Foros ›
Novidades na IV carreira popular vila de Redondela
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pumuky66

Novo foreiro
Novo foreiro
11/09/10
0 Carreiras
26 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 15 Mai 2011, 15:55
Asunto: Re: Novidades na IV carreira popular vila de Redondela

Abraiado
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 11:30
Asunto: Re: Novidades na IV carreira popular vila de Redondela

Acabo de chegar desta carreira que se me fixo " cortiña " somente empreguei 23´m i na do domingo ( San Mamede ) 2 horas largas.
Algún fallo na Organización como atopar 2 coches de frente caseque na saída, polo resto todo ben.
Bo ambiente de correlegas i os pinchos caralludos Bailar Bailar Bailar .
JAVICHIN5555

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/07/10
0 Carreiras
93 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 11:33
Asunto: Re: Novidades na IV carreira popular vila de Redondela

Como el año pasado, carrera rapida y muy bonita

sin practicamente entrenar por una lesion d rodilla hice un tiempo asequible


Felicidades a la organizacion , perfecta como siempre , el año q viene dios mediante volveremos

un saludo a todos
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 12:17
Asunto: Re: Novidades na IV carreira popular vila de Redondela

Pues perfecta no creo que fuera y me explico,que conste que no la corri

1º error:En la salida,a 50m habia que hacer la curva hacia la derecha,hubo gente que tiraba de frente,con una simple cinta,llegaba

2ºerror: Acaso hay 2 tipos de corredores,porque unos pueden correr con trafico cortado,y otros tienen que correr con el trafico abierto y por la acera,creo que no cuesta mucho cortar 40minutos como mucho el trafico

3ºerror: En el reglamento,pone:
9. Premios; trofeos para os tres primeiros clasificados de cada categoría, un regalo para o último clasificado de cada categoría e un detalle para o primeiro abonado da Piscina Municipal de Redondela en chegar a meta.
A ultima hora,cuando todo el mundo se iba,hicieron entrega del trofeo a la ultima clasficada,pero al ultimo clasificado,ni lo llamaron
Por lo demas,la carrera,estuvo entretenida,en breve,las fotos

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
antergo

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/08
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 12:43
Asunto: Re: Novidades na IV carreira popular vila de Redondela

Buena carrera, rápida y bonita, pero este año con un par de defectillos a mejorar. Como comentaban anteriormente, los coches al principio que estaban en el medio de la carretera. Y sobre todo es MUY triste que los que llegan al final tengan que compartir asfalto con el tráfico, jod.. que el último ni tardó 43 minutos, que les cuesta mantener cortado el tráfico esos tres cuartos de hora....

Para el año volveremos, que ya se ha convertido en una fija del calendario.
omega

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/12/08
0 Carreiras
154 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 15:20
Asunto: Re: Novidades na IV carreira popular vila de Redondela

Eu fun un dos participantes na carreira de Redondela e, malia non ser dos primeiros, non tiven problema ningún co tráfico. Agora ben, acabo de ler que os de atrás, como sempre os máis puteados, tiveron que correr xa cos coches circulando pola rúa, feito que eu ignoraba. Polo tanto, recoñecendo o bo avituallamento e agasallos da liña de meta, reiterando que eu non sufrín problema ningún en carreira e siñalando que na miña opinión os voluntarios cumpriron ben no peche de accesos do tráfico ao circuíto -agás o que parece ser sucedeu ao comezo-, non podo senón reprobar sen paliativos a decisión -do concelleiro de quenda?, da policía municipal?- de abrir as rúas ao tráfico con atletas en carreira. É unha gran falla de respecto que, ademais, calquera día vainos traer unha desgraza. Carallo, nin que estivésemos a correr en Vigo!
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 16:18
Asunto: Re: Novidades na IV carreira popular vila de Redondela

Fotos de la carrera

Fotos

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 18:50
Asunto: Re: Novidades na IV carreira popular vila de Redondela

o de "nin que estivésemos a correr en Vigo!" notase que che saiu da alma Omega, pero razons sobranche.
saudos
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 18:54
Asunto: Re: Novidades na IV carreira popular vila de Redondela

a verdade e que despois da carreira tan bonita na que participei deume moita pena ver nas fotos entre outros a tartarugo lidiar cos coches pola rua.
Esperemos que para o ano o responsable de eso este mellor concienciado.
saudos e vemonos en Gondomar
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 19:25
Asunto: Re: Novidades na IV carreira popular vila de Redondela

Yo he sido testigo de como nuestro compañero de carreras Tartarugo estuvo en un tris de ser atropellado en la contrameta por uno de esos energumenos que le importan un carallo la carrera y los corredores. Por favor a todas las personas que organizan estos eventos tengan un poquito más de sensibilidad para todos los corredores que llegamos más tarde. Cualquier día va a suceder una desgracia y después nos lamentaremos todos, justo cuando no haya nada más que hacer.
Creo que si no fuera por tod@s estos corredores nos quedaríamos cuatro amigos corriendo.
Soy de Vigo y el otro domingo he ido a la Media de Coruña y allí si que respetan al corredor cortando todo el tráfico. A ver si nosotros los del sur de Galicia aprendemos de nuestros errores.
Gracias por escucharnos.
A Bouza Sprint
omega

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/12/08
0 Carreiras
154 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 20:02
Asunto: Re: Novidades na IV carreira popular vila de Redondela

Certo, Basibasi, a derradeira frase saiume da alma, ademais da cabeza, como froito das reiteradas experiencias que todos adoitamos vivir nas rúas de Vigo, a miña cidade. O tema da seguridade dos atletas en carreira é primordial, para min máis ca ningún outro, unha cuestión innegociable que non podemos nin debemos pasar por alto. De aí que boa parte das mensaxes por min escritas en Correr en Galicia aludan a ese asunto; oxalá que a de Redondela sexa a derradeira vez, pero... que apostamos a que non? Por exemplo, o 23 de xuño dispútase en Vigo a Carreira de San Xoán e... ai, que me entra unha risa frouxa, non sei por que será...
Saúdos.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 20:20
Asunto: Re: Novidades na IV carreira popular vila de Redondela

Hace un par de años "obligaron" a una corredora a retirarse (iba demasiado despacio para el gusto de alguno), y ahora esto del tráfico que me parece gravísimo.

Así que por coherencia y solidaridad doy de baja a Redondela de mi lista de futuras carreras. No volveré a participar en estas condiciones.

Ya sé que no es la única popular en la que pasa. Veremos qué ocurre en San Xoán este año.
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 20:31
Asunto: Re: Novidades na IV carreira popular vila de Redondela

Me uno a los comentarios anteriores pero si ser tan rigurioso como Doctor Slump, creo que hacemos bien denunciando los hechos y los fallos que observamos, pero siempre desde un punto de vista constructivo para que se pueda mejorar de año a año.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 20:42
Asunto: Re: Novidades na IV carreira popular vila de Redondela

Mclego escribió:
Me uno a los comentarios anteriores pero si ser tan rigurioso como Doctor Slump, creo que hacemos bien denunciando los hechos y los fallos que observamos, pero siempre desde un punto de vista constructivo para que se pueda mejorar de año a año.

Es que abrir el tráfico en plena carrera no es un fallo. Fallos son quedarse corto con los botellines, dar la salida con retraso, no tener agua caliente en las duchas o hacerse un lío con el cronometraje. Dejar que los coches circulen a medio metro de los corredores es una irresponsabilidad total y una falta de respeto a los atletas intolerable. En mi opinión.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 21:02
Asunto: Re: Novidades na IV carreira popular vila de Redondela

Por alusións: Como non é a primeira vez que me pasa, pois teño unha sensación como de estar a bater contra un muro (e por desgracia teño que dicir que moitas mais veces na provincia de Pontevedra que en outras) e xa tes sensación de que non hai nada que facer, que a persoa ou persoas (a ver se dende a organización nolo poden aclarar Pensando ) que dan a orde de abrir tráfico mentres se está disputando unha proba non está moi ben da cabeza, que os que vamos de últimos temos dereito a facer o mesmo percorrido (e igual de libre de tráfico) que os que van de primeiros, que non se dan conta que se hai un accidente, por moito seguro que teña a proba, pódense meter nun lío grandísimo..... Gracias Safardatxo polas túas fotos onde das testimonio de todo o que se está contando aqui, que as veces pensan que falamos por falar...En resumo, que non hai cabeza, irresponsabilidade absoluta Nono Nono Nono !!!!

Se, como agardo, esta irresponsabilidade non é culpa da organización, chapeau polo resto da proba, impecable......

Gracias pola solidaridade dos que non tiveron que sufrir o tráfico e como di Omega "nin que estivésemos a correr en Vigo!" (e nin así tería xustificación)

Se eu puiden, ti tamén...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos