Foros ›
XXXII Carreira Popular de Pascua de Padrón
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 9:15
Asunto: Re: XXXII Carreira Popular de Pascua de Padrón

Ainda non teño claro si podo ir pero, unha dubida sobre a RECOLLIDA DE DORSAIS E CHIPS: Realizarase o día da proba no PAVILLÓN POLIDEPORTIVO GRUPO ESCOLAR (Pavillón Novo), a partir das 10:00 horas ata media hora antes do inicio de cada proba.

¿onde queda exactamente este pabillón? ¿e o mesmo que está o lado do campo de futbol de herba natural?

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
A-trancas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/10
50 Carreiras
63 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 11:39

O pabellón queda o cruzar o río Sar, o lado dos institutos, o que está o lado do campo de futbol ese e o vello. Para mais señas é donde se recolleron os dorsais na anterior carreira de Padrón en Marzo e da carreira de Lestrove.
Saúdos.
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 14:15

Que rabia que cheguei tarde para anotarme!!! Sabía que remataba hoxe o plazo de inscripción pero non me imaxinaba que ás 14:00. Que rabia!!

Outro ano será.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 15:12

A-trancas escribió:
O pabellón queda o cruzar o río Sar, o lado dos institutos, o que está o lado do campo de futbol ese e o vello. Para mais señas é donde se recolleron os dorsais na anterior carreira de Padrón en Marzo e da carreira de Lestrove.
Saúdos.

Correcto,alí mismo é !! Aplauso
Sochas,andas durmindo. Guiño
Son 406 inscritos oficialmente,que non está nada mal. Moi feliz
E o final parece que non vai chover e todo. Razz
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2011, 13:22

Unha pregunta: Imposible apuntarse agora??? Pasáronme as 14:00h de onte e quíxenme anotar pola tarde en CCNorte pero nada. Envieilles un mail pero dinme que sen autorización da organización non poden facer nada. ¿Ten arreglo o despiste?
Tamén lle enviei sendos privados a lestrove e yomismo pero non obtiven resposta.
A ver se alguén me pode dicir algo, graciñas.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
500 Carreiras
3808 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2011, 14:46

Yomismo, podéremos correr por Padrón, ou teremos que saltar por riba da basura. Parece ser que outra vez tendes en Padrón unha folga abusiva dos traballadores da recollida do lixo.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2011, 15:16

madytos01 escribió:
Unha pregunta: Imposible apuntarse agora??? Pasáronme as 14:00h de onte e quíxenme anotar pola tarde en CCNorte pero nada. Envieilles un mail pero dinme que sen autorización da organización non poden facer nada. ¿Ten arreglo o despiste?
Tamén lle enviei sendos privados a lestrove e yomismo pero non obtiven resposta.
A ver se alguén me pode dicir algo, graciñas.

Home,eu estiven toda a mañán homologando a Milla de Padron,para o vindeiro 8 de Maio.E non sabia do teu caso,pero tranquilo que si non é hoxe,mañán pola mañán estou con eles e comentollo.Mantente alerta pois.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2011, 15:20

Kurty escribió:
Yomismo, podéremos correr por Padrón, ou teremos que saltar por riba da basura. Parece ser que outra vez tendes en Padrón unha folga abusiva dos traballadores da recollida do lixo.

Cada corredor que chegue a Meta,será agraciado con cada sua bolsa de basura e un chocolate. Guiño
Pero podedes correr tranquilos,que non vos entorpecerá para correr arreo. Nono
kun71

Novo foreiro
Novo foreiro
18/09/10
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2011, 16:27

Alguén sabe cal é o perfil e a ruta da carreira.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2011, 16:41

kun71 escribió:
Alguén sabe cal é o perfil e a ruta da carreira.

O perfil e bastante chan,quizás un pouco ondulado.Ten unha subida leve,pero progresiva no kilometro 4 O repecho importante é no kilometro 12,donde ten unha subidiña un pouco durilla de 150 metros. Guiño
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2011, 21:24

¿Hay algun plano do trazado da carreira? Vai ser a miña primeira vez nesta carreira de Pascoa e espero que non seña a ultima. ¿e unha volta sola ou varias?

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5874 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2011, 21:49

Hola, hoy por la tarde mientras me dejaba mis euros de rigor en las atracciones de la Pascua con los nenes, Lestrove me comentó el caso. Lo de las inscripciones fuera de plazo siempre ha sido muy problemático. Creo que una vez cerrada inscripción, asignados dorsales y chips, listas imprimidas y fotocopiadas, genera muchas complicaciones una nueva inscripción. Y detrás de una puede venir otra, y luego otra... (no podría haber agravios comparativos con nadie, y os aseguro q muchos harían de ello una costumbre), y esa cascada podía continuar hasta el mismo pistoletazo de salida ¿donde y cuando pones el límite? por eso creo q es buena decisión el cerrar a una determinada hora y no permitir más, no por que seamos así de estirados, sino por el rigor y la fluidez organizativa. Yo entiendo que se intente, yo de hecho reconozco q más de una vez me ha pasado a mí como corredor, pero que seamos comprensivos cuando se dice no. De todas formas yo antes era "cabeza visible" de la organización, pero a día de hoy sólo soy un colaborador más de la carrera y aunque lo pueda intentar, no tengo la última palabra ni depende de mí. A ver si Lestrove tiene más mano y tenéis suerte Guiño
Por cierto, lo de la huelga de basura justo ahora, una pena, espero q los servicios mínimos minimicen los efectos, así como el bando municipal de permitir arrojar basura sólo en determinados puntos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2011, 22:41

xoixe escribió:
¿Hay algun plano do trazado da carreira? Vai ser a miña primeira vez nesta carreira de Pascoa e espero que non seña a ultima. ¿e unha volta sola ou varias?

E unha volta sóla......e ti corre ben e deixate de plano !!! Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2011, 22:49

yomismo escribió:
Hola, hoy por la tarde mientras me dejaba mis euros de rigor en las atracciones de la Pascua con los nenes, Lestrove me comentó el caso. Lo de las inscripciones fuera de plazo siempre ha sido muy problemático. Creo que una vez cerrada inscripción, asignados dorsales y chips, listas imprimidas y fotocopiadas, genera muchas complicaciones una nueva inscripción. Y detrás de una puede venir otra, y luego otra... (no podría haber agravios comparativos con nadie, y os aseguro q muchos harían de ello una costumbre), y esa cascada podía continuar hasta el mismo pistoletazo de salida ¿donde y cuando pones el límite? por eso creo q es buena decisión el cerrar a una determinada hora y no permitir más, no por que seamos así de estirados, sino por el rigor y la fluidez organizativa. Yo entiendo que se intente, yo de hecho reconozco q más de una vez me ha pasado a mí como corredor, pero que seamos comprensivos cuando se dice no. De todas formas yo antes era "cabeza visible" de la organización, pero a día de hoy sólo soy un colaborador más de la carrera y aunque lo pueda intentar, no tengo la última palabra ni depende de mí. A ver si Lestrove tiene más mano y tenéis suerte Guiño
.

Bueno Yomismo,pero nesta vida hai que ser un pouco permisivo,antes non se cerraba a inscrición unha semana antes,e mais habia boas Populares. Guiño
O caso que o asunto vaise arreglar si ou si,e penso que para ben.Eso si,eses 3 rezagados,virme cedo para xestionar a inscrición sin agobios,que despois ven a peña toda,e teñen preferencia como tal. Sorriso
E esperemos que non chova!!! Muro
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Abr 2011, 8:24

Lestrove millor que cambies de meteorologo.
en canto os prazos de inscripcion eu penso que o que crea despistes e o cierre das mismas en horas proximas o mediodia porque a xente (polo menos eu) esta acostumada a que se cerren a ultima hora do dia.A min xa me pasou tamen con a de Quiroga e a un compañeiro meu con a do CUVI.
saude e kms. Vemonos mañan

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos