Foros ›
Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 21:00
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011

Kurty escribió:
Esta é unha media que me encanta, pero despois de 6 participacións seguidas, ainda non conseguin sair totalmente satisfeito dos resultados acadados.
A media máis numerosa do norte peninsular e creo que todo Portugal. Moi ben organizada, non se lle pode dar o 10 por que eso sería a excelencia, e haber claro que houbo fallos.
Na saida, referente os dorsais, non sei para que os fan de colores para situalos por caixóns, se non hai control dos mesmos.
E este ano cos autobuses de traslado a Samil quedáronse cortos, eu botei máis dunha hora esperando por un, e houbo xente que esperou moito máis. Eu estaba duchado, pero había moita xente sen facelo (despois criticamos duramente os embudos nas metas de Santiago e Ourense que non chegaban a 30'). Un autobus paraba nun sitio o outro noutro lado, sen control a lei do máis forte para subir.
Eu creo que era mellor cos autobuses de subida as duchas os deixaran para trasladar a xente para Vigo, xa que só hai uns 400 mts. e co caos de tráfico que se forma en Baiona, tardase moito máis no bus que andando.

Respecto a miña carreira, sain reservón, xa que a 1ª parte xa se me atragantou máis dunha vez e o ata o luns estiven con antibióticos, paso polo 10 cuns segundos por enriba dos 40', así que decido incrementar o ritmo un pouco, pero non o suficiente para o favorable que é o perfil; paso polo 15 cuns segundos por debaixo da hora, e así sigo ata o 16, pero a partires de ahí os Kms. xa se van un pouco por riba dos 4', polo que o obxetivo de baixar de 1h24' vaise o garate, o final impresionante a recta de chegada, ateigada de xente que te fai aumentar o ritmo ata casi sprintar e pico o meu crono en 1h24'39".

Se todo vai ben, espero ser da partida sempre que poida, xa que esta é para min unha das 3 imprescindibles do meu calendario.
No le añado ni una coma, eso si.. mi marca neta fue de 1:21:59 y he cumplido! Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 21:44

Fantastica carrera, aunque este año hice mejor marca que el año pasado lo pase mucho peor. La espalda no da tregua
jocridan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/10/09
0 Carreiras
79 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 23:18

Despues de correr ocho vig-bay, y no tener núnca ningún problema con los regreso a samil en los autobuses, ESTE AÑO FUE UN DESASTRE estuve mas de una hora y cuarto eperando subirme a uno, en ese tiempò se formaron unas, seis cabezas de cola, con la colaboración de una encantadora srta. de la organización , que desplazaba las colas de un lado a otro de la calzada, y después, los chóferes ,cuando subias por la primera puerta , habrian la del centro y los ultimos eran los primeros,cuando estabas arriba, el autobús ya estaba completo. PERO BUENO....TODO ES COMO TERMINA.....y a las tres estabamos en SAMIL .. !!!!HASTA EL AÑO QUE VIENE!!!!!!
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mar, 12 Abr 2011, 9:09

Chacal escribió:
Mi mejor Vigbay javascript:emoticon('post',%20'message',%20'^')de siempre! 1:22:05 y podía bajar de 1:22! Pero bien, no hay queja ninguna, ayer gané a Miguel Marzoa, Xoixe y a Carmelo,a mucha gente en principio mejor que yo! Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Muchas gracias Chacal, por considerarme mejor tú Satisfecho Satisfecho Satisfecho , pero yo aun estoy al 75% de mis posibilidades en medio maratón.

Tu si que estas en forma, 1h22m y pudiendo bajar, ya me gustaria a mi decir eso... Enhorabuena Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 12 Abr 2011, 23:53

xoixe escribió:
Chacal escribió:
Mi mejor Vigbay javascript:emoticon('post',%20'message',%20'^')de siempre! 1:22:05 y podía bajar de 1:22! Pero bien, no hay queja ninguna, ayer gané a Miguel Marzoa, Xoixe y a Carmelo,a mucha gente en principio mejor que yo! Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Muchas gracias Chacal, por considerarme mejor tú Satisfecho Satisfecho Satisfecho , pero yo aun estoy al 75% de mis posibilidades en medio maratón.

Tu si que estas en forma, 1h22m y pudiendo bajar, ya me gustaria a mi decir eso... Enhorabuena Aplauso Aplauso Aplauso
De nada... es que hasta ahora me has ganado muchas veces, ayer no, pero antes si! Guiño Guiño Guiño Al final neto hice 1:21:59, o sea que he bajado de la 1:22!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 9:33

¿Alguien sabe qué le pasó a Ramallo en la Vig-Bay? Lo veo en las fotos pero no en la clasificación.
PITELO

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/10
10 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 9:58

Antes de nada, noraboa a todos os que remataron a proba, tanto aos que andan mellor e van a fazer marca, coma sobre todo aqueles que lles fai tanto ilusión ou máis simplemente o feito de poder rematar esta preciosa carreira. Parbéns a tod@s. Sodes uns machotes!!! Guiño
E en canto á organización, comparto a opinión doutros foreiros... non é tanto culpa dos organizadores, senón , e sobre todo, de que aínda somos bastante maleducados... e a carreira é só un síntoma... o tema de non respetar os caixóns asignados, o tema de coller comida en caixas coma mendigos (é que me daba vergonza allea ver a algúns coas caixas cheas de iogures, pasteis, etc...), o tema das colas... pero é que alguén viu que en España se respetase algunha cola voluntariamente ;)? , sexa a do cine, a do autobués, a do teatro, a dun concerto...
Nada, que nos queda aínda moito que aprender e mellorar, sobre todo a educación (viaxar por algúns países é un bo xeito ;). De todas formas, como dixen, eses feos detalles que vimos na carreira son semellantes a outros de todos os días... non parar nos pasos de peóns, non lle ceder o asento no bus aos vellos, colarse con descaro, etc. etc. por iso pasan cousas como o dos caixóns... paciencia meus!!! e cada un que pague por si Guiño
Saúdos e parabéns a to@s, e vémonos na próxima
Chechu

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/11
12 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 14:44
Asunto:

Boas a todos, son novo no foro. E a terceira media q fago e a que mais me impresionou pola cantidade de corredores e de publico, sobre todo a chegada a meta, espero reptir.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 21:33

oliveira escribió:
¿Alguien sabe qué le pasó a Ramallo en la Vig-Bay? Lo veo en las fotos pero no en la clasificación.
Yo no sé nada, ni tan siqueira quien es? Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

xan-69

Novo foreiro
Novo foreiro
1/02/10
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Abr 2011, 8:43

Facer tamén fincapé no tema da inundación das duchas de homes, certamente foi tercermundista cando tentando desatascar o que fixeron foi que salise merda para arriba, co conseguinte risco de pillar unhos fungos como mínimo.
Tamén estivo moi mal a organización no tema dos autobuses. Unhos salindo dun lado outros doutro, a xente non sabía onde colocarse houbo esperas considerables, é un tema claramente a millorar.
Polo demáis unha carreira emblemática e preciosa, a resaltar a elevada participación.
Un saúdo.
Aplauso Aplauso
sabelita

Novo foreiro
Novo foreiro
15/04/11
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Abr 2011, 17:48
Asunto: Re: XII Vig-Bay 2011 CHIP AMARILLO PERDIDO

tara escribió:
hola atopei un chip amarillo en samil o dueño que me mande un privado vemonos na prosima
te envio mensaje privado. creo que es el mio. sabelita

Última edición por sabelita o Sáb, 16 Abr 2011, 9:47; editado 1 vez
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Abr 2011, 7:59

Con un pouco de retraso quero dar os meus parabéns a toda a organización polo traballo realizado, cada ano esta carreira segue crecendo, agardo poder asistir o ano que ven Aplauso Aplauso Aplauso

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos