Foros ›
Autor
Mensaxe
keniata1

Novo foreiro
Novo foreiro
29/11/09
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Xuñ 2011, 8:40
Asunto: Re: MM Betanzos

Yo digo el 4 de Septiembre... sería un gran arranque de temporada
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 11 Xuñ 2011, 15:25
Asunto: Re: MM Betanzos

Germanmd escribió:
Coido que a data do cumple de Chacal, ven de maravilla como preparación da Maratón de Ourense que será o 1º domingo de outono Bailar
Gracias, a ver si este día se corre en Arteixo los 12 km., hay que ver el 11 de septiembre, pero cuidado que había una media en Petín?

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Sáb, 11 Xuñ 2011, 18:19
Asunto: Re: MM Betanzos

Xa temos data para a media de Betanzos deste ano, por votación entre os socios, será o 20 de novembro ás 11 da mañá (supoñemos que a de San Martiño será o 13). Si o concello da o seu permiso e cadramos ben os km, variaremos un pouco o percorrido, que será case igual, pero poñendo a saida e meta no centro do pobo e non onde era ata agora. Xa vos iremos informando
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2011, 6:22
Asunto: Re: MM Betanzos

Gracias y enhorabuena a todos!!!!,...ahora haber si se supera la participacion del año pasado(33562 personas+-),..... bueno,...quizas exagero un poco,...bueno bastante,..en fin:yo recuerdo que eramos muchos!!!
Saludos a todos
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2011, 14:49
Asunto: Re: MM Betanzos

Coincide con la maratón de Valencia, pero quitando este tema personal me parece una fecha aceptable!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
pitxuraider

Novo foreiro
Novo foreiro
10/07/09
0 Carreiras
18 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2011, 17:53
Asunto: Re: MM Betanzos

Ole!!!!!
Fresquito mejor que mejor
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2011, 19:57
Asunto: Re: MM Betanzos

Felcito a todos os que loitastes para que o final se conseguira facer esta media que para moitos supoñia unha gran perda. A data para min e o de menos porque xa estamos acostumbrados a que haxa moitas carreiras, ter que escoller e priorizar. Reitero o meu agradecemento os organizadores e recordando o mal co temos pasado co calor nalgun ano, este ano toca correr fresquiños.........
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2011, 20:58
Asunto: Re: MM Betanzos

Eu tamén me sumo ás felicitacións por poder contar de novo con esta espléndida carreira Aplauso Correr en Betanzos sen sol vaisenos facer raro, porque os dous anos anteriores (que foron os únicos que eu a corrín) sempre fixo sol e calor; en novembro o día pode que sexa menos luminoso, pero para correr probablemente sexa máis "cómodo".

Graciñas polos esforzos realizados para que esta carreira poida celebrarse tamén este ano.

E por curiosidade... en anos vindeiros ¿é probable que se manteña a data en novembro? ¿vaise consolidar como carreira de outono? ¿ou a intención dos organizadores sería volvela a poñer en maio-xuño?

Saúdos a todos.
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2011, 21:01
Asunto: Re: MM Betanzos

Genial, estupenda noticia, menos mal que no se pierde una de mis medias favoritas.
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2011, 21:09
Asunto: Re: MM Betanzos

A idea inicial, se os medios económicos e humanos o permiten, e voltar á data habitual, que é o derradeiro domingo de maio, pero non hai nada seguro
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Sáb, 17 Set 2011, 17:30
Asunto: Re: MM Betanzos

Xa tedes aberta en Championchip a inscripción para a Media de Betanzos, que finalmente será o 27 de novembro, xa que houbo atrasala unha semana para que no coincidise coas eleccións
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Set 2011, 8:54
Asunto: Re: MM Betanzos

Noraboa á organización por poder sacar finalmente a proba adiante, é unha grande noticia, ademais penso que a data é excelente, e se coincidira que non chovera sería a bomba..... No caso de poder participar e tela preparado minimamente contade con este debutante, que agradece que o control se peche ás 2h 30', pois se o perfil é tan esixente seguro que as necesitarei.....

Se eu puiden, ti tamén...
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Dom, 18 Set 2011, 9:06
Asunto: Re: MM Betanzos

Si alguno quiere conocer el circuito antes de la prueba se puede hacer algún domingo, todavía tenemos tiempo

el miedo mata a la mente
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Set 2011, 9:38
Asunto: Re: MM Betanzos

manwe escribió:
Si alguno quiere conocer el circuito antes de la prueba se puede hacer algún domingo, todavía tenemos tiempo
Bueno si estais pensando en juntar a un grupillo para rodarla,desde Coruña uno que se apunta( si horaris y dia coinciden),ya ireis informando de como lo montariais.
Saludos a todos
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Set 2011, 19:28
Asunto: Re: MM Betanzos

manwe escribió:
Si alguno quiere conocer el circuito antes de la prueba se puede hacer algún domingo, todavía tenemos tiempo

De todas las medias que conozco en Galicia, la que más me gusta es la de Betanzos, con subidas al principio de la prueba, toboganes durante buena parte del recorrido y con una bajada vertiginosa justo antes de volver a Betanzos, una gozada de recorrido, para no aburrirse.

Si no me lo impide nada, yo me apuntaría a hacerla alguna semana antes de la fecha de celebración, pero antes se debería comentar a qué ritmo se pretende rodar, porque lo mismo mi ritmo no llega para ese rodaje.

Saludos,

Instantáneas de Fondo
instantaneasdefondo.blogspot.com

Empiezo a hablar gallego, no me lo tengáis en cuenta.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos