Jony_Lopez escribió: |
Buenas. No suelo participar en el foro pero queria comentar un par de cosas de mi 1º vig-bay: -La organización a mi juicio bastante bien aunque no puedo negar qeu me sorprendio al intento de una de la organización qeu a las 8:25 empezo a llamar por nombre para subirse al bus en Bayona, gracias qeu el clamor popular hizo que todo se hiciese de un modo mas organizado, todos al mogollon intentando subir. -Los cajones:muy bien señalizados pero ni dios los respeta, como se come qeu delante mia tenga a gente del f, g, h, i.Lo peor de la carrera y no es culpa de la organización, es culpa de la falta de civilización de la gente,coño, adecuate a tus posibilidades. -LA comida en meta genial, entiendo que alguna gente bajase a pasar el finde con mujer, hijos, etc y cojas algo mas de todo, total que mas da si habia de sobra para todos, pero no entiendo el llenar cajas y bolsas, una cosa es ahorrarte la merienda, qeu con eso ya te compensa la inscripción y otra coger comida para 2 semanas, otra vez falta de civismo. -No habia papeleras, por consiguiente todo al suelo¡¡¡mal¡¡¡¡, peor eso no justifica que los restos estén mejor si los tiramos a la playa. De las duchas no puedo decir nada porque no las use ni las vi pero eramos mas de 4000. En general la organización me pareció fantástico es muy difícil organizar a tanta gente, y sobre todo sabiendo que hacemos gala de una gran falta de civismo, eso hace mas complicado la labor de la organización.El ejemplo claro es lo que comente de los cajones, se que soy un aburrido pero ahora quien me regala el minuto o dos que me robaron algunos. Perdón por ser tan critico con todos incluyéndome a mi mismo siempre en todo. |
telait escribió: |
AveFenix: Se vides do norte (Coruña, Santiago, Pontevedra...) pola autoestrada AP9, o mellor que podedes facer é NON entrar a Vigo, tal e como recomenda Tito e jesusb, senón que o mellor é que collades a VG20 (autovía de circunvalación a Vigo). Unha das salidas está moi cerca de Samil. Explícovos como facer, supoñendo que vides pola AP9 dende Pontevedra: - Non coller o primeiro desvío que hai tras pasar a ponte de Rande. Máis que desvío é unha bifurcación, onde se vas á dereita vas hacia Vigo e se segues pola esquerda vas hacia Portugal, Baiona,... seguide pola esquerda. - Aos poucos quilómetros, tras pasar dous túneles (un corto e outro largo) e tras pasar outro desvío que indica hacia Vigo (non o collades, é a autovía que vén de Ourense), tedes outra bifurcación, dous carriles á esquerda que van a Portugal e dous á dereita que van a Vigo. Collede á dereita. - Logo seguides baixando e ides a ver outra bifurcación, pon Baiona á esquerda e Vigo á dereita. Collede a da dereita. - Seguides baixando, vendo as Cíes ao fondo (esta imaxe é impresionante, sobre todo se está un día soleado) e colledes a saída que indica "pol. Ind. Caramuxo - rúa Ricardo Mella - Baiona". - Chegades a unha rotonda, e aí colledes a 3ª saída, que indica "Nigrán - Baiona". - Colledes a 1ª saída á dereita, a uns 100 m (veredes xusto no desvío un semáforo). - Pasades por unha ponte que ten unha depuradora ao lado. Xusto despois dades unha curva á esquerda e estades na Xunqueira do Lagares, a 200 m. das pistas de tenis de Samil. Aparcade onde poidades por aí. Moitas gracias AveFenix pola tua perfecta esplicacion !! cheguei dereitiño a Samil |
VICTORALVAREZ escribió: | ||
Lo mismo digo. Una indicación cojonuda. Gracias y saludos |