Dom, 17 Abr 2011, 15:51
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Aldeas do Courel
Resumo: reventado!!!jeje. Evidentemente afrontar un Trail sen habelo adestrado convintemente provoca que a partires do km20 se sufra coma un cán e aparezan os temidos calambres. Por certo, algo que non debo perdoarme é pecar de xuvenil a istas alturas, por exemplo, estreando plantillas novas que se me movían nas baixadas e que me fixeron parar en dúas ocasiós pra colocalas, parbiño Xabi,parbiño.
Tentarei realizar un resumo breve da miña experiencia de hoxe:
*Saída: Afrontei a primeira subida a ritmo, sen cebarme, e na baixada técnica camiño do km5 din alcance ó grupo de Javier, Pascual,Pablo e Diego, entre outros.
*Ó cruzalo río Lor, con auga ate a cintura,jeje, disloquei un dedo i escomenzamos o treito "trampa" e rachapernas total no que me "empaquetaron" a tarefa de marcalo ritmo ate o km10,mangallós,jeje
*Precisamente nese intre tomei unha nova decisión errónea, descolgarme e agardar polo grupo que viña por detrás......pero nada de nada, non chegaban, asi que tiven que forzalo ritmo pra tentar alcanzar a Diego Ribao.
*Unha vez "cazado" o amigo Diego encaramos unha nova baixada técnica camiño do km20 realizando a primeira parada por culpa da plantilla, perdín uns 30seg e sudei tinta pra retomala estela de Diego, xusto no cumio da ascension do km24
*Ai caraio, encerrona de baixada pola montaña ate o km25, imposible correr e incluso facendo uso dunha corda pra salvar certos desniveis, increible!!! Ó rematala baixada , 2º "pit-stop" pra colocala plantilla e outro bo intre no que forzar pra reenganchar con Diego.
*A "escalada" camiño do km29 marcou o que resultaría a "crónica dunha morte anunciada" xa que asomaron os temidos calambres e Quintas revasounos coma un "foguete" xusto no cumio. Nese avituallamento xúrovos que pensei en abandoar posto que os cuadriceps estaban agorrotados e acalambrados. A base de auga e masaxes fun quen de reemprendela marcha.
*Na baixada por boa pista camiño do km31 ía dando golpiños ós cuadriceps cunhas vágoas do caraio, que impotencia, non sei nin coma dín corrido aínda que fora lentísimo. Nese parcial perdín 3 posiciós (entre iles
cicuta). Pior sorte correu Diego quen agarrou unha tremenda "páxara".
*A historia dos 3km finais de subida é doada de resumir: andando cós 2 cuádriceps acalambrados e perdendo 4 posiciós mais (incluído
Damores)
Finalmente rematei en 3h34min e no posto 36º, adiantado 150m antes da meta por Manuel Quintairos, có que daquela calificareime cunha nota de "ben"
Quixera lembrarme de 3 amigos que padeceron sendas lesiós a xeito de esguinces
: esguellao do Burgas ,
Vicenzzuto do Ribeira Sacra e Oscar do Red1 . Apertas meus, a recuperarse paseniño!!!
En canto ó equipo de GMT : de novo parabéns, trato excepcional
www.jeffxavi.blogspot.com
Última edición por xabi o Dom, 17 Abr 2011, 18:31; editado 2 veces