Foros ›
Autor
Mensaxe
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 15:41
Asunto: AS COUSIÑAS DO PP

alcaldes e ediles da operacion orchestra cobraban comisions de hate o 10% por adxudicar obras(mais datos na prensa, escoitas telefonicas feitas pola garda civil) a e o xuiz garzon non estaba de servicio, a mirar a que lle votan as cul`pas agora, o rexidor de Cee recoñece a esistencia de "moito diñeiro B na caixa forte"
Feijoo escurre o bulto e prefiere non "precipitarse" escluindo os imputados das listas electorais, non imos ser menos que Valencia non?.
Cargos do PP e parientes proximos superan as probas da diputacion de ourense(mais de unha ducia deles) seica son os que engrosaban as listas do para en ourense, precisamente agora en campaña para as municipais, vaia
que intelixencia (os nomes dos premiados en faro de vigo).
a trama da corrupcion orchestra, salpica corcubion, malpica e sada, e tamen a conselleira de traballo Beatriz Mato, o alcalde de fisterra recoñece haberlle enviado o curriculum de Isabel martinez novia de Daniel Ogando "a Bea" ainda que dice que pode "darlle outro toque pra que non se olvide" finalmente a plaza na residencia geriatrica de vimianzo que depende do departamento de Mato foi para a novia do fillo do constructor. Mato salese pola tangente co un "a mi me para por la calle mucha gente para pedirme ayuda".
agora unha de aqui cerquiña da miña casa, o axuntamento de mos leva mais de un ano sen pagar a factura da luz, debe meses a empresa concesionaria da recollida de lixo, non pon en marcha as canalizacions de augas fecais nin as depuradoras, pero si que hai cartos para balnearios, obradoiros para os cativos nos que se pide o voto espreso para o PP, e por ultimo "La chanel" asi lle chaman a alcaldesa vai encargar unha ponte de diseño sobre a via do tren en sanguiñeda inspirado no que hai en Abetxuko, en Vitoria, requetemanda collons, xa estou esperando replicas.
Tronkiño

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/12/09
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 15:58
Asunto: Re: AS COUSIÑAS DO PP

Espero que isto non se combirta nun foro de politica.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 17:06

Runrunpabli, non nos queiras colar este ladrillo no foro do circuito!?!?!

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 17:29

Eu, unha vez, coñecin a un do PP e non era mal tipo. Xa digo, foi unha vez. Ojo morado
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 18:30

Tronco escribió:
Espero que isto non se combirta nun foro de politica.
alber escribió:
Runrunpabli, non nos queiras colar este ladrillo no foro do circuito!?!?!
Hombre, esto es Fuera de Tema, y siempre ha habido temas de política, temas en los que yo, personalmente, no suelo participar. Podía sacar las mayusculas, pero bueno, el título del tema es bastante claro del tipo de texto que hay, lo digo por que así se respeta el derecho a no leer nada que no queramos leer, mas teniendo en cuenta que los titulos de Fuera de Tema no aparecen en Portada del foro. Otra cuestión es entrar en el fondo del asunto, pero bueno, no veo que haya alguna directiva que prohiba tratar temas de política en Fuera de Tema, si es que es esa la objeción. No se si es eso lo que quereis transmitir Pensando

Y de los ladrillos de Runrunpabli, este es de los cortos, por que hay algunos que ... Silbar

Socio nº 2 del club de fans de Safita
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 18:35

eu tamen coñezo xente que milita no PP e son persoas honradas, e detestan este tipo de actividades.
alber si entraches habendo leido o titulo que pensaches? que era de sexo?
amigo tronco en fora de tema ten cabida todo, si queres participas e senon pasas, e asi de facil, a min estas cousas parecenme importantes, agora se a ti che da igual pagar impostos e que catro lavaduras os metan no seu peto a min non.
aqui todo o mundo pasa de politica pero despois cos amigos tomando unhas birras son todo queixas de que a cousa vai mal, que si o meu xefe e un cabron, que si zp que si rajoy.
en fin sen pretender ofender a nadie. saudos.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 18:48

Runrunpabli, el tema sin darte cuenta lo abriste en el foro del Circuíto, lo moví yo a FT2. Saludos!!
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 18:58

ostras pois eu pensei que estaba en ft2, miñas disculpas para alber e tronco,
de todolos xeitos o titulo deixabao claro, a das mallusculas non era por decilo gritando, e que non sei poñer en negrilla, reitero as miñas disculpas por haberme colado, saudos.
p.d. gracias admin.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Abr 2011, 7:14

runrunpabli escribió:
ostras pois eu pensei que estaba en ft2, miñas disculpas para alber e tronco,
de todolos xeitos o titulo deixabao claro, a das mallusculas non era por decilo gritando, e que non sei poñer en negrilla, reitero as miñas disculpas por haberme colado, saudos.
p.d. gracias admin.

Lo hizo a propósito, para ganar audiencia... Guiño

Los Perros del Anuncio - 2014/15
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Abr 2011, 7:28

Piky escribió:
Eu, unha vez, coñecin a un do PP e non era mal tipo. Xa digo, foi unha vez. Ojo morado

A parte de mín,jejej Guiño

www.jeffxavi.blogspot.com
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Abr 2011, 16:07

a lista aumenta ate os 123 enchufados na deputacion de ourense, e estes son todos concejales do PP na provincia.
oes xabi como dis que se chama a empresa na que traballas? Guiño Ríndose
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Abr 2011, 16:22

runrunpabli escribió:
a lista aumenta ate os 123 enchufados na deputacion de ourense, e estes son todos concejales do PP na provincia.
oes xabi como dis que se chama a empresa na que traballas? Guiño Ríndose

Soi 123 ? Asegúroche que son muitos mais!!!

A derradeira: convócanse 3 prazas pra un cargo deses "misteriosos" da Deputación e o ex-árbitro Bernardino aproba a mesma sen estudiar nada (e isto seino ben porque Bernardino é amigo persoal do meu xefe que tamén é árbitro e sen cortarse "un pelo" un día soltou que unha das prazas sería pra el "sí ou sí)

Por certo, Bernardirno ven "de fichar" polo PP da mán de outro ex-árbitro que no seu día foi Concelleiro de Deportes polo PP en Ourense (pra desgraza nosa), falo de Gómez Barril.

Menudo concelleiro vai a dar Bernardino Muro Enfadado Avergonzado Enfadado

www.jeffxavi.blogspot.com

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos