Foros ›
AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
BEARIZTRIATLON

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/10
0 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 9:57
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Cando ides facer a ruta...... mañá ou tarde, así intentaremos que levedes guía, aínda que non o garantizo, eu fareino o sábado, pero irei cedo, cedo. Despois non podo, espero que se anime máis, xente-
En semana santa faremos varios todo o circuito, que o día X non podemos competir e xa advertin que so haberá camiseta FINISHER a quen o faga ben antes ou o día propio.
zermatt1

Novo foreiro
Novo foreiro
11/04/11
20 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 13:31
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

No entiendo que quieres decir que si se hace antes del 15 de mayo todo el recorrido tambien vale?
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 13:52
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Buenas. Yo entiendo que el que haga el circuito completo de bici antes del dia de la prueba y lo acabe tendra camiseta FINISHER.

Por ejemplo, si lo hago con vosotros en semana santa (apuntarme para ello) y el dia de la competicion por cualquier razon, no doy acabado ¿Tendre la camiseta igualmente?.

No me parece muy normal, que el que no esta inscrito y pagado se lleve la camiseta. Lo mas normal seria hacer dos camisetas diferenciadas para tal evento. Para los que participen y la acaben. Y para los que no participen y hagan el circuito.

Solo es una idea. Saludos

Saludos a tod@s.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 14:15
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

BEARIZTRIATLON escribió:
Cando ides facer a ruta...... mañá ou tarde, así intentaremos que levedes guía, aínda que non o garantizo, eu fareino o sábado, pero irei cedo, cedo. Despois non podo, espero que se anime máis, xente-.
Hola, ¿a que lle chamas cedo?. Piky e un servidor, podemos estar ahí entre as 9:30-10:00 para sair. Ti dirás, de todas formas. Gracias.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 14:59
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

BEARIZTRIATLON escribió:

En semana santa faremos varios todo o circuito, que o día X non podemos competir e xa advertin que so haberá camiseta FINISHER a quen o faga ben antes ou o día propio.

jecarqui escribió:
Buenas. Yo entiendo que el que haga el circuito completo de bici antes del dia de la prueba y lo acabe tendra camiseta FINISHER.

Por ejemplo, si lo hago con vosotros en semana santa (apuntarme para ello) y el dia de la competicion por cualquier razon, no doy acabado ¿Tendre la camiseta igualmente?.

No me parece muy normal, que el que no esta inscrito y pagado se lleve la camiseta. Lo mas normal seria hacer dos camisetas diferenciadas para tal evento. Para los que participen y la acaben. Y para los que no participen y hagan el circuito.

Solo es una idea. Saludos

Jesús, eso que dice el Presi sólo es para los miembros del club que van estar como voluntarios el día de la prueba y no pueden competir (Jacobo, Miguel, el mismo Floro, Suso...), si quieren su camiseta van tener que sudarla que aquí nadie regala nada, como no pueden ese día pues hacen otro día el triatlon entero.
Es eso, no afecta a los demás que no son del club ni a los que estamos inscritos, ni tiene nada que ver con la prueba. Es algo interno del club que me parece que se le ha colado así que que no haya lugar a engaños.
Por cierto si no hace malo en principio hago el circuito el jueves santo a las 9:30, si te apuntas
(P.D: soy Furi, este es un nick antiguo, hace 100 años que no escribía aquí y lo hago ahora porque ya veo que se iba liar con lo de la camiseta).
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 15:10
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Muchas gracias Furi por la aclaración pero esto debía quedar a nivel interno del club.
Cuenta conmigo para el jueves estén como estén la patas despues del mapoma.

Saludos a tod@s.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 15:17
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

gallego escribió:
BEARIZTRIATLON escribió:
Cando ides facer a ruta...... mañá ou tarde, así intentaremos que levedes guía, aínda que non o garantizo, eu fareino o sábado, pero irei cedo, cedo. Despois non podo, espero que se anime máis, xente-.
Hola, ¿a que lle chamas cedo?. Piky e un servidor, podemos estar ahí entre as 9:30-10:00 para sair. Ti dirás, de todas formas. Gracias.

E ten en conta que nos saimos dende Santiago. Pero a hora que di gallego chegamos de sobra. Gracias por anticipado.
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 19:13
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Bueno, o da bici esta moi ben. Pero eu preguntome ¿A que temperatura pode estar a auga aproximadamente? Fria!! xa o sei, pero si alguen ten unha aproximación. Isto pode ser máis duro ainda ca bici.
Eu paso moito frio nos pes, preguntome si se poden usar escarpins, gorro de neopreno (para a cabeza, non para os pes) ou polo contrario están prohibidos polo reglamento. Gracias.
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 21:11
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

cequelinhos escribió:
Bueno, o da bici esta moi ben. Pero eu preguntome ¿A que temperatura pode estar a auga aproximadamente? Fria!! xa o sei, pero si alguen ten unha aproximación. Isto pode ser máis duro ainda ca bici.
Eu paso moito frio nos pes, preguntome si se poden usar escarpins, gorro de neopreno (para a cabeza, non para os pes) ou polo contrario están prohibidos polo reglamento. Gracias.

Gorro si, eu o vou levar. Escarpins prohibidos. Tª 14º (se non chega mandaremos á pulpeira a botar auga quente Moi feliz )
Para esas cuestións recomendo botarlle unaha ollada ó regulamento de competicións da FETRI, sobre todo os que non estades federados.
triatlon.org/web/docs/...ciones.pdf
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Abr 2011, 7:01
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Sei que e compricado pero polo meu traballo non podo ir nin os fin de semana nin os festivos da semana santa, a ver si teño sorte!! Algun interesdo para ir o proximo LUNS DIA 18!!??
petete

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/08
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Abr 2011, 18:19
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

yo me apunto para el sábado, igual viene tb mi cuñao
rezar un poquito por mi Rezar Rezar Rezar
BEARIZTRIATLON

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/10
0 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Abr 2011, 8:01
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

EL SÁBADO A LAS 17HORAS DEBAJO DEL PUENTE ROMANO DE LEIRO. Mr PESCA, SERÁ EL GUÍA. Necesito que me confiméis que venís, sino no va. Gracias
BEARIZTRIATLON

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/10
0 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Abr 2011, 10:21
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Hemos marcado con flechas blanca el circuito a partir de Abelenda. Instrucciones a seguir:

- BOX ESTARÁ EN LEIRO BAJO PUENTE ROMANO.

- SALIMOS HACIA LEIRO, 2º CRUCE A LA DERECHA (AVIÓN, PENA CORNEIRA, ES LA CALLE DONDE ESTÁ EL CINE).

- 8KM DE ASCENSO, LLEGAMOS PENA CORNEIRA TIRAMOS RUMBO AVIÓN.

-PASAMOS AVIÓN SEGUIMOS POR OU212 HASTA CRUCE ABELENDA, SE COGE A LA IZQ (KM17 Y PICO DE LA OU 212)

- A PARTIR DE AQUÍ MARCADO CON DOS FLECHAS BLANCAS, SON PEQUEÑAS, PERO SE VEN.

- EN PARQUE EÓLICO, TODOS LOS CRUCES A LA IZQ.

- LLEGAREMOS A LA OU 212 DE NUEVO, DESANDAMOS EL CAMINO.

ARMAOS DE PACIENCIA, EL RECORRIDO SE LAS TRAE TANTO PA RIBA COMO PA BAJO
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 15 Abr 2011, 16:49
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Hola Beariztriatlón, al final si que iremos, pero lo haremos por la mañana, ya que por la tarde a mi me es imposible, gracias de todos modos, a Pesca tambien. Saldremos de Santiago sobre las 9:30, o sea que comenzaremos el calvario sobre las 10:45. Si no nos vemos antes, nos vemos en el Aviaman.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
petete

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/08
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Abr 2011, 14:08
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

indicaciones perfectas, muchas gracias.
Del recorrido no diré nada nuevo, sólo que es durisimo pero que se termina. Así que no le tengáis miedo y a por el.
Insisto, muchas gracias por las indicaciones y la señalización perfectas





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos