basibasi escribió: |
Lestrove millor que cambies de meteorologo. en canto os prazos de inscripcion eu penso que o que crea despistes e o cierre das mismas en horas proximas o mediodia porque a xente (polo menos eu) esta acostumada a que se cerren a ultima hora do dia.A min xa me pasou tamen con a de Quiroga e a un compañeiro meu con a do CUVI. saude e kms. Vemonos mañan |
yomismo escribió: |
Non chove xa veredes.... Basibasi eso da hora. aínda q se fai por determinados motivos, si que pode ser q "despiste" a xente q espera ao último momento (coma min algunha vez me pasou... ) Respecto aos rezagados confiade en Lestrove que nestas cousas remove Roma se fose preciso para que ningún quededes fora, eu xa digo q o podo intentar pero xa non teño eu a última palabra. Bueno, xa queda un día, afinen piernas señores que la gran carrera de Pascua de Padrón, con huelga de basura o sin ella, ya está aquí ¡nos vemos mañana!!!! |
lestrove escribió: | ||
Cada corredor que chegue a Meta,será agraciado con cada sua bolsa de basura e un chocolate. [-( |
morgan escribió: |
:=; COMO VA LA HUELGA DE BASURAS? EL RECORRIDO TOCA PARTE DE ZONAS SIN LIMPIAR O ESTAMOS LIBRES DE PILLAR CUALQUIER INFECCION RESPIRATORIA? SE GARANTIZA LA SALUBRIDAD DE LOS ATLETAS? |
lestrove escribió: | ||
Por supuesto,una vez llegados a Meta,tenemos un par de rubias y un par de morenas,para realizar la correspondiente desintoxicación boca a boca. |