derek Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Xov, 12 Mai 2011, 21:08 Asunto: XI Milla Urbana Concello de Ames
Xa está en marcha a decimoprimeira edición da Milla Urbana do Concello de Ames que se disputará na localidade de O Milladoiro.
Deixovos aquí un enlace co tríptico. Un saúdo:
www.atletismogalego.co...120611.pdf El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
rubenas Foreiro Senior
29/07/09
0 Carreiras
422 Mensaxes
Polígono de San Cibrao das Viñas
Dom, 15 Mai 2011, 14:34 Asunto: Re: XI Milla Urbana Concello de Ames
Estoy de parón y no creo que llegue muy fino, pero intentaré estar ahí. Le estoy encontrando el gustillo a esta distancia Tengo dos problemas para correr, uno la pierna izquierda y el otro la pierna derecha. Mi Web
Lun, 30 Mai 2011, 10:55 Asunto: Re: XI Milla Urbana Concello de Ames
Finalmente he decidido participar en esta milla, despues del buen resultado en Padrón, esta distancia me atrae cada vez más.
Si alguien que ya la corrió me puede dar mas datos le estaría agradecido.
Tambien me gustaria saber si es una carrera con buena participacion, porque por lo que veo en el “post”, por el momento no despierta gran interés.
De una manera o de otra, estaré alli seguro.
Lun, 30 Mai 2011, 13:09 Asunto: Re: XI Milla Urbana Concello de Ames
si alguen pasa polo son, portosin ou noia e ten plaza libre no coche e ganas de axudar a un rapaz sen recursos (coche) que avise que eu vou encantado ^^
rubenas Foreiro Senior
29/07/09
0 Carreiras
422 Mensaxes
Lun, 06 Xuñ 2011, 10:56 Asunto: Re: XI Milla Urbana Concello de Ames
Inscrito. Tengo dos problemas para correr, uno la pierna izquierda y el otro la pierna derecha. Mi Web
Mar, 07 Xuñ 2011, 17:07 Asunto: Re: XI Milla Urbana Concello de Ames
si alguen sabe como chegar desde bertamirans sin pisar autovia que mo diga por favor
Mar, 07 Xuñ 2011, 21:15 Asunto: Re: XI Milla Urbana Concello de Ames
e por certo, onde se realiza a inscrpcion?
derek Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Mér, 08 Xuñ 2011, 8:46 Asunto: Re: XI Milla Urbana Concello de Ames
juandertaker escribió:
e por certo, onde se realiza a inscrpcion?
Hola juandertaker; consulta a sección calendario de este foro e da página www.atletismogalego.org e verás no apartado 3 ...inscricións do regulamento onde podes inscribirte.
un saúdo e animarse!! El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Dom, 12 Xuñ 2011, 20:30 Asunto: Re: XI Milla Urbana Concello de Ames
ENHORABOA ós organizadores e participantes da milla de Ames. Bó ambiente e unha temperatura perfecta. Faltóu máis participación , en xeral , pero coincidían varias carreiras pola nosa xeografía.Felicitar ós gañadores de tódalas categorìas ( Mario, o rapaz que vive en Chapela e foi 3º na miña categoría, o senior que fixo o mellor tempo da milla ,... ) e a tódolos que correron. Espero que alguien colgue algunhas fotos e a repetir pro ano que ben. ¡Un saúdo forte dende o Val Miñor!
rubenas Foreiro Senior
29/07/09
0 Carreiras
422 Mensaxes
Lun, 13 Xuñ 2011, 9:26 Asunto: Re: XI Milla Urbana Concello de Ames
Enhorabuena a la organización y a los participantes. Me lo he pasado muy bien otra vez. Espero volver otro año y dar algo más de guerra Tengo dos problemas para correr, uno la pierna izquierda y el otro la pierna derecha. Mi Web
Lun, 13 Xuñ 2011, 9:59 Asunto: Re: XI Milla Urbana Concello de Ames
Mi mas sincera enhorabuena a la organización de esta prueba, todo perfecto.
Espero poder volver en otras ediciones.
Mar, 14 Xuñ 2011, 11:42 Asunto: Re: XI Milla Urbana Concello de Ames
Por cierto..
Alguien sabe donde puedo encontrar fotos de esta carrera y de la entrega de trofeos???
rubenas Foreiro Senior
29/07/09
0 Carreiras
422 Mensaxes
Mar, 14 Xuñ 2011, 19:46 Asunto: Re: XI Milla Urbana Concello de Ames
yo tengo 3 o 4, las que ves en mi blog, pero creo que solo sales en la de la salida... Eso te pasa por ir tan deprisa
Mi mujer con atender a la peque ya tuvo bastante Tengo dos problemas para correr, uno la pierna izquierda y el otro la pierna derecha. Mi Web
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos