Foros ›
AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Mai 2011, 22:39
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

O sábado pola tarde volvín á escena do crimen, je,je; coa idea de sair a facer o circuito ó ritmo co que penso sair na competición, eso si non morro na auga. Antes de sair encontrome dous triatletas do Arcade que veñen de facer o circuito e me din que se fai ben, pero tamen comentan o escaso dos tempos de corte. Dende o principio encontro bo ritmo, subo ben Pena Corneira en 37'30'', o día amenaza tormenta pero vai aguantando, a temperatura ideal uns 20º e nublado. Empezo Outeiro Malato con ritmo vivo e na parte dura, dura, durisima uns 300 mts atrancome co meu 39x26 pero despois a ritmo controlado sin vaciarme subo bastante comodo. Cando empezo a baixar caen unhas pingueiras e cara a Pena Corneira vese todo moi negro, penso que me vou poñer coma un pito, pero tiven sorte e o día ó final aguantou. Baixo con precaución e comenzo a subida a Pena Corneira con forzas, ó principio vou ben pero hai un km que se fai un pouco duro, teño que meter o 24 nalgún momento, pero logo ó final volve a ser fácil. paso o alto en 2h 43' e o comenzar o descenso a estrada esta mollada, faise moi perigoso xa que o asfalto esta pulido. Hai duas curvas criminales que en mollado hai que tomalas con moita precaución, pero sin problemas completo o recorrido en 2h 57' 30'', o que xa me deixa un pouco máis tranquilo.
Considero despois de facer o circuito, que conocelo dache moita ventaxa, xa que sabes co que te vas a atopar e donde podes apretar e onde reservarte. Tamén tiven sorte co día que estaba perfecto, xa que non había nin aire arriba, casi nin se movian as aspas dos muiños.
O que me intranquilizou foi que ó acabar metin as pernas no río e non resistin máis dun minuto. Non me quero imaxinar máis de media hora nadando, non sei si sairei vivo, je,je. A organización que chame a Gas Natural, A Butano, que fagan fogueiras, poñan un toldo, chamen ás pulpeiras, etc pero que quenten esa auga, je,je.
Animo a todos e vemonos o día 15.
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Mai 2011, 15:45
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Pois ahi vai a miña impresion do dia de onte, o que considero un dia redondo!! os novatos nestes temas gustanos ler de todo, mais que nada para ver si votamolo medo fora! e inda que isto non se me da ven, a ver si ilustro ven o tema. Saimos para Leiro as 8:30 da maña, o que escribe e un amigo que non vai participar pero valelle ben de entreno para os 10000 do soplao!! parada a tomar cafe e as 11 carretera!! Ahi vamos, ó 34x25 e os meus 92kg, con dos cojones!! Primeiras rampas e o primeiro que me espeta o compi !!estades tolos!! Subida suave polas primeiras rampas duras, pero moi asequible, final facil, hasta se fixo curto!! 36' Baixada rapida, asfalto perfecto e volta a subir. Pasamos Avion, alto do sifon e volta a baixar; boa carretera ata o cruce de Abelenda, logo empeora o firme, e como non.....volta a subir. A primeira parte ben, vas fresco, entretido pero a segundaaa..... ¿quen carallo tuvo a idea de facer unha carretera por ahi arriba!!? eses dous ou tres km!! ¿como se aguanta o asfalto? ¿botarian o asfalto dende arriba e deixariano escorregar? Bueno, en serio, sen asustar a nadie, fanse ben, a verdade que o chegar arriba tiña a sensacion de facelo "comodo" son eses 8 10' que vas case a tope de pulso, no meu caso 176pm, pero soportable!! no cruce 1h 45' esto marcha!! un pouco de llaneo algunha rampiña e para abaixo!! Aqui incidir no de todo o mundo !!ollo!! gustame baixar e hai sitios nos que podes ir forte, pero hai curvas que enganan moito, polo que hai que baixar cos 5 sentidos!! Toca subir de novo, e incidir no que comentan os foreiros e amigos gallego e ptt, boa subida para votalo case todo!! (quedan 14km de carreira) pero e desas subidas que engañan, bo firme, primeiras rampas suaves pero que o final case que pidela hora!! pero esto esta feito!! creo recordar que arriba 2h 35'+-. Baixada bonita pero ollo cas ultimas curvas!! Tempo final 2h 46' 22 media!! Non sei si o dia do tri o farei tan ben, pero sentinme comodo e pareceume un recorrido espectacular!! noraboa a organizacion!! Esperabao mais duro, por eso escribo, para quitarlle o medo a algunha xente que sei que o ten, con calma... todo se fai, firmo este tempo o dia d. 20' de trote e amigos... o peixe xa esta todo vendido!!! O mellor de todo estaba por chegar, coñecer e charlar u rato con dous fenomenos que ian sair a facer o recorrido cando nos iamos marchar, se non me engano moito, el largalle 2h 15'!!!!!! unha ledicia falar con eles, desexarlle sorte para o dia e despoissssss.....Leiro en festas!!! Unhas racionciñas de polvo, regadiñas cunhas copiñas de Ribeirooooo.....!!!! e o resto xa o sabedes!!! medo fora!! respeto e coidadiño!!! FORZA E HONOR!!!!!

P.D. Perdoade polo toston!!!
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 04 Mai 2011, 16:17
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Se eres quen penso, non o fixeches nada mal, para estar uns días sin entrenar por mor da caida, eso si, nas baixadas tiveches que disfrutar e ben, que me consta que non baixas mal. Vémonos. Espero sair preto de ti na auga, porque podrias ser unha moi boa referencia subindo, ja, ja.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Mai 2011, 16:28
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

como sabes pájaro!!! mas por perro que por viejo!! jaja. Disfrutei si, pero igual hai que disfrutar un pouquiño menos!! da caida xa estou un pouquiño mellor, hoxe fun probar a nadar e ben, sen molestias gracias o traballo do noso colega!!.
Referencia dis!!! jaja, na transicion xa me colles, si non saes ti diante e logo.... votareiche de menos todo o camiño, eso si, esperademe en meta, que desta temos que tomarlle algo!! Pago eu!!! Unha aperta!!
tifon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/05/09
0 Carreiras
107 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Mai 2011, 20:59
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

MENSAJE PARA LA ORGANIZACIÓN DEL AVIAMAN:
En vista de las últimas publicaciones en la web del Aviaman os pido que dejeis un tema claro:
Es una prueba con o sin drafting??
Ya he visto que habéis decidido no controlar el drafting por cuestiones prácticas pero no me queda claro si se puede (o se debe) o no ir a rueda, independientemente de si va a haber control o no. Por favor, dejadlo bien claro para evitar malos entendidos y situaciones desagradables en carrera.
Gracias y enhorabuena por la organización!! Aplauso
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Mai 2011, 23:24
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Pues como no lo podemos controlar reglamentación de prueba con drafting a todos los efectos (acoples, ruedas y demás).
Ya lo íbamos poner en la página pero está blogger fuera de servicio.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 13 Mai 2011, 11:37
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Moita sorte a todolos valentes que van participar en tremendo reto Moi feliz Moi feliz
Saudiños.
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Mai 2011, 21:44
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Mañan non podrei estar na reunion técnica en Leiro, e teño unha duda sobre o dorsal. Se alguén da organización pode aclararme agradecese. O tema é que no sector ciclista teño entendido que o dorsal ten que ser visible na parte traseira e na carreira a pé na dianteira. Eu non dispoño de cinta portadorsal e mañan non sei se a conseguirei. Entón, a cuestión é saber si dan dous dorsales ou so un, e no caso de dar dous si podes poñelo en prendas diferentes, xa que eu teño pensado levar un maillot ciclista, sobre todo por levar algo de avituallamento no ciclismo e logo poñer unha camiseta para correr. Gracias.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 14 Mai 2011, 12:41
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

cequelinhos escribió:
Mañan non podrei estar na reunion técnica en Leiro, e teño unha duda sobre o dorsal. Se alguén da organización pode aclararme agradecese. O tema é que no sector ciclista teño entendido que o dorsal ten que ser visible na parte traseira e na carreira a pé na dianteira. Eu non dispoño de cinta portadorsal e mañan non sei se a conseguirei. Entón, a cuestión é saber si dan dous dorsales ou so un, e no caso de dar dous si podes poñelo en prendas diferentes, xa que eu teño pensado levar un maillot ciclista, sobre todo por levar algo de avituallamento no ciclismo e logo poñer unha camiseta para correr. Gracias.
Esto pódelo solucionar cunha goma elástica normal, que podes mercar nunha mercería. Fixarías o dorsal na goma elástica, e cando vaias na bici polo para atrás e no sector da carreira a pé polo para adiante. Vémonos.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Mai 2011, 12:42
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

cequelinhos escribió:
Mañan non podrei estar na reunion técnica en Leiro, e teño unha duda sobre o dorsal. Se alguén da organización pode aclararme agradecese. O tema é que no sector ciclista teño entendido que o dorsal ten que ser visible na parte traseira e na carreira a pé na dianteira. Eu non dispoño de cinta portadorsal e mañan non sei se a conseguirei. Entón, a cuestión é saber si dan dous dorsales ou so un, e no caso de dar dous si podes poñelo en prendas diferentes, xa que eu teño pensado levar un maillot ciclista, sobre todo por levar algo de avituallamento no ciclismo e logo poñer unha camiseta para correr. Gracias.

Que eu sepa, e como se fai no resto dos tríatlons, so se da un dorsal (e recordade que non se pode levar a auga). A cinta é o máis cómodo, senón terás que andar abrindo e pechando imperdibles e cambiado o dorsal de prenda. Non fai falta que sexa un portadorsais de eses que se venden, cunha simple goma de mercería atada xa che vale.
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Mai 2011, 17:17
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Gracias gallego e Ferreiro. Xa solucionei o problema. Estaba aberta a tenda de Marcial en Porriño pola tarde e merquei un portadorsais.
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Mai 2011, 16:37
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Xa farei unha cronica, pero antes de nada, agradecer, e darlle a noraboa a toda a xente que fixo posible esta espectacular proba!!! GRACIAS!!!
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Dom, 15 Mai 2011, 18:28
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Oiches oh, e para cando é a segunda edición? Antes de crónicas e historias varias creo que hay que felicitar a la Organización. Habéis hecho un magnífico trabajo y desde ya, estoy pendiente de la segunda edición. Aplauso Aplauso Aplauso
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 15 Mai 2011, 19:27
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Estos de beariz, son gente que vive este deporte y eso lo demuestran en todas las pruebas que organizan, en las que podrán salir mejor o peor, pero que ponen todo su empeño por hacernos disfrutar (sufrir muchas veces), de este deporte. Gracias otra vez mas. Colibrí, vémonos en Oleiros para intentar outra bonita carreira coma a do ano pasado.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mai 2011, 14:14
Asunto: Re: AVIAMAN 2011 (TRI Concellos Leiro-Avión)

Fenómeno!! sinto decirche que non vou poder estar ali!! cambiar dous fins de semana seguidos no chollo....tarea complicada!! de todas formas estas moi forte para min!! inda que seria un placer poder levarche pa baixo!! Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos