ind. Caramuxo - rúa Ricardo Mella - Baiona".
- Chegades a unha rotonda, e aí colledes a 3ª saída, que indica "Nigrán - Baiona".
- Colledes a 1ª saída á dereita, a uns 100 m (veredes xusto no desvío un semáforo).
- Pasades por unha ponte que ten unha depuradora ao lado. Xusto despois dades unha curva á esquerda e estades na Xunqueira do Lagares, a 200 m. das pistas de tenis de Samil. Aparcade onde poidades por aí.

Moitas gracias AveFenix pola tua perfecta esplicacion !! cheguei dereitiño a Samil Aplauso Aplauso

Lo mismo digo. Una indicación cojonuda. Gracias y saludos
juantxo2006

Novo foreiro
Novo foreiro
28/05/09
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 16:58
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

Tambien era mi primera Vig-Bay:
1.- Me sorprendió porque la verdad es que en lo que a mi me atañe, la organización genial, lo único que corregiría en esta y en todas las carreras es la imagen bochornosa de ver toda la carretera llena de botellas de plástico y esponjas...Creo que poniendo en los 500m. posteriores unos contenedores abiertos, la mayoría intentaríamos no ensuciar..Vale los que van compitiendo por ganar no se paren, pero la mayoria podríamos esforzarnos en no dejar todo tan sucio.
2.- De comida, tambien genial...pena que cuando llegase no hubiera ya rosca, pero es lo que tiene...o eres rápida o no comes lo que quieres :-D..Pero si, estoy de acuerdo con algún otro forero que todavía parecemos hijos de la posguerra cogiendo siempre más de lo necesario...aun asi, yo que llegué tarde, y habia comida como para recuperar fuerzas tu y media familia, asi que ni de eso me puedo quejar
3.- Maravilloso que haya playa en la linea de meta... Bailar

4.- Enhorabuena a todos los que participaron y lo intentaron, para mi ha sido una satisfacción personal enorme el llegar, pues teniendo en cuenta que llevo corriendo un par de años, y ya me acerco peligrosamente a los 40, lo consideraba todo un reto personal, asi que en linea de meta me caían las lagrimas y todo. 2 horas, 28 minutos y levanté las manos como si hubiera ganado...pero es que hace un par de años recuerdo mirar con envidia a unos chicos que venían de una media en Coruña y me dije...Yo no podré hacer eso jamas..y mira!...He podido acabarla!!! Satisfecho

5.-Gracias a los ciclistas, que animaban y le daban un toque diferente a la carrera, pese a que aquel carril no era para que ellos disfrutaran, que bien se lo merecen, sino para las ambulancias..Solo espero que ninguno acabase arrollado, porque pasaban a una leche....como si alguien estuviera debajo de un camión...

6.- Creo que las ciudades deberian hacer mas carreras populares de todo tipo, ciclistas, triatlones, etc..., porque ademas de fomentar hábitos sanos, y hacer deporte, es un atractivo turístico más....yo que soy del norte, pude ver lo preciosa que es esa zona, que la desconocía...Asi que este verano, iré a probar esas arenas con aspecto tan fino y blanco Satisfecho
undenavia

Novo foreiro
Novo foreiro
23/02/10
0 Carreiras
39 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 19:52
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

Juantxo2006: Hiciste muy bien en levantar los brazos al llegar. ¡¡Te lo merecías!! Lo importante es llegar dentro de las capacidades de cada uno, y sobre todo disfrutar porque esto nos gusta.
En mi caso mejoré el tiempo previsto por mala situación física post lesión y otros problemas .
La organización, excepcional, manejar con éxito más de 4000 locosquecorren es un reto complejo. Los avituallamientos (incluido el de meta) inmejorables.
Y el grupo con el que corrí casi todo el camino ¡¡simplemente genial!! Nos dio para todo, se nos pasó el recorrido (hasta Sabarís) volando (no como nuestro ritmo). Fue todo perfecto hasta pudo hacérsenos la boca agua agua pensando en un espectacular bacalao al horno que luego, como la Vig Bay y todas sus circunstancias, estuvo muy por encima de cualquier expectativa.
Felicitaciones sinceras a los organizadores (y a Concha por su bacalao)
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 19:55
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

VICTORALVAREZ escribió:
telait escribió:
AveFenix:
Se vides do norte (Coruña, Santiago, Pontevedra...) pola autoestrada AP9, o mellor que podedes facer é NON entrar a Vigo, tal e como recomenda Tito e jesusb, senón que o mellor é que collades a VG20 (autovía de circunvalación a Vigo). Unha das salidas está moi cerca de Samil.

Explícovos como facer, supoñendo que vides pola AP9 dende Pontevedra:
- Non coller o primeiro desvío que hai tras pasar a ponte de Rande. Máis que desvío é unha bifurcación, onde se vas á dereita vas hacia Vigo e se segues pola esquerda vas hacia Portugal, Baiona,... seguide pola esquerda.
- Aos poucos quilómetros, tras pasar dous túneles (un corto e outro largo) e tras pasar outro desvío que indica hacia Vigo (non o collades, é a autovía que vén de Ourense), tedes outra bifurcación, dous carriles á esquerda que van a Portugal e dous á dereita que van a Vigo. Collede á dereita.
- Logo seguides baixando e ides a ver outra bifurcación, pon Baiona á esquerda e Vigo á dereita. Collede a da dereita.
- Seguides baixando, vendo as Cíes ao fondo (esta imaxe é impresionante, sobre todo se está un día soleado) e colledes a saída que indica "pol. Ind. Caramuxo - rúa Ricardo Mella - Baiona".
- Chegades a unha rotonda, e aí colledes a 3ª saída, que indica "Nigrán - Baiona".
- Colledes a 1ª saída á dereita, a uns 100 m (veredes xusto no desvío un semáforo).
- Pasades por unha ponte que ten unha depuradora ao lado. Xusto despois dades unha curva á esquerda e estades na Xunqueira do Lagares, a 200 m. das pistas de tenis de Samil. Aparcade onde poidades por aí.

Moitas gracias AveFenix pola tua perfecta esplicacion !! cheguei dereitiño a Samil Aplauso Aplauso

Lo mismo digo. Una indicación cojonuda. Gracias y saludos

Contento de que as indicacións vos serviran para chegar directos a Samil a vós dous e espero que a algún foreiro máis.
viluki

Novo foreiro
Novo foreiro
9/02/10
0 Carreiras
23 Mensaxes
allariz
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 20:56
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

primera vig-bay y muy satisfecho por el crono 1h 42 con objetivo de acabarla o 1h 45 Bailar Bailar .tema de cajones me deje de lios y me puse el ultimo y sali sin agovios y enpujones pero entiendo a los que protesten. Parar ambiente genial me gustaron las vueltas por samil y ver dos veces a cabeza de carrera ,que gozada verlos volar. Aplauso Aplauso el autobus ,por suerte, sin lios ,no me pare mucho en el superavituallamiento y cogi el primer bus ,a las 13.15 de vuelta en samil QUE SUERTE. Ríndose Ríndose ahh los estans del final casi vacios y tambien me choco la gente con cajas a tope y por el tiempo que hice aun llego mucha gente despues, supongo que habria para todos ,o no. Pregunta total para el año vuelvo ,espero que con la familia, a disfrutar de la grande vig-bay, enhorabuena a tod@s Aplauso Aplauso Aplauso ahhh lo peor para mi EL PUTO TUNEL DE LA CAÑIZA CORTADO jajajaja





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos