Foros ›
Autor
Mensaxe
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 15 Mar 2011, 16:02
Asunto: Re: MM Betanzos

Jose72 escribió:
A subvención, polo que me contan os directivos do clube, firmouse en papel, non de palabra. O concelleiro responsable di que non hai problema, díxome a mi personalmente hai 20 días que o miraba e me dicií algo, pero non volvín saber nada del, e 10 meses despois, nin un can

Así que a cousa está dificil. Comenteille ós directivos o de subir a cuota, pero non sei eu. Outra cousa que se pode facer é eliminar os pinchos e dar camiseta de algodón. E que sería unha pena que despois de 14 ou 15 edicións.....
" Jose72, tes unha mensaxe privada no teu buzón".
Saudos.

Friends forever
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 15 Mar 2011, 16:32

La camiseta amarilla que se entregó el año pasado, que tantos comentarios levantó por el tema de la tinta con que estaba serigrafiada, ha sido desde entonces y aún hoy mi camiseta de cabecera. Por Carballo, por Monforte, por Ribeira y por Pobra do Caramiñal ha corrido conmigo informando a quien no lo supiera que en Betanzos se hace una media maratón... Lo que le faltaba por añadir a la camiseta es decir que esa media maratón es COJONUDA, en palabras llanas y acabando pronto.

Yo he ido estos dos años anteriores y para mí será una carrera fija, siempre que no me sea absolutamente imposible participar, por ejemplo si una lesión me lo impidiera o si no se celebrara, claro.

Dicen que es dura, aunque a mi me llegó más la media de A Coruña; prefiero los toboganes Sorriso Pero la organización, la atención a los corredores, el coche del médico, los ciclistas de apoyo, alguna gente ofreciéndote agua por su cuenta o regándote, el repechito tras el Pedrido, y en general todo el recorrido... todo merece la pena. Muy recomendable para mi gusto.

Creendeme que no es cutrerío, pero me repatea pagar por correr, porque creo que no lo hago tan bien como para eso, y hay otras formas de correr totalmente amateur, en grupo, cronometrándonos nosotros mismos, etc. Por eso, y repito que no es por los 5 euros porque a menudo te los gastas en cosas menos sanas y que las disfrutas menos, pero no suelo correr en carreras en las que hay que pagar; es una especio de cuestión de "principios"... que seguramente tendré que cambiar, ya que el gusanillo te pide hacer alguna carrera, aunque sea de vez en cuando, y ya muchas son de pago. Conste que no critico el que se cobre, pues entiendo perfectamente, y comparto, muchos de los argumentos que se han expuesto en muchos hilos de estos foro justificando que se cobre. Las cosas no salen de la nada; todo cuesta y los sponsor o patrocinadores tampoco tienen recursos ilimitados.

Y como digo, he ido a pocas carreras en las que haya tenido que pagar, pero a ésta iré aunque sólo sea para mostrar apoyo a la misma y que no se pierda. Ánimo a los organizadores, que en ésta y en todas las demás, demuestran tener una afición más que loable y un espíritu de sacrificio muy propio de runners de verdad.

Ojalá podamos vernos en Betanzos, corriendo su Media.
Karpov

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/04/07
0 Carreiras
101 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Mar 2011, 20:10

Unha pena que non se organice, pero fai unha semana falando co concelleiro de deportes de que a directiva tiña difícil a organización da carreira por falta de cartos, díxome que os 2000 € do ano pasado estaban ingresados. Os poucos días falando cun directivo entereime que non había ingreso ningún. Ou sexa MENTIRA. Enfadado
xanro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/07
0 Carreiras
67 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 23 Mar 2011, 20:21

Son corredor, con moitas carreiras nas pernas, e betanceiro. Ainda que non e nin de lonxe a carreira na que fago mellores marcas a media de betanzos sempre sera a miña favorita e espero que este ano, pese a todas as difucultades, poidamos disfrutala. Da gusto ver que a maioria estades dispostos a renunciar a camiseta, os pinchos,....con tal de que a carreira se celebre(RaAmon despois de ler o teu comentario creo que che deberiamos dar as chaves da vila jejeje).
Por certo, o do concello e penoso....
feitoaman

Novo foreiro
Novo foreiro
14/03/11
8 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Abr 2011, 6:38

Hablando desde fuera y, posiblemente, desde la ignorancia pienso que este tipo de cosas, a la ciudad, Betanzos, le dan cierta publicidad y atractivo de cara a atraer gente. Es un reclamo mas para la ciudad. Si realmente no hay un apoyo desde las instituciones (y aún sabiendo como estan las cosas actualmente) me parece un error no fomentar este tipo de actos. Personalmente me atrae mucho mas correr esta carrera que la MM de Coruña cuyo recorrido, el dar 3 vueltas a un mismo circuito, me desmotiva un poco.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 08 Abr 2011, 9:33

A ver si hay posibilidades de que se haga aunque sea tarde...

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 08 Abr 2011, 17:51

Hola!

Aunque no le doy a la media-maratón, me permito opinar en el hilo.
El deporte popular, ciclismo, carreras populares, acontecimientos deportivos son un excelente reclamo turístico.

Muchas ciudades basan su turismo en acontecimientos deportivos que reportan, y mucho, beneficios económicos, no sólo en alojamientos, sino en bares, cafeterías, restaurantes, incluso gasolineras!

Carreras bien organizadas, no voy a citar ninguna porque me olvidaría de muchas, aglutinan cientos de deportistas que vienen con sus familias a pasar un día o un fin de semana deportivo.

Y eso es lo que ciertos políticos (que no ven más allá de un beneficio cortoplacista) no entienden. Que ciertos ayuntamientos no colaboren a la realización de ciertos acontecimientos deportivos es no darse cuenta del beneficio para la población.

En fin, espero que Betanzos pueda disfrutar de su media, que seguro que se lo merece!!!

Las aventuras y desventuras de la Cofradía del Trote Cochinero Sorriso

lacofradiadeltrotecoch...gspot.com/
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 08 Abr 2011, 18:14

Annie escribió:
Hola!

Aunque no le doy a la media-maratón, me permito opinar en el hilo.
El deporte popular, ciclismo, carreras populares, acontecimientos deportivos son un excelente reclamo turístico.

Muchas ciudades basan su turismo en acontecimientos deportivos que reportan, y mucho, beneficios económicos, no sólo en alojamientos, sino en bares, cafeterías, restaurantes, incluso gasolineras!

Carreras bien organizadas, no voy a citar ninguna porque me olvidaría de muchas, aglutinan cientos de deportistas que vienen con sus familias a pasar un día o un fin de semana deportivo.

Y eso es lo que ciertos políticos (que no ven más allá de un beneficio cortoplacista) no entienden. Que ciertos ayuntamientos no colaboren a la realización de ciertos acontecimientos deportivos es no darse cuenta del beneficio para la población.

En fin, espero que Betanzos pueda disfrutar de su media, que seguro que se lo merece!!!

Totalmente de acuerdo con Annie.

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Abr 2011, 20:10

Ola,alguén sabe algo novo sobre a súa celebración?
Agardemos que o final se poida celebrar...
Chechu

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/11
12 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Abr 2011, 21:22

Hola, esta media corrina o ano pasado por primira vez e quedei encantado con ela. eu tamen penso como a mayoria q o da camiseta e odos pinchos e o de menos o principal e correrela e logo comentar a esperiecia. animo a organizacion e sorte.
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1062 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Lun, 25 Abr 2011, 19:15

Que pena que no se pueda celebrar. Solo la corrí 2 veces, pero me gustaba muchísimo.

A ver si la puedo volver a correr algún día....
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 25 Abr 2011, 20:24

Polas miñas noticias coma betanceiro que son e polo que lle escoito á directiva do clube, que ninguén conte con esta media no mes de maio. Esa é a mala noticia que creo que se pode dar por confirmada

Pola contra, a boa e que hai posibilidades de que se faga en setembro, eso creo que é o que está barallando a directiva, ainda que supoño que dependerá dos cartos e das ganas de organizala. Por si acaso, que ninguén se faga moitas ilusións. Non se que vos parece a nova data
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 25 Abr 2011, 21:59

Pois a min gústame o percorrido, o perfil, e como se organizou estos dous últimos anos, que foron os que participei nela. A data non me parece tan relevante, a verdade... se non lembro mal, estos dous anos pasados era a finais de XUÑO, non en maio, pero bueno, en setembro tamén podería estar ben. Simplemente que en setembro celébrase a de Arteixo e francamente non me gustaría que coincidisen, porque tería que optar e iso poñeríame nun dilema difícil, xa que as dúas me gustan. A de Arteixo é na primeira quincena de setembro (o ano pasado creo que foi sobre o 12) e se Betanzos fose non ó domingo seguinte, senon ao outro (dúas semanas no medio das dúas carreiras) sería ideal, PARA MIN, pero claro... outros poden ter outros criterios, así que... que se faga cando se poida, e xa se verá Sorriso

A os que teñan entre mans a organización: ánimo e grazas.

P.D.: edito... sí que era a finais de MAIO, non de xuño... isto pasa por fiarme da miña memoria... estou a facerme maior! Triste

Última edición por RaAmon o Mar, 26 Abr 2011, 16:02; editado 1 vez
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 25 Abr 2011, 23:34

El 29 de mayo es fecha perfecta! Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho sino el 18 de septiembre en mi cumple Bailar Bailar Bailar Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Abr 2011, 16:43

O máis importante é que non se perda esta carreira da que todo o mundo fala tan ben,e que axuda a que a xente coñeza Betanzos e o seu entorno.
Ánimo á organización e alí estaremos cando sexa !!!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos