Foros ›
Carreira Pedestre do San Isidro. Concello de Rois 2011
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2011, 21:16
Asunto: Re: Carreira Pedestre do San Isidro. Concello de Rois 2011

MIOTE escribió:
Ola, son corredora pero tamén son voluntaria de Protección Civil de Rois e síntome na obriga de NON ASISTIR á carreira como REPULSA, porque dende a Alcaldía se nos está a ameazar, a insultar e incluso a calumniar dicindo auténticas barbaridades, que dende a miña persoa NON ACEPTO e menos cando todo isto se fai especialmente contra o Xefe de P.C.de Rois que é o meu home. O voluntariado de P.C. sempre colaborou desinteresadamente con tódalas actividades e actos que se propuxeron dende o Concello e asociacións, pero agora o interés do Sr.Alcalde do PP é disolvernos como grupo e meter aos seus "amigos" cobrando. Como esta Agrupación NON quere entrar nesa farsa, se nos empeza por retira-los vehículos do 112 que xa non usamos dende decembro do ano pasado; e agora pretende inxuriar ó xefe de P.C. por ser, ademais, o home dunha concellala da oposición (a que vos escrebe).
Esta agrupación é de voluntarios/as e non vamos asistir á carreira de San Isidro porque temos que poñer os nosos coches particulares cando os oficiales están nas mans dos empregados de obras do concello. Lamentamos que teñan que sofrir xustos por pecadores, pero quero que comprendades que na miña casa tamén temos corazonciño e somos boas persoas e non permito que dende "o poder" se vaia contra toda unha familia porque ésta non teña cartos para defenderse no xulgado.
Pido perdón e dou as grazas ó administrador desta páxina, pero así é a única maneira de que a xente sepa a verdade porque nos xornais isto,no o poñen. Quenes me coñecen ben, saben que todo isto é así.
Vémonos en O Pino¡¡

Con Penas Patiño esto non pasaba!!! Moito ánimo MIOTE e a tirar pa diante. É unha pena que a política se mezcle deste xeito co deporte... En fin, unha bágoa pola xente de Rois que agora que lle viñan as festas de San Isidro parece que non vai ter demasiada xente na edición da Pedestre deste ano, polo menos eso parece polo pouco movemento que está xenerando no foro
Chorando Chorando Chorando
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 06 Mai 2011, 6:30

estamos nunha época propicia para estos asuntos.

non entro no fondo da cuestión pois non vos coñezo, pero é a típica historia que tod@s coñecemos por repetida en todos lados. De todos xeitos paréceme ben que non vos deixedes chulear se iso é o que sentides.

Espero que os organizadores da proba poidan garantizar a seguridade e os servizos aos participantes.

Non anda por ahí o Sr.Alcalde? igoal ten algo que dicir. Veña oh! cóntanos a túa versión Razz En serio, estaría ben coñecer o que pensa a "outra parte" do conflicto.

-- Chámame "ghose"
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Sáb, 07 Mai 2011, 10:11

MIOTE escribió:
Ola, son corredora pero tamén son voluntaria de Protección Civil de Rois e síntome na obriga de NON ASISTIR á carreira como REPULSA, porque dende a Alcaldía se nos está a ameazar, a insultar e incluso a calumniar dicindo auténticas barbaridades, que dende a miña persoa NON ACEPTO e menos cando todo isto se fai especialmente contra o Xefe de P.C.de Rois que é o meu home. O voluntariado de P.C. sempre colaborou desinteresadamente con tódalas actividades e actos que se propuxeron dende o Concello e asociacións, pero agora o interés do Sr.Alcalde do PP é disolvernos como grupo e meter aos seus "amigos" cobrando. Como esta Agrupación NON quere entrar nesa farsa, se nos empeza por retira-los vehículos do 112 que xa non usamos dende decembro do ano pasado; e agora pretende inxuriar ó xefe de P.C. por ser, ademais, o home dunha concellala da oposición (a que vos escrebe).
Esta agrupación é de voluntarios/as e non vamos asistir á carreira de San Isidro porque temos que poñer os nosos coches particulares cando os oficiales están nas mans dos empregados de obras do concello. Lamentamos que teñan que sofrir xustos por pecadores, pero quero que comprendades que na miña casa tamén temos corazonciño e somos boas persoas e non permito que dende "o poder" se vaia contra toda unha familia porque ésta non teña cartos para defenderse no xulgado.
Pido perdón e dou as grazas ó administrador desta páxina, pero así é a única maneira de que a xente sepa a verdade porque nos xornais isto,no o poñen. Quenes me coñecen ben, saben que todo isto é así.
Vémonos en O Pino¡¡

ufffffff!!!!!! como cheira esto a campaña electoral en contra do actual alcalde dende un grupo da oposicion Silbar Silbar Silbar Silbar
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Mai 2011, 10:57

Boas eu a ultima hora por motivos de horarios laborais e tamén o estar inscripto no canicross do Pino non poido asistir a carreira.A petición dun membro da organización me informou que esta carreira se vai celebrar cos horarios previstos,un saudo e un abrazo prá todos.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 08 Mai 2011, 13:09

evarist escribió:
Boas eu a ultima hora por motivos de horarios laborais e tamén o estar inscripto no canicross do Pino non poido asistir a carreira.A petición dun membro da organización me informou que esta carreira se vai celebrar cos horarios previstos,un saudo e un abrazo prá todos.

anda,mira a quen topei poraqui.
coincidimos na marcha dos Esfola Arros en Brion e falamos fai pouco na pizzeria Golam,creo que con eso xa caeras na conta de quen son.

decir que o que pasa ultimamente no concello de Rois me parece triste e esperemos que lle poidamos das o tombo cas eleccions que estan a caer.

dito esto, animo compañeira.
rois

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/04/06
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Mai 2011, 16:56

Moitas gracias a todos e todas os asistentes, colaboradores e publico.

Nos vindeiros días enviarei as clasificacións.

Un saúdo a todos e todas e ata a vindeira edición.
corredoira

Novo foreiro
Novo foreiro
26/11/07
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mai 2011, 21:25

MIOTE escribió:
Vémonos en O Pino¡¡

Vaia, asi que resumindo:
NON ASISTIR
REPULSA
NON ACEPTO
NON
...

Palabras moi animosas e moi deportivas.
¿E pertences ó concello? Jamemater... Muro
manuelparedes

Novo foreiro
Novo foreiro
15/02/11
50 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Mai 2011, 16:35

qué casualidade , sempre que hai problemas nunha actividade deportiva está alguén do PP polo medio.Pregúntome se o farán a posta.Ánimo compañeira que só lle quedan uns días.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos