Foros ›
VII Andaina 50 km Santiago de Compostela
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Abr 2011, 15:16
Asunto: Re: VII Andaina 50 km Santiago de Compostela

Pois nada, outro que estará na saída...e na chegada, polo menos iso agardo.

Saúdos,

Instantáneas de Fondo
instantaneasdefondo.blogspot.com

Empiezo a hablar gallego, no me lo tengáis en cuenta.
elnitoxt

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/07
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Abr 2011, 9:46

buenas otro que se apunta... la verdad es que es mi segunda andaina la hice el año pasado y me quedo una muy buena impresion, un dia muy pesado nos llovio seguido pero se lleva muy bien, no se hace nada pesado, comparado con una mediamaraton Moi feliz ..
El recorrido por lo menos el del año pasado era muy bonito el de la mañana el de la tarde se estropeaba un poco por las obras del ave...

100 % recomendable!!!
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Mai 2011, 19:03

Unha dubida, como son os camiños e sendeiros desta andaina? A miña pregunta vai porque acostumo facer as andainas de 50km. con zapatillas de trail running sen goretex. Se os sendeiros son tipo Andaina Bisbarra do Sar non teño problema con ese calzado ainda que chova, mais se hai herba e maleza nos camiños e chove, teño que levar unhas zapatillas de senderismo para non mollarme...

Saúdos,

Instantáneas de Fondo

Solamen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
56 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 11:13

Asueto, yo la hice hace dos años y llovió, elnitoxt dice que el año pasado también y según meteo Galicia hay un 70 % de posibilidades de lluvia, así que zapatillas de senderismo...., hay de todo en la andaina aunque creo recordar que en el segundo anillo predomina el asfalto.

Saludos.
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 16:26

Gracias, eu aínda teño algunha esperanza, meteogalicia non é que sexa moi fiable a cinco días vista...mais si, zapatillas de senderismo e polo menos teño a seguridade de rematar a proba cos pes secos. Máis cansos, pero secos Sorriso

Saúdos,

Instantáneas de Fondo

elnitoxt

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/07
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Mai 2011, 7:45

asueto, yo solo la hice el año pasado, pero el recorrido de por la mañana es la subida-bajada alñ pedroso dondel el 80% es pista de tierra y despues por la zona de ameixenda ya te acercas al rio y es mas sendero combinado con tramos de asfalto.
POr la tarde el recorrido era un poco mas "feo" por que con las obras del Ave habia zonas con grava de los caminos de acceso para los camiones que se combinaban con zonas de asfalto y algunas pistas de tierra.

Yo lo hice con una zapatillas de running de asics de trail y sin problemas, aunque llovio todo el dia no tuve ningun problema.
magicrivas

Novo foreiro
Novo foreiro
19/03/11
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Mai 2011, 12:10

alguen sabe como vai ahora o tema??? na plaza do obradoiro a que hora é recomendable estar??? hai que levar o dni ou algo? xa que non hai ninguna lista nin nada....
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Mai 2011, 13:40

elnitoxt escribió:
asueto, yo solo la hice el año pasado, pero el recorrido de por la mañana es la subida-bajada alñ pedroso dondel el 80% es pista de tierra y despues por la zona de ameixenda ya te acercas al rio y es mas sendero combinado con tramos de asfalto.
POr la tarde el recorrido era un poco mas "feo" por que con las obras del Ave habia zonas con grava de los caminos de acceso para los camiones que se combinaban con zonas de asfalto y algunas pistas de tierra.

Yo lo hice con una zapatillas de running de asics de trail y sin problemas, aunque llovio todo el dia no tuve ningun problema.

Jejeje, sin problemas salvo que te mojaste los pies (si no llevabas gore-tex en las zapatillas) Guiño

La previsión de tiempo parece que rebaja un poco la probabilidad e intensidad de las lluvias. Así que en principio lo tengo claro, utilizaré las Mizuno Wave Ascend 4 que suelo emplear en andainas y carreras de sobre tierra. Si llueve con cierta fuerza me mojaré los pies, pero la verdad es que todavía no encontré unas zapatillas de senderismo que me resulten tan cómodas como las zapatillas de trail running. Tocará comprar otro modelo con gore-tex para las pruebas en las que llueve mucho.

Saludos,

Instantáneas de Fondo

asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Mai 2011, 13:43

magicrivas escribió:
alguen sabe como vai ahora o tema??? na plaza do obradoiro a que hora é recomendable estar??? hai que levar o dni ou algo? xa que non hai ninguna lista nin nada....

Eu estiven falando cunha persoa nas oficinas do clube de fontiñas e comentume que tiñamos que estar ás oito e media no Obradoiro. Non hai que levar o recibo do banco nin nada polo estilo, así que supoño que dicindo o noso nome será suficiente para recoller o dorsal. Alí mesmo a organización entregará a bolsa coa camiseta e demais agasallos.

Iso é o que sei...

Saúdos,

Instantáneas de Fondo

magicrivas

Novo foreiro
Novo foreiro
19/03/11
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Mai 2011, 18:33

asueto escribió:
magicrivas escribió:

Eu estiven falando cunha persoa nas oficinas do clube de fontiñas e comentume que tiñamos que estar ás oito e media no Obradoiro. Non hai que levar o recibo do banco nin nada polo estilo, así que supoño que dicindo o noso nome será suficiente para recoller o dorsal. Alí mesmo a organización entregará a bolsa coa camiseta e demais agasallos.

Iso é o que sei...

Saúdos,

asueto, moitas gracias pola información, eres moi amable. haberá que madrugar lo para estar de esas horas no obradoiro jeje. vémonos aló. un saudo
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Mai 2011, 22:27

magicrivas escribió:

asueto, moitas gracias pola información, eres moi amable. haberá que madrugar lo para estar de esas horas no obradoiro jeje. vémonos aló. un saudo

Nada home, eu o que tamén teño claro é que vou chamar por un taxi para subir ó Obradoiro, non estou disposto a facer un calentamento de dous kms. dende casa ata a praza cando despois tengo que andar outros 50km Rezar

Saúdos,

Instantáneas de Fondo

CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 07 Mai 2011, 18:04

bueno,esta xa a fixen con un ritmo respetable.
total 7h 25'

donde estan os outros 3 magnificos que chegaron conmigo???
magicrivas

Novo foreiro
Novo foreiro
19/03/11
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Mai 2011, 19:07

moi bo tempo Sorriso
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 08 Mai 2011, 0:46

magicrivas escribió:
moi bo tempo Sorriso

o peor foi a media hora que nos tiveron parados no kilometro 29 porque chegamos moi pasados.

o frio e a humedad calaban.polo resto perfecto si paso por alto que nos perdemos no kilometro 25 ou asi e andivemos as voltas.
magicrivas

Novo foreiro
Novo foreiro
19/03/11
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Mai 2011, 14:32

pero vos que ides, voando? jaja

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes