Mér, 13 Abr 2011, 15:41
Asunto: AS COUSIÑAS DO PP
alcaldes e ediles da operacion orchestra cobraban comisions de hate o 10% por adxudicar obras(mais datos na prensa, escoitas telefonicas feitas pola garda civil) a e o xuiz garzon non estaba de servicio, a mirar a que lle votan as cul`pas agora, o rexidor de Cee recoñece a esistencia de "moito diñeiro B na caixa forte"
Feijoo escurre o bulto e prefiere non "precipitarse" escluindo os imputados das listas electorais, non imos ser menos que Valencia non?.
Cargos do PP e parientes proximos superan as probas da diputacion de ourense(mais de unha ducia deles) seica son os que engrosaban as listas do para en ourense, precisamente agora en campaña para as municipais, vaia
que intelixencia (os nomes dos premiados en faro de vigo).
a trama da corrupcion orchestra, salpica corcubion, malpica e sada, e tamen a conselleira de traballo Beatriz Mato, o alcalde de fisterra recoñece haberlle enviado o curriculum de Isabel martinez novia de Daniel Ogando "a Bea" ainda que dice que pode "darlle outro toque pra que non se olvide" finalmente a plaza na residencia geriatrica de vimianzo que depende do departamento de Mato foi para a novia do fillo do constructor. Mato salese pola tangente co un "a mi me para por la calle mucha gente para pedirme ayuda".
agora unha de aqui cerquiña da miña casa, o axuntamento de mos leva mais de un ano sen pagar a factura da luz, debe meses a empresa concesionaria da recollida de lixo, non pon en marcha as canalizacions de augas fecais nin as depuradoras, pero si que hai cartos para balnearios, obradoiros para os cativos nos que se pide o voto espreso para o PP, e por ultimo "La chanel" asi lle chaman a alcaldesa vai encargar unha ponte de diseño sobre a via do tren en sanguiñeda inspirado no que hai en Abetxuko, en Vitoria, requetemanda collons, xa estou esperando replicas.