Foros ›
Campeonato Galego de milla en ruta
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
gusyvigo

Novo foreiro
Novo foreiro
30/08/09
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Mai 2011, 19:19
Asunto: Re: Campeonato Galego de milla en ruta

Compañero forero copasdeyate, permíteme un pequeño matiz absolutamente cordial:no me des lecciones de atletismo, sé perfectamente qué es una cámara de llamadas y cuál es su función. No me considero un supercrack, es más ni siquiera soy atleta, pero eso no significa que no esté vinculado a este mundo y después de haber estado presente en todo tipo de manifestaciones atléticas (desde populares en pequeños pueblos a campeonatos internacionales) puedo expresar libremente en un foro mi opinión que será tan respetable como la de cualquier otro.
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Mai 2011, 11:57

Compañeiro foreiro gusyvigo, claro que tes dereito a expresar libremente o que penses, eu rebatín as formas de "espectaculo nochornoso" e unha serie de criticas que me parecen están fora de lugar.
Así que da miña parte e para zanjar o asunto, pídoche desculpas se che ofendín polos meus comentarios.

O final quitouse unha boa conclusión de todo isto, en especial que coincidamos en que o que fai o Concello de Padrón e fantástico co atletismo e que o da medallas estivo mal e moi feo. Sigo crendo que o resto non tivo problema algún.

Deica logo.

mwolde

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/02/09
0 Carreiras
160 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 12 Mai 2011, 9:02

Pues a mí, todo me pareció correcto y quizá el único pero sería la poca participación que hubo siendo un campeonato gallego.
Saludos
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 18 Mai 2011, 9:09

Ya están en mi poder desde el pasado viernes las medallas de este Campeonato. He comenzado a distribuirlas tal y como prometí, aunque el error no haya sido nuestro.
Las iremos remitierndo a los clubes, pero rubenas o alguno de los que participasteis en la misma, si por casualidad pasais por Santiago o cercanías en cualquier momento os agradecería me lo comentaseis para haceros la entrega y evitar enviarlas por correo.
Muchas gracias y un saludo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
rubenas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
29/07/09
0 Carreiras
422 Mensaxes
Polígono de San Cibrao das Viñas
Respostar citando Envío Mér, 18 Mai 2011, 11:53

Puede que vaya a correr la milla de Ames, pero dependerá de como me encuentre y de si la familia me lo permite. Te digo algo en unos días.

De todos modos, por mi no hay ninguna prisa. Si no es esta de Ames, seguramente coincidamos en otra prueba y a mi me da igual esperar.

También, si ves que hace falta pagar algo por los envíos no dudes en decirlo y así te olvidas del tema.

Un saludo

Rubén.

Tengo dos problemas para correr, uno la pierna izquierda y el otro la pierna derecha.
Mi Web
totti

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/05/09
0 Carreiras
226 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Xuñ 2011, 10:25

derek escribió:
Ya están en mi poder desde el pasado viernes las medallas de este Campeonato. He comenzado a distribuirlas tal y como prometí, aunque el error no haya sido nuestro.
Las iremos remitierndo a los clubes, pero rubenas o alguno de los que participasteis en la misma, si por casualidad pasais por Santiago o cercanías en cualquier momento os agradecería me lo comentaseis para haceros la entrega y evitar enviarlas por correo.
Muchas gracias y un saludo.
No vi tu “post” hasta hoy, por eso no conteste. Muro
No sé si ya las mandaste o no, por correo, si no es asi yo el día 12 voy a correr la milla de Ames y puedo recogerla perfectamente alli.
Bailar
rubenas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
29/07/09
0 Carreiras
422 Mensaxes
Polígono de San Cibrao das Viñas
Respostar citando Envío Lun, 06 Xuñ 2011, 10:54

Acabo de mandar la inscripción.

Si no hay imprevistos, allí estaré.

Saludos!!

Tengo dos problemas para correr, uno la pierna izquierda y el otro la pierna derecha.
Mi Web
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 06 Xuñ 2011, 23:07

rubenas y totti. Os llevaremos allí vuestra medalla. Un saludo y gracias!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
moñoko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/07/09
0 Carreiras
367 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Xuñ 2011, 23:50

Boas

estiven alí, con xente que tamén correu. teño participado e visto "in situ" outras millas urbanas, populares, nacionales e internacionales; e teño que dicir que esta é UNHA MOI BOA MILLA, para correr rápido, e sin problemas de xiros, de codazos nin de estreiteces do trazado. A organización cumpliu con creces co que se require nun campionato así. Axudou a xente que NON estaba inscrita, deu resultados e co tempo que fixo sempre animaba a todo omundo.
A única pega arranxable desta vez: as medallas.
Para outras edicións: mirade de poñer unha zoa de vestiarios, ainda que sexa en carpas grandes, algunha de homes, outra de mulleres, outra para cámara de chamadas, con bancos dentro....etc, e arranxado.
Miña valoración do 1 ao 10: 7,5.
Debedes facer máis publicidade, e si conseguides premios en metálico para os vencedores absolutos, mellor,e iso digo absolutos: facendo un filtro por categorías e si un Junior gana a todos, e gana a proba, queda campion Galego Junior, Absoluto e leva os cartiños. E si un veterano quere optar a gañar os cartos que se apunte á carreira "absoluta" e non a de veteranos.

esta sería a miña idea.
moitos saudos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos