Mér, 22 Xuñ 2011, 23:50
Asunto: Re: Campeonato Galego de milla en ruta
Boas
estiven alí, con xente que tamén correu. teño participado e visto "in situ" outras millas urbanas, populares, nacionales e internacionales; e teño que dicir que esta é UNHA MOI BOA MILLA, para correr rápido, e sin problemas de xiros, de codazos nin de estreiteces do trazado. A organización cumpliu con creces co que se require nun campionato así. Axudou a xente que NON estaba inscrita, deu resultados e co tempo que fixo sempre animaba a todo omundo.
A única pega arranxable desta vez: as medallas.
Para outras edicións: mirade de poñer unha zoa de vestiarios, ainda que sexa en carpas grandes, algunha de homes, outra de mulleres, outra para cámara de chamadas, con bancos dentro....etc, e arranxado.
Miña valoración do 1 ao 10: 7,5.
Debedes facer máis publicidade, e si conseguides premios en metálico para os vencedores absolutos, mellor,e iso digo absolutos: facendo un filtro por categorías e si un Junior gana a todos, e gana a proba, queda campion Galego Junior, Absoluto e leva os cartiños. E si un veterano quere optar a gañar os cartos que se apunte á carreira "absoluta" e non a de veteranos.
esta sería a miña idea.
moitos saudos.