Foros ›
Autor
Mensaxe
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 19:22
Asunto: Re: OS AFIADORES

Hola chicos, Orbita xa agredeceu, e salud a todos que compartiron hoxe carreira, eu solo decir que suscribo todo o dito por el.
En canto a miña carreira, con calambres desde o Qm. 20 pouco se pode decir, de forzas non andaba mal, paro as pernas parece que non estan preparadas pa tanta caña. Ainda que ahora non me atopo moi mal, xa veremos maña, que seguro que sera pior, o que si me debeu afectar o cruce do rio, ou a molla da fonte o final, pois estou con escalofrios , asi que vou meter na cama.
Felicidades a Rubenigui pola sua carreira en Madrid e a todos que foron quen de acabar no Courel.
Bicos
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 19:33

Hola amigos,

Non vos preocupedes polas incidencias que tivestes no Courel. Xa sabemos que este tipo de carreiras é o que teñen, nunca sabes se estas a regular ben, pois a montaña sempre garda sorpresas.

Eu quedariame co positivo, conquerindo acabar a proba superando as adversidades...

Un abrazo, besos, e non lle deades voltas ou vos sintades apenados... Na miña opinion, tedes demostrado ser grandes corredores.

Ata a proxima!!!

xoslois.blogspot.com/
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 19:40

noraboa os do courel, como ben dixo Lois, o importante e rematar , sempre hai sorpresas... sempre se aprende algo.
noraboa Rubenigui por esa marca no mapoma que e duro, sobre todo na segunda media

saludos e bicos a todossss

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 20:26

Eiiii AFIADORES voume a cama ,maña falamos
Besos
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 21:02

ORBITA por favor vaite a cama ,que madrugas,maña xa vos conto
Un besito de buenas noches(ese e na frente)
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 21:05

Non teño sono,estou dandolle voltas a cabeza,xa sabes,a cabeza non paaaaara,e hoxe decia: me mueeeeero(pero era certo,que mal o pasei),bueno si que terei que irme deitando que maña as 5:45 tocan diana.Besos
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 21:07

Dinos algo do partido,merecer mereciches ganar (solo polo esfuerzo que che debeo de ser xugalo)deso estou seguro.Besos e deica maña.
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 21:10

Esa diana esta cachonda?si e verdade que esta seguro que amarga menos levantarse,despois do debate de hoxe non podemos falar deste tema,ahora si que me vou ,maña falo con mais calma,as 8 dixenlle a Espadana que me iva deitar e mira que horas son
BESOS
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 8:10

Os cinco AFIADORES con Roy(de limioactiva)antes do paseo por terras do Caurel

esta e despois dese paseiño,con caras de felicidade de poder acabar

Tamen decir que foi unha magoa non sacar unha foto con Carlos e Toledano dos Esprintes,cando me din de conta xa era demasiado tarde,pa próxima.Os AFIADORES envianvos besiños
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 8:35

Bos dias, a RUBENIGUI case e mellor que nos OS AFIADORES non o felicitemos mais pola grande actuacion que tuvo onte no MAPOMA e acompañandonos no CAUREL (por certo rindo todo o tempo),igual lle empezamos a caer peor,despertamolo pola maña,a medio dia case non o deixamos comer,e que temos un rollo!!!!NORABOA outra vez mais

Queridos compañeiros xa me contaredes como andan eses corpos depois do paseiño polo Caurel,dende logo foi unha preciosidade moi dura (polo menos pa min).Orbita non quero que me deas as gracias de nada ,xa che dixen onte que te quero por que quero,e estou eiqui porque quero,e se quero tirar por ti non o fago por mal,o de chamar pa que me deran a tarde libre foi mala idea,tocaronme 90 de agarrate,estaba cansadisimo pero sen ningun tiron nin calambre,polo menos valeu pa preparacion dalgun maraton deses que tanto falades.Capi vexote en moi boa forma a lastima foron os calambres e Espadana conseguiu o seu proposito,eu de momento bastante ben xa se vera cando baixe as escaleiras.Xa estan os puntos da Vig-vay

MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 15:50

Rubenigui entrando na meta con esa cara de felicidade despois de tantos km polo Caurel

toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2248 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 19:17

GRANDES, AFIADORES.

Algo me contaron de que Onte, no Courel algún de Vos o pasou un chisco mal.

De todo los xeitos, coido que na foto de "despois" estades moito máis guapos que na de "antes", así que non sería para tanto.

Po la miña banda, tívenme que reservar na carreira, Mr. Green pois como xa sabedes, a miña intención, era ir a por unhas troitas o acabar, tendo, para elo que voltar a baixar e logo subir outra vez ó río ( Buuuuuf )

O que pasou, foi que, me chamou a miña señora, "recomendándome" que voltara cedo, e así foi como se salvaron as troitiñas, e, ademáis, gracias a eso, eu estou hoxe, perfectamente.

Grandísima marca de Rubenigui en maratón. Non sei cal era o seu obxectivo, pero, a marca é moi boa Aplauso Aplauso

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 20:13

Hola Rapaces,gracias a todos,senon fose polas pestañas podria decir que me doe todo pero proxima estacion Quiroga e xa de paso 1/2 de Ferreirua,Manel,xa me diras como se fai pra de San Mamede,pa que espabile.Vou cenar e a cama que estou malito.
Hoxe non mando besos por si vos contaxio a gripe.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 20:15

Toledano,se algun dia te decides a pasarte o cebo en regato sería un placer compartir unha xornada de pesca contigo,estou seguro que o ibamos a pasar ben.
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2248 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 20:21

orbita escribió:
Toledano,se algun dia te decides a pasarte o cebo en regato sería un placer compartir unha xornada de pesca contigo,estou seguro que o ibamos a pasar ben.

Con que o regato teña medio metro de ancho a min xa me vale, asi que...

BICOS.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos