Dom, 01 Mai 2011, 22:28
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo
Hola a todos/as.
Antes de poñer o enlace coas clasificacións, quería pedir disculpas a todos os que participachedes nesta proba hoxe, pois se alguén ten culpa do acontecido ese son eu. O que pasou foi que estropeouse o toner da impresora, co cal non foi posible imprimir previamente un listado e houbo que entregalos mirando no ordenador un a un.
O listado estaba desde o venres a noite no ordenador (xa sabedes, as inscricións de última hora). Como sábado tivemos o Campionato Provincial Escolar na Pista da Pobra, acabamos ás 10 da noite e non imprimín os listados pois era cousa de 3 minutos. Fallo meu. O cansancio... O caso é que a impresora rompeu e de ahí o retraso.
Queda todo dito; non busquen responsables porque ese fun eu e a impresora. De todos xeitos, hoxe estou cunha impresión moi positiva da xente, porque todos fochedes moi comprensivos e o retraso na SAIDA non empañou a proba, ou eso me pareceu a min.
Deixóvos a quí enlace cos resultados da proba absoluta. Se detectades algún erro non dubidedes en comentalo, e unha vez máis ás miñas desculpas:
www.fgatletismo.es/santiago
El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).