Foros ›
Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 08 Mai 2011, 22:43
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

Siento lo tuyo yonathan, ya te veré mejor pronto! Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
taconeti

Maratoniano
Maratoniano
16/11/09
262 Carreiras
370 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Lun, 09 Mai 2011, 7:10
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

Gran carrera, como siempre. Impresionante la organización y una auténtica pasada como se vuelcan todos los vecinos con los corredores. Muchísimas gracias a todos.
Yo no conseguí mejorar mi marca y me quedé muy cerca del podium en mi categoría, así que el año que viene volveremos a intentarlo.
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mai 2011, 14:59
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

Un dez en todo na miña opinión para a Carreira de Ferreirua, se duda facer todo o que fan é todo un mérito na miña opinión... sempre que poida alí estarei este ano voltei a repetir posto...seguro que para o ano tentarei melloralo...
PITELO

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/10
10 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Mai 2011, 8:15
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

Súmome con gusto a todos os parabéns que os que fostes lles estades botando aos organizadores da carreira de Ferrerirúa, porque a verdade é que os teñen máis que merecidos, un sobresaínte, sen dúbida, e por suposto que repetirei sempre que poida!, se é que ata conseguiron que deixase de chover nas carreiras (cousa que non estaba nada clara un par de horas antes;). Son uns cracks, e a xente das aldeas polas que pasábamos unha maravilla, animando dende os primeiros ata os últimos, sen moverse de sitio, e chamándote polo nome que levabamos no peito co número. Unha marabilla. Con todo, gustaríame dicir un par de cousas que non me gustaron tanto, sen que se vexa como unha crítica, senón como algo que se cadra se podería mudar se o ven conveniente:
- non me gustou que cando aínda hai xente da media maratón chegando á meta xa se estean dando os premios
- tampouco me gustou que se "levantase o campamento" cando aínda non chegara todo o mundo: xa sei que hai que pór un límite, pero resultoume moi violento, cando xa marchaba no choce, cruzarme pola estrada que saía do pobo cun corredor, e dáme igual que fose o último (non o sei), pero queda feo
- e aínda que parece unha chorrada, tampouco me gustou que a camiseta non levase serigrafada a maratona , e só levase publicidade da asocicación de veciños e dunha xoiería, home, poñerlle polo menos o ano e o nome da media maratón.. non? ;), que sempre é un bonito recordo
Volvo dicir que isto que digo nin é unha crítica, nin lle resta mérito, nin moito menos, á organizaciòn e a toda a xente que fai parte desta preciosa carreira. Un saúdo a todos, e os meus parabén!!! ... e ata o ano que vén! Guiño
gafe

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/08/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Mér, 11 Mai 2011, 10:38
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

Como siempre, magnifica carrera, magnifica organizacion, magnifica gente, lo único que no fue magnifico fue mi tiempo final...pero mas que satisfecho en mi tercera participacion consecutiva en esta prueba....carrera marcada en mi calendario en mayusculas, negrita y subrayado!,,lo dicho...MUCHAS GRACIAS POR HACERNOS DISFRUTAR DE ESTA MAGNIFICA PRUEBA!!
dagarku

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/12/06
0 Carreiras
55 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Mai 2011, 10:23
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

Noraboa a organización, como sempre todo perfecto e
feito con moito cariño para os corredores. E unha carreira
fixa no noso calendario. Soamente unha pequena queixa,
con ánimo constructivo: Unha mágoa que este ano non
se celebrase a carreira popular de 2900 m. pois somos
moitos os que debutamos nesta proba por primeira vez,
antes de pasar a retos maiores que parece que impoñen
un pouquiño máis o principio. En concreto eu sei de duas
persoas que tamén pensaban iniciarsde este ano neste
mundillo das populares, precisamente nesta distancia.
Supoño que cando non se fixo será por algunha causa
ben xustificada, pero creo que sería convinte recuperala
para próximas edicións.
rafanonstop

Montañés
Montañés
29/01/10
180 Carreiras
300 Mensaxes
Gallaecia
Respostar citando Envío Sáb, 14 Mai 2011, 18:54
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

Simplemente gracias,así da gusto correr.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos