Kurty escribió: |
Esta é unha media que me encanta, pero despois de 6 participacións seguidas, ainda non conseguin sair totalmente satisfeito dos resultados acadados. A media máis numerosa do norte peninsular e creo que todo Portugal. Moi ben organizada, non se lle pode dar o 10 por que eso sería a excelencia, e haber claro que houbo fallos. Na saida, referente os dorsais, non sei para que os fan de colores para situalos por caixóns, se non hai control dos mesmos. E este ano cos autobuses de traslado a Samil quedáronse cortos, eu botei máis dunha hora esperando por un, e houbo xente que esperou moito máis. Eu estaba duchado, pero había moita xente sen facelo (despois criticamos duramente os embudos nas metas de Santiago e Ourense que non chegaban a 30'). Un autobus paraba nun sitio o outro noutro lado, sen control a lei do máis forte para subir. Eu creo que era mellor cos autobuses de subida as duchas os deixaran para trasladar a xente para Vigo, xa que só hai uns 400 mts. e co caos de tráfico que se forma en Baiona, tardase moito máis no bus que andando. Respecto a miña carreira, sain reservón, xa que a 1ª parte xa se me atragantou máis dunha vez e o ata o luns estiven con antibióticos, paso polo 10 cuns segundos por enriba dos 40', así que decido incrementar o ritmo un pouco, pero non o suficiente para o favorable que é o perfil; paso polo 15 cuns segundos por debaixo da hora, e así sigo ata o 16, pero a partires de ahí os Kms. xa se van un pouco por riba dos 4', polo que o obxetivo de baixar de 1h24' vaise o garate, o final impresionante a recta de chegada, ateigada de xente que te fai aumentar o ritmo ata casi sprintar e pico o meu crono en 1h24'39". Se todo vai ben, espero ser da partida sempre que poida, xa que esta é para min unha das 3 imprescindibles do meu calendario. |
Chacal escribió: |
Mi mejor Vigbay javascript:emoticon('post',%20'message',%20'^')de siempre! 1:22:05 y podía bajar de 1:22! Pero bien, no hay queja ninguna, ayer gané a Miguel Marzoa, Xoixe y a Carmelo,a mucha gente en principio mejor que yo! |
xoixe escribió: | ||
Muchas gracias Chacal, por considerarme mejor tú , pero yo aun estoy al 75% de mis posibilidades en medio maratón. Tu si que estas en forma, 1h22m y pudiendo bajar, ya me gustaria a mi decir eso... Enhorabuena |
oliveira escribió: |
¿Alguien sabe qué le pasó a Ramallo en la Vig-Bay? Lo veo en las fotos pero no en la clasificación. |
tara escribió: |
hola atopei un chip amarillo en samil o dueño que me mande un privado vemonos na prosima |