Foros ›
VII Andaina 50 km Santiago de Compostela
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Mai 2011, 22:31
Asunto: Re: VII Andaina 50 km Santiago de Compostela

Ola,

Moi boa andaina, o percorrido pareceume moi entretido, especialmente os primeiros trinta kms. Lástima da choiva do principio, levei os pes húmidos uns corenta kms. porque os calcetíns de reserva tamén se mollaron dentro da mochila.

En canto ó tempo, non sei, nas andainas eu non miro tempos. Cando vou a unha carreira sí, mais nunha andaina vou falando, fago o xantar con tranquilidade e se teño que agardar polo compañeiro, pois non pasa nada. Cada un se toma as cousas dunha maneira Sorriso

Supoño que despóis de Padrón e Santiago, a seguinte na que participarei será a de Salceda de Caselas, lástima que non estea preto de Santiago...haberá que conducir bastante para chegar e voltar de alí

Saúdos,

Instantáneas de Fondo
instantaneasdefondo.blogspot.com

Empiezo a hablar gallego, no me lo tengáis en cuenta.
elnitoxt

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/07
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mai 2011, 9:34

pues al igual que el año pasado una muy buena experiencia. Este año eramos tres y entre que ibamos charlando se nos hizo muy amena.
El tiempo como el del año pasado a ritmo de paseo, sin agobios casi 10horas...
el recorrido de la mañana es muy ameno el de la tarde con tanta autovia y trenes... pues mas aburrido...

A ver si convenzo a los otros dos para allariz...
Solamen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
56 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 09 Mai 2011, 18:04

Yo tenía mal recuerdo de esta andaina, hace dos años lo pasé muy mal, hice polvo un tobillo y destrocé los pies, este año me quedó mejor impresión, solo perderé dos uñas, mas las dos de Padrón, me quedan 6 para la próxima, sigo pensando que en Santiago tiene que haber muchos recorridos alternativos a ese segundo anillo, ese túnel a oscuras es un peligro.
La organización perfecta, el ambiente como siempre en las andainas, inmejorable.
Saludos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos