Foros ›
XXXII Carreira Popular de Pascua de Padrón
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 17:44
Asunto: Re: XXXII Carreira Popular de Pascua de Padrón

friedman escribió:
Chacal escribió:
Me lo pienso, se me hace algo corta Guiño Guiño Guiño

Mijail si queres podes dar duas voltas. Guiño Guiño

Eu seguro que non falto.

El año pasado, en Ordes, ya hizo eso
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 21:09

friedman escribió:
Chacal escribió:
Me lo pienso, se me hace algo corta Guiño Guiño Guiño

Mijail si queres podes dar duas voltas. Guiño Guiño

Eu seguro que non falto.
Ou tres Guiño Guiño Guiño

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Abr 2011, 16:06

Boas:

¿Cal é a dirección exacta do Pavillón Novo onde se recollen os dorsais? ¿E de sitio para aparcar como andamos?

Gracias!
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5803 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 13:29

Tenía esta carrera un poco abandonada, recordar que el plazo de inscripción cierra el Miércoles a las 14:00 horas, q Jueves es festivo. Roi el Pabellón nuevo está justo enfrente de la Plaza de Abastos (el mercado) pero al otro lado del río. Mejor preguntas por el Paseo do Espolón, y al principio de éste hay un puente verde de hierro, lo cruzas, y coges a mano izquierda, a unos 200 metros ya ves el pabellón. Para aparcar un poco chungo, O Campo do Souto y hasta el campo de fútbol está ocupado por las atracciones de Pascua y pulperías (recomendable pasar por allí al acabar la carrera). puedes aparcar en los parking Leira que hay por allí (hay varios por los alrededores), o sino pregunta por la zona del canal, o por detrás del campo de fútbol, o en la Barca, e incluso también en las "lágrimas" dejan aparcar en estas fechas, alrededor de las fuentes que hay en la entrada del pueblo, donde hay una estatua de una pementeira.
Bueno, hasta entonces, saludos.
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 13:39

yomismo escribió:
Tenía esta carrera un poco abandonada, recordar que el plazo de inscripción cierra el Miércoles a las 14:00 horas, q Jueves es festivo. Roi el Pabellón nuevo está justo enfrente de la Plaza de Abastos (el mercado) pero al otro lado del río. Mejor preguntas por el Paseo do Espolón, y al principio de éste hay un puente verde de hierro, lo cruzas, y coges a mano izquierda, a unos 200 metros ya ves el pabellón. Para aparcar un poco chungo, O Campo do Souto y hasta el campo de fútbol está ocupado por las atracciones de Pascua y pulperías (recomendable pasar por allí al acabar la carrera). puedes aparcar en los parking Leira que hay por allí (hay varios por los alrededores), o sino pregunta por la zona del canal, o por detrás del campo de fútbol, o en la Barca, e incluso también en las "lágrimas" dejan aparcar en estas fechas, alrededor de las fuentes que hay en la entrada del pueblo, donde hay una estatua de una pementeira.
Bueno, hasta entonces, saludos.

Gracias!
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 15:25

Outro que tamén está inscrito.
A ver se se me da mellor que a de marzo..... Rezar

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
omega

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/12/08
0 Carreiras
154 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 17:22

Pregunta para quen corresponda (e desculpade se xa se dixo neste fío): por favor, o percorrido é idéntico ao do pasado ano? Xa sei que, como mínimo, parécese moito e que talvez sexa o mesmo, pero me gustaría ter unha resposta inequívoca e rotunda ao respecto.
Moitas grazas e saúdos.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5803 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 12:05

omega: resposta inequívoca e rotunda: percorrido idéntico, exactamente o mesmo, centímetro arriba ou abaixo según onde se coloque a liña de saída e meta na Praza de Macías Guiño , 13,3 km e un excelente día que vai facer para correr, nin mal tempo nin calor excesivo. Animádevos a esta gran e ineludible cita que xa chega a súa XXXII edición.
omega

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/12/08
0 Carreiras
154 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 15:29

Yomismo, animado estou, mesmo coa inscrición xa formalizada. Oxalá que se cumpran os prognósticos e o calor non amole no bo desenvolvemento desta carreira que en 2010 me deixou boa impresión.
Xa o dixen no seu momento, pero o único que non acabou de gustarme (aínda estamos a tempo de prevelo) foi que na parte final, xa no casco histórico padronés, había xente despistada entorpecendo aos atletas. Polo demais, dito está, todo ben. Por iso repito.

Grazas de novo e saúdos.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 15:50

Yo también estoy inscrito.Me gusta por el ambiente que hay,pero no se me suelen dar bien estas carreras Nono ,sino recuerdo mal ésta también es bastante llana,carreras que no son mi fuerte,se me dan mejor las rompepiernas y por encima mi estado de forma no está muy allá Silbar .Pero bueno,ahí estaremos apoyándote e intentaremos llegar con tiempo para aparcar y hacer una carrera decente,un saludo.
cameron

Novo foreiro
Novo foreiro
6/11/10
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 18:47

Pero vamos a ver, una carrera tan antigua y no está en el mapa de carreras de esta web??? Abraiado Abraiado
Bueno, a ver si nos podeis hacer unas indicaciones del recorrido que los debutantes tenemos derecho a saber por donde nos metéis, ¿no?
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 20:12

para mi tambien es mi primera edicion y vamos a ver que tal se nos da.
tengo unas preguntas:
con respecto al pabellon, como yo ya corri la carrera de lesgrove y la de padron supongo que sera el mismo que hay al cruzar el rio?
y tambien supongo que el recorrido sera muy parecido al de padron o al de lesgrove?, es decir llanito, llanito.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 20:12

Outro máis que ven de apuntarse, xunto co fillo e algún colega que levarei.
Será a miña 1ª participación, espero disfrutar na compaña de tantos correlegas.
Alguén sabe se estan sinalados os kms., graciñas, e deica o sabado aburiño a todos.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 20:45

cameron escribió:
Pero vamos a ver, una carrera tan antigua y no está en el mapa de carreras de esta web??? Abraiado Abraiado
tes razón Muro

ninguén ten o percorrido subido por ahí? nos lugares habituais non a atopei tampouco. Eu nunca fun a esta carreira para pintarvolo no mapa.

A Plaza de Macías (saída/chegada) queda aquí: Ver Mapa . É o mesmo lugar de onde saeu a Andaina do outro día.

Esos días Padrón está petao de xente así que para aparcar mellor facelo un pouco lonxe e ir facendo o calentamiento indo a recoller o dorsal Mr. Green

-- Chámame "ghose"
Nanaco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/06/10
40 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 22:15

Inscrito de última hora, hai que darlle as pernas trala VigBay Sorriso

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas