Foros ›
II Carreira Popular Solidaria Concello da Estrada 2011
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 11:50
Asunto: Re: II Carreira Popular Solidaria Concello da Estrada 2011

Bueno, non quería que o agradecemento á carreira se vira empañado pola miña "horrible" actuación Avergoñado , así que mellor poñela aparte.

Pois eso, unha catástrofe de carreira Muerto . Está claro que cando un non vai, pois non vai, e non hai nada que facerlle. Empeza xa a preocuparme a tardanza no despegue definitivo. Unha carreira ben, e tres mal.
Onte tocou a de area, e seguindo a proporción, Padrón tamén será árida Parar

Medido o circuito dame 8.640 m, co que fixen 4'54'' km, cando tiña pensado facer menos de 4'40'' km. Haberá que intensificar os entrenamentos, non queda outra.

Polo menos puden saudar a varios foreiros: Xoixe, que seje coma unha moto (aínda que el lo nieje); Koala36, que chejou cediño, cediño; Ramallo, que non paraba de correr, e correr.

Vémonos en Padrón (levarei un saco de cal, por se a caso)

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
jaimec

Maratoniano
Maratoniano
29/08/10
0 Carreiras
238 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 12:12
Asunto: Re: II Carreira Popular Solidaria Concello da Estrada 2011

Antes de nada felicitar a la organización y a los tod@s los voluntarios. Yo en principio no podia asistir a la carrera a pesar de estar apuntado y al final a las 0:30h del sabado logre arreglar asuntos y decidi madrugar e ir.Tanto la organización como el trazado de la carrera me gusto mucho, pena lo del cambio de recorrido. Me gustaria que se diese una distancia mas aproximada ya que unos dicen 8900m otros algo menos, asi podemos ver mejor los parciales que fuimos haciendo, tambien estaria bien que los de championchip cambiaran esto en el listado de la clasificación ya que me vieron algunos compañeros y fliparon con mi marca jajajaajaj.

Bueno lo dicho enhorabuena a la organización y voluntarios y gracias por ofrecenos participar en esta carrera. Nos vemos en la proxima.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 18:26
Asunto: Re: II Carreira Popular Solidaria Concello da Estrada 2011

segun o meu fore , 8850 metros.

Animo Totti, que onte o final da carreira vinte un pouco triste por alguns acontecementos.
Que houbo fallos?? Pois si, pero como ben di Marcos, o importante neste caso era recaudar o mais posible para unha boa causa, todo o demais queda en segundo plano. Estou convencido que para o ano que ven todo saldra moito mellor.

En canto a miña carreira, pois bueno, mellorando ainda que con moita calma. Onte o final 40', saindo a media a 4:30. Espero que dentro dun par de meses a mellora sea importante, pero claro , o ritmo de entrenos tera moito que ver con esa melloria ou non.

Eso si, unha maravilla levantarse da cama e ter a salida da carreira a 50 metros,jejeje Bailar Bailar Bailar

Larga vida a esta carreira Moi feliz Moi feliz .
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 20:32
Asunto: Re: II Carreira Popular Solidaria Concello da Estrada 2011

xoixe escribió:
Hoxe na Estrada Xoixe tiña o lume no cú Ríndose Ríndose Ríndose
10,500km en 34m33seg. Abraiado Abraiado Abraiado Pregunta Pregunta Pregunta Pensando Pensando Pensando
Preparadevos todos que ajora vou coma un fojete Ríndose Ríndose Ríndose

E non o digo eu, dio championchipnorte
Pto. 36 JOSE ANTONIO COSTA RODRIGUEZ VTAM- 13
34:33 O tempo foi correcto pero o ritmo kilometrico de 3:18 Ríndose Ríndose Ríndose

Unha pena que en vez dos 10,5 que tiña previsto a organización solo foran 9km. Como ese tempaso " Xoixe hijo predilecto de la villa de Cambados y mejor atleta de la comarca del Salnés" Avergonzado Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Como estas ........!!! Eu pensaba que xa deixaras as drojas...!!!! Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz
BorjaBotana

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/11/09
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 20:39
Asunto: Re: II Carreira Popular Solidaria Concello da Estrada 2011

COMO?!!! fillo predilecto de Nairobi!! Donde esta Gebreselassi que me lo papo!!
Eu creo que a distancia estaba ben... non vos quitedes meritos! eu xa me estaba temendo que o moreno de xoixe era por estar concentrado en Kenia, pero o cabronaso non dixo nada! jajajaja

Grandeeeee!!
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 21:14
Asunto: Re: II Carreira Popular Solidaria Concello da Estrada 2011

BorjaBotana escribió:
COMO?!!! fillo predilecto de Nairobi!! Donde esta Gebreselassi que me lo papo!!
Eu creo que a distancia estaba ben... non vos quitedes meritos! eu xa me estaba temendo que o moreno de xoixe era por estar concentrado en Kenia, pero o cabronaso non dixo nada! jajajaja

Grandeeeee!!

Outro Mais...!!!!! A ver si Proyecto Hombre ten duas prazas libres Rezar Rezar Rezar
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 21:22
Asunto: Re: II Carreira Popular Solidaria Concello da Estrada 2011

pregunta:
al pasar por la primera vuelta, el reloj GPS, del 2º clasificado le daba 3005 metros, pero hizo 4 vueltas, 2 y media conmigo y no recortábamos nada, pero al acabar las 4 vueltas le pregunte cuanto marcaba y le daba 11775,
con cual me quedo????????
ah el gps es como el que casi todos llevais
seoane

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/05/07
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 9:16
Asunto: Re: II Carreira Popular Solidaria Concello da Estrada 2011

Enhoraboa a organización, o que mais me gustou foi o circuito , practicamente llano e urbano.
Eu quedei encantado co acortamento do circuito xa que ainda estou tocado da Vigbai, o meu gps indicoume 8.800 , é unha boa distancia .

un saúdo e moito ánimo para que se quede no calendario a ver se aumentamos a participación de ano en ano.
cameron

Novo foreiro
Novo foreiro
6/11/10
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 18:52
Asunto: Re: II Carreira Popular Solidaria Concello da Estrada 2011

¡Enhorabuena a la organización!
Si aceptan sugerencias, les pediría que en próximas ediciones hagan un circuito más largo y sólo dos vueltas, así no me doblaría nadie. Avergoñado
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3872 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 6:30
Asunto: Re: II Carreira Popular Solidaria Concello da Estrada 2011

Que suerte tienes cameron correr una prueba y de paso poder ver un poco de carrera de los que van en cabeza disputando los primeros puestos... Guiño no todos pueden hacer eso Ríndose Ríndose Ríndose

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
destroyer500

Novo foreiro
Novo foreiro
24/08/09
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 15:32
Asunto: Re: II Carreira Popular Solidaria Concello da Estrada 2011

El recorrido es bonito porque es urbano pero creo que mejor era hacer 2 vueltas un poco mas largas y no 3. El dia perfecto y muy bien la organización , nos veremos el próxiimo año





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos