Foros ›
Galicia Máxica Trail Adventure: Aldeas do Courel
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Abr 2011, 15:00
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Aldeas do Courel

Damores escribió:
A los que vayan a la charla técnica esta noche..buscaros la forma de conectarse a la red y contarnos algo por aquí, aunque sea vía satélite.. Triste Enfadado

O a la vieja usanza!!! Mr. Green Mr. Green

Que sensaciones teneis los de sub4h ?

En estas carreras largas toma especial importancia el correr en "grupeto" pero yo "leo tacticamente" fatal las carreras y nunca me atrevo a seguir al 3º pelotón de carrera con lo que siempre me quedo en tierra de nadie.

Creo que mañana se formarán de salida varios grupos:

En el 1º: Arca contra la "tropa portuguesa"
En el 2º: Tono Abal, Quintáns, Garrido,Negro,Tonio Sobrado...
En el 3º: Rafa Nogueira, José Javier,Anta,Santalla,Labrador...

Asi que buscaré acomodo en el 4º grupo que debería estar conformado de salida por Ribao,Vicenzzuto,Damores...

www.jeffxavi.blogspot.com
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Sáb, 16 Abr 2011, 16:49

basándome en mi experiencia del ALTO SIL.....después del parón de 15 días y eso que hice desde al alto del primout hasta meta semicojo, hasta cojear del todo y jugármela..(hubo un pique tremendo entre tres...al final salí victorioso de aquella batalla)...estoy un pelín falto de fondo del bueno, aunque las sensaciones del miércoles de más de dos horas de monte fueron buenas y no terminé cascado del todo...consecuentemente la idea sería salir a controlar y dosificar y a partir del km 15 si hay buenas sensaciones caña para arriba y para abajo....eso si parando en todos los avituallamientos para beber y comer algo, paradas de no más de 5-10 segundos... Mr. Green Mr. Green Siendo sincero creo que de las 4 horas de puede bajar perfectamente, en cuanto... ni idea.... Pensando

Por cierto cuantas veces se cruza el río o ríos y en que kms....?? A ver si alguien no da una respuesta convincente... [u]

Correr, correr y correr......
Albertoi

Novo foreiro
Novo foreiro
14/02/11
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Abr 2011, 22:44

Mucha suerte a todos!

Que envidia me dais
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 15:51

Resumo: reventado!!!jeje. Evidentemente afrontar un Trail sen habelo adestrado convintemente provoca que a partires do km20 se sufra coma un cán e aparezan os temidos calambres. Por certo, algo que non debo perdoarme é pecar de xuvenil a istas alturas, por exemplo, estreando plantillas novas que se me movían nas baixadas e que me fixeron parar en dúas ocasiós pra colocalas, parbiño Xabi,parbiño.

Tentarei realizar un resumo breve da miña experiencia de hoxe:

*Saída: Afrontei a primeira subida a ritmo, sen cebarme, e na baixada técnica camiño do km5 din alcance ó grupo de Javier, Pascual,Pablo e Diego, entre outros.

*Ó cruzalo río Lor, con auga ate a cintura,jeje, disloquei un dedo i escomenzamos o treito "trampa" e rachapernas total no que me "empaquetaron" a tarefa de marcalo ritmo ate o km10,mangallós,jeje

*Precisamente nese intre tomei unha nova decisión errónea, descolgarme e agardar polo grupo que viña por detrás......pero nada de nada, non chegaban, asi que tiven que forzalo ritmo pra tentar alcanzar a Diego Ribao.

*Unha vez "cazado" o amigo Diego encaramos unha nova baixada técnica camiño do km20 realizando a primeira parada por culpa da plantilla, perdín uns 30seg e sudei tinta pra retomala estela de Diego, xusto no cumio da ascension do km24

*Ai caraio, encerrona de baixada pola montaña ate o km25, imposible correr e incluso facendo uso dunha corda pra salvar certos desniveis, increible!!! Ó rematala baixada , 2º "pit-stop" pra colocala plantilla e outro bo intre no que forzar pra reenganchar con Diego.

*A "escalada" camiño do km29 marcou o que resultaría a "crónica dunha morte anunciada" xa que asomaron os temidos calambres e Quintas revasounos coma un "foguete" xusto no cumio. Nese avituallamento xúrovos que pensei en abandoar posto que os cuadriceps estaban agorrotados e acalambrados. A base de auga e masaxes fun quen de reemprendela marcha.

*Na baixada por boa pista camiño do km31 ía dando golpiños ós cuadriceps cunhas vágoas do caraio, que impotencia, non sei nin coma dín corrido aínda que fora lentísimo. Nese parcial perdín 3 posiciós (entre iles cicuta). Pior sorte correu Diego quen agarrou unha tremenda "páxara".

*A historia dos 3km finais de subida é doada de resumir: andando cós 2 cuádriceps acalambrados e perdendo 4 posiciós mais (incluído Damores)

Finalmente rematei en 3h34min e no posto 36º, adiantado 150m antes da meta por Manuel Quintairos, có que daquela calificareime cunha nota de "ben"

Quixera lembrarme de 3 amigos que padeceron sendas lesiós a xeito de esguinces : esguellao do Burgas , Vicenzzuto do Ribeira Sacra e Oscar do Red1 . Apertas meus, a recuperarse paseniño!!!

En canto ó equipo de GMT : de novo parabéns, trato excepcional

Última edición por xabi o Dom, 17 Abr 2011, 18:31; editado 2 veces
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 16:48

O resumo de Xabi describe un pouco a proba: tramos preferentemente técnicos (de ahí os esguinces), mollada no rio Lor ate o peito e agarrándose con cordas pra badealo, constante sube e baixa, ainda que sen tramos de grandes petadas a xeito de cortalumes, a excepción da "escalada" duns 300 m +-, e un treito de baixada polo monte, xusto onde eu me esguincei o comezar, no que nin se podía case nin baixar de pe, moito menos camiñar, e xusto eu case que non podía nin apoiar co pe esquerdo... en fin¡ De novo un grandísimo traballo da organización, cun percorrido fermoso (ainda que non se podía admirar)
Por certo, a pesares do esguince rematei, eso sí, camiñando practicamente a totalidade dos ultimos 10 km. Unha mágoa, porque inda sen ir super, si tiña boas sensacios. Outra será.
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 17:08

Pois nada, outro que xa chegou a casa...bufffffffff buffffffffff e bufffffffff menudo trail...duro duro, rachapernas, escaladas con cordas, unha para salvar o río e outra para salvar un desnivel negativo...a zona técnica dende esa corda ata que comeza a subida GRANDE.....Matadora..tremenda, tocoume asentar o cu varias veces para salvar desniveis... na corda do río, outra aventura de carallo...molleime ata os..... Enfadado Enfadado

persoalmente unha carreira dosificando moitísimo, e perdendo tempo nos avituallamentos de demasía, iba con déficit de adestramentos ( dende o ALTO SIL, só fun unha vez ó monte) entón ia que encher ben o estómago para non coller unha páxara como lle aconteceu o amigo Diego Ribau.. ( unha mágoa crack). Entón dosificando continuamente chegou a parte final da carreira onde fun recollendo cadáveres (o sinto pola expresión), ata chegar a línea de meta no posto 31...máis que satisfeito, pero agridoce de sabor...eu quería máis pero non poido ser... Muro

Amigo Xabi, toleiras as xustas meu.... Guiño é mellor quedar na casa e salir de troula o sábado por la noite, que ter esos calambres, que non son bos para a saúde meu... Confuso

Correr, correr y correr......

Última edición por Damores o Lun, 18 Abr 2011, 2:10; editado 1 vez
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 18:45

Damores escribió:
Amigo Xabi, toleiras as xuntas meu.... Guiño é mellor quedar na casa e salir de troula o sábado por la noite, que ter esos calambres, que non son bos para a saúde meu... Confuso

Os do Alto Sil tiñades un "punto", notábase, non soio en tí, senón tamén en xente coma Santalla, Quintas ou Pascual.

A tempada é moi longa, o meu obxetivo é Penedos,daquela, paseniño.... Mr. Green Mr. Green

Nenbargantes alegreime moitísimo de saudarte e que entraras diante de mín.

Por certo, o prometido é débeda,jeje

CALAZILLA

Montañés
Montañés
21/09/09
0 Carreiras
361 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 18:52

Ya esta,otra trail para el pecho con baño incluido en el rio que el de la fuente no cuenta,una carrera de diez en todo los sentidos de organización y ambiente aunque sufri los mismos problemas que xabi de calambres pude llegar a meta en 3h 16min .
Buen entreno para los 101 peregrinos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 19:45

PALOTE escribió:
Ya esta,otra trail para el pecho con baño incluido en el rio que el de la fuente no cuenta,una carrera de diez en todo los sentidos de organización y ambiente aunque sufri los mismos problemas que xabi de calambres pude llegar a meta en 3h 16min .
Buen entreno para los 101 peregrinos.

parabéns meu!!! agardo nos poidamos saudar en algunha carreira!!! Unha aperta!!!

espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
489 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 19:58

Precioso trail hasta el 18 mas o menos me lo pase como un enano, luego llegaron los calambres y tirones y a sufrir hasta el final
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 20:11

IMPRESIONANTE , muchas gracias a todos los voluntarios , orgnizadores & familiares ....... , que habeis hecho de la mañana de hoy , una mañana inolvidable para muchos .Es el primer trail que participo y aun no tengo palabras para describir todas las sensaciones.Esto es otro mundo , y yo e quito el sombrero con los montañeros/as, chapo.Un recorrico inmejorable , un trato inmejorable , un ambiente inmejorable , una atencion al corredor inmejorable .............los 15 euros que he pagado por asistir hoy a este evento , me parece una miseria comparado con todo lo que conlleva , mil gracias amigos, mil, Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso .
esto se merece una cornica como dios manda, Guiño .
chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/09/08
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 20:12

Hola amigos;gran dia de monte,de ambiente,de organizacion, para un circuito precioso en el que disfrute como un enano.Por eso agradecer a la organizacion todo su trabajo.Solo un "pero",no haberle puesto un par de nudos a la cuerda que habia en el descenso QUEMAZO SEGURO.
En serio,gracias a todos,un abrazo
CALAZILLA

Montañés
Montañés
21/09/09
0 Carreiras
361 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 20:34

Xabi son o que estaba con killoke,pero seguro que atopamonos na algunha proba,saudos
santiso

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/09
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2011, 21:09
Asunto: Galicia Máxica Trail Adventure: Aldeas do Courel

Gracias a los organizadores y a sus colaboradores por el trabajo realizado. Aplauso Aplauso Aplauso
Pedazo de recorrido, ESPECTACULAR, se nota que si se os deja trabajar lo sabeis bordar.. Aplauso .
Yo soy uno de los que no dio bajado de las 4:00h ya que se me atragantaron los 4 ultimos km pero estoy mas que satisfecho de haber participado en esta prueba... A pesar de haber estraviado mi sensor de velocidad, si alguien lo encontró, es un "Polar S3" le agradeceria me lo devolviera.. Rezar

sin título-2.jpg
Descrición:
Visto: 1953 veces
sin título-2.jpg

Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 7:05

Una carrera espectacular, mítica, por el trazado, paisaje y dureza. Las pistas, caminos y puentes, la rivera del río Lor por sendas, piedras y el vadeo, la bajada técnica con grandes desniveles tras el paso de la cuerda en descenso que obligaba a emplear las manos para no despeñarse, alguna subida de aúpa. Seguro que nada fácil de organizar y controlar aunque también ese apartado estuvo muy bien.

Durante la semana rebajé mis expectativas a 4:00 h. Tras la charla técnica del sábado pensé que, probablemente, me iría hacia las 4:30. Durante media carrera creí controlar la intensidad con la que me aplicaba y marcaba parciales para cumplir con las 4 horas, pero en el último cuarto del recorrido sufrí un bajón que me obligó a reducir el ritmo notablemente. Finalmente crucé la meta con un poco menos de 4:10'. Dureza aparte, tal vez acusé las caminatas del fin de semana por Seoane, Romeor, Devesa da Rogueira, Ferramulín, A Seara... pero no pude resistirme a los encantos de tan maravillosa tierra.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos