MIZU Novo foreiro
10/02/11
40 Carreiras
20 Mensaxes
Mar, 19 Abr 2011, 9:32 Asunto: CARREIRA POPULAR FEIRA DO VIÑO QUIROGA
HOLA A TODOS!! ALGUIEN ME PODRIA DECIR ALGO SOBRE EL CIRCUITO DE ESTA CARRERA?? ALGUIEN QUE LA CORRIERA OTROS AÑOS XFAS
GRACIÑAS
Mar, 19 Abr 2011, 10:39 Asunto: Re: CARREIRA POPULAR FEIRA DO VIÑO QUIROGA
Hol,buenas o percorrido podelo ver na paxima web www.popularquiroga.es,
e consta de 2 voltas a un circuito,o cal a metade e urbano e a outra metade e pola beira do rio quiroga por terra.Non é moi duro,pero hai subidas e baixadas ainda que a maioria é llano.
un saudo
Mar, 19 Abr 2011, 10:56 Asunto: Re: CARREIRA POPULAR FEIRA DO VIÑO QUIROGA
¿Llanooo? Yo la corrí hace dos años y no me pareció llana. Al final tiene una subida de esas puñeteras en la que ves la meta desde el quinto nabo pero nunca das llegado a ella. Otro problema que tiene es el barro, cerca del río si llueve, que parece que será el caso, hay tramos en los que hay bastante barro.
Resumiendo, no sé si aquel día lo tenía tonto, pero a mi se me hizo bastante durilla, hay que decir también que aquella semana llovió a chuzos. Eso sí, el recorrido junto al río me pareció muy chulo.
Mar, 19 Abr 2011, 11:36 Asunto: Re: CARREIRA POPULAR FEIRA DO VIÑO QUIROGA
carreira a que levo asistindo a varias ediccions, e mentras poida seguirei asistindo. Eso si, de llana , nada de nada, e como ben di taconeti, a ultima recta parace que estas chegando a meta e non chegas nunca.
Vemonos en Quiroga.
Mar, 19 Abr 2011, 14:23 Asunto: Re: CARREIRA POPULAR FEIRA DO VIÑO QUIROGA
eu corrina o año pasado e era un circuito de unha sola volta.
e ademais da liña de chegada como ben apuntan por ahi è durilla pero tamen tiña outros dous repecho boos aunque cortos.
saudos
Mar, 19 Abr 2011, 15:32 Asunto: Re: CARREIRA POPULAR FEIRA DO VIÑO QUIROGA
O ano pasado o percorrido tivo que ser modificado a causa da crecida do Sil. Iste ano vóltase ó percorrido da primeira e segunda edición.
De chan,case nada, un treito ó carón do río e pouco mais.
Coma comentades a recta de preto de 1km final en subida, "mata"
Eu teño as pernas coma pedras despois de O Courel, dubido poida ir a Quiroga
Mar, 19 Abr 2011, 15:34 Asunto: Re: CARREIRA POPULAR FEIRA DO VIÑO QUIROGA
Pues yo la corri el año paso y fue de una vuela, pero valla vuelta, jejeje... aparte de ir por corredoiras con un par de cuestas totalmente empedradas donde eran autenticas odiseas terminarlas, el final de recta era el nunca lacabar...., en fin mejor correrla para conocerla asi tendreis algo mas para contar como una esperiencia nueva e inolvidable. Yo volvere a repetir aunque llegue nuevamente a meta lleno de barro y cheirando a bosta jejeejje
MIZU Novo foreiro
10/02/11
40 Carreiras
20 Mensaxes
Mar, 19 Abr 2011, 15:48 Asunto: Re: CARREIRA POPULAR FEIRA DO VIÑO QUIROGA
AY DIOS!! YA ME LO ESTOY EMPEZANDO A PENSAR UN POCO!!! SI LA CUESTA ES LARGA PERO NO TIENE MUCHO PERFIL PUEDO SOPORTARLO.....PERO ODIO EL SUELO EMPEDRADO...EN FIN MUCHAS GRACIAS
Mar, 19 Abr 2011, 21:15 Asunto: Re: CARREIRA POPULAR FEIRA DO VIÑO QUIROGA
Hola Correlegas,tendo en conta que casi seguro que vai chover e decides que unha boa parte do percorrido e por barro¿que tipo de zapas recomendades?.Saudos
matogrosso Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Mér, 20 Abr 2011, 8:45 Asunto: Re: CARREIRA POPULAR FEIRA DO VIÑO QUIROGA
Hay un poco de confusión porque el recorrido no es el mismo del año pasado. Es como el de hace dos años. Una primer giro para cambiar de sentido más un circuito al que se dan dos vueltas.
La mayor parte es por asfalto, otra parte es por tierra pero de paseo (bien compactada) y hay un pequeño tramo pegado al río (50m) que es tipo corredoira donde se producen charcos con mucho barro y que ocupan todo el ancho del camino. Pero el recuerdo que guardo es de que no daban mayores problemas, de que se podían eludir por los margenes, eso sí, a costa de bajar el ritmo.
Xov, 21 Abr 2011, 18:26 Asunto: Re: CARREIRA POPULAR FEIRA DO VIÑO QUIROGA
orbita escribió:
Hola Correlegas,tendo en conta que casi seguro que vai chover e decides que unha boa parte do percorrido e por barro¿que tipo de zapas recomendades?.Saudos
de asfalto meu!!!
Eu saín hoxe por primeira vez dende O Courel, fixen 9km, teño as pernas coma pedras aínda, pero irei a Quiroga acompañar ós "galgos" Etuxia e JB www.jeffxavi.blogspot.com
Xov, 21 Abr 2011, 19:29 Asunto: Re: CARREIRA POPULAR FEIRA DO VIÑO QUIROGA
Gracias Xabi e Matogrosso,pois serán de asfalto,eu tamen salín hoxe desde o domingo(8 kms. muy despacio)e as pernas non van nada ben,pero tamen espero estar maña en Quiroga con Manel e Rubenigui.Apertas
Ven, 22 Abr 2011, 21:29 Asunto: Re: CARREIRA POPULAR FEIRA DO VIÑO QUIROGA
Alguien que me pueda decir los kms de la carrera porque la organización decía 9,3kms y en la clasificación de championchip ponen 9 kms. Gracias.
Ven, 22 Abr 2011, 21:33 Asunto: Re: CARREIRA POPULAR FEIRA DO VIÑO QUIROGA
segun o "fore" dun compañeiro,oito mil novecentos e pico largos,practicamente 9km.penso que a cifra de 9 e correcta
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos