Foros ›
Autor
Mensaxe
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Mér, 08 Nov 2006, 22:31
Asunto: Alguien va a la Popular de Porriño

Hola eu este domingo como previa a San Martiño irei correr a Popular de Porriño, son dez km de recorrido asequible(bastante llano segun me dixeron), para comprobar o meu estado fisico.

P.D: Non olvidedes vitaminarvos e supermineralizarvos
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Xov, 09 Nov 2006, 8:13
Asunto:

Aún haciendo trampa (tema duplicado) faltan 89 respuestas para la foto Disimulando

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 09 Nov 2006, 17:10
Asunto:

Charly no seas malo.
Por cierto, tu no vienes a Porriño?

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Ven, 10 Nov 2006, 7:45
Asunto:

Aguita escribió:
Charly no seas malo.
Por cierto, tu no vienes a Porriño?

Esta vez no,me voy a tierras vascas a lucir la camiseta del foro Guiño

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 10 Nov 2006, 9:54
Asunto:

Ostras!!! Es cierto!!!

Muchísima suerte en la Behobia!!! Moi feliz Moi feliz Moi feliz

sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 10 Nov 2006, 9:58
Asunto:

Joder Charly no sabía que te ibas a la behobia, suerte...que envidia Mr. Green , espero poder ir el próximo año.....
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 10 Nov 2006, 10:15
Asunto:

Eso y a MaroeIsa y espero que vaya también Euge, y que nos mande una crónica y todo.

Suerte compañeros y a disfrutad.

Fema

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Ven, 10 Nov 2006, 10:30
Asunto:

Bueno hoy es viernes y casi seguro hasta el lunes no me vuelvo a conectar, asi que el lunes os contare mis aventuras por tierras de Porriño jejeje

P.D no olviden vitaminarse y supermineralizarse
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 10 Nov 2006, 12:17
Asunto:

Saludos corredoiras, veo que tu objetivo es similar al mio:menos de 45 estaria muy bien y mas de 50 estaria mal, a ver si nos conocemos en Porriño.yo estare tempranito pues mi peque de 9 años corre a las 10.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 10 Nov 2006, 12:29
Asunto:

Yo espero hacer 50'. O quizá me lo piense mejor y utilice a Pedro Nimo de liebre para adelantarle en los últimos 200 metros Ríndose Ríndose Ríndose

Banderas, ¿cómo van esas rodillas? No me dejes solo en Porriño, amigo Guiño

Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 10 Nov 2006, 12:50
Asunto:

Propongo mini-kedada en Porriño a las 10:30 frente a la nave de Piñeiro.
P.D. yo todavia no tengo camiseta del foro, le envie mail al Admin.
Nos vemos en Porriño.

jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Nov 2006, 13:13
Asunto:

Buenas. Mi idea tambien es hacer entre 45´-50´. Pero bueno todo depende de como este ese dia. Estare en la mini-kedada, voy con el equipaje, y todo aquel que se quiera unir sera bien recibido. Suerte a tod@s en la carrera.

Saludos a tod@s
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Ven, 10 Nov 2006, 13:20
Asunto:

Están ben,Khene, están ben. Menos mal que solo foi un susto. Xa levaba uns días sen comentar nada no foro porque como a incertidume é unha mala situación, non quería dar ideas a algún... non fora ser. A cousa vai como segue:

- Preparei a de Santiago machacando o corpo a base de series (cousa que non fixera nunca) e subindo costas (cousa que tampouco fago habitualmente).
- Corrín a carreira de Santiago acompañando (salvo dende a Costa de Vite) ao colega Bytheface, que levaba un ritmo pelín máis alto que o que eu fago habitualmente.
- Ao rematar a carreira non estirei absolutamente "nada de nada" ... un que é así de guapo Demo sorrindo Demo sorrindo
- A semana pasada metinlle ao corpo dúas rodaxes a un ritmo bastante alto (unha corta e outra longa) pero notaba certo agarrotamento nos xionllos (e non lle dín maior importancia) Avergoñado Avergoñado
- Este luns cruzando unha rúa correndo notei unha dor no xionllo esquerdo e ás poucas horas tiña a perna absolutamente contracturada.
- O fisio traballou nela o mércores durante 45' e hoxe unha hora nas dúas pernas (porque ainda que a mala se puxo ben, carguei a outra para compensar).
- Acabo de sair como novo, despois destas dúas sesións de fisio (unha básicamente de estiramentos e masaxe para descontracturar, e outra do mesmo máis tratamento de inhibición da tensión nerviosa que é a que causa as contracturas).

En consecuencia, levo toda unha semana sen facer absolutamente nada de rodaxe, pero irei a Porriño en plan suave (non quero ter máis problemas polo de agora)... quentando e estirando moito antes de correr e, como non, tamén despois... non vai ser que a historia se repita. En calquera caso xa teño reservada vez para o fisio a semana que ven... para ver qué tal foi o tema. Guiño Guiño

Sempre me queda o consolo do que dín por ahí. "O traballo xa está feito. Agora a relaxar ata o día da carreira" Molón Molón Molón Molón

Non me da pena estar ben, evidentemente, pero dame pena non estar mal para poder adicar a mañán do domingo a facervos fotos a todos os que vaiades... outra vez será Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Ven, 10 Nov 2006, 14:30
Asunto:

Pues entonces suerte a los que van a Porríño y a los que van a Negreira nos vemos ahí....jejejeje, ene stas hay cuestas eh!!!
Chau y a los de la Behovia que la disfruten, muchísima suerte y buen viaje

www.myspace.com/mrdixiejazzband
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 10 Nov 2006, 14:46
Asunto:

Nos vemos en la mini-kedada. Yo llevaré la «kheneseta» roja con el nick en la espalda. Un poquito de pintura para tela, impresora, tipografía papyrus, papel carbón y ya estoy identificado. Moi feliz No es tan «profesional» como los nicks serigrafiados pero tampoco tengo la calidad deportiva de los que los llevan. Guiño ¡¡¡Aupa pasteleros!!! Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos