Foros ›
Rocas-Eirado 2011( carreira e andaina)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2011, 8:51
Asunto: Re: Rocas-Eirado 2011( carreira e andaina)

pois non sei como metelo para que apareza directamente no post Muro Muro

asi que poño o enlace directamente Video da Saída dos Andariegos

-- Chámame "ghose"
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2011, 9:11

Pois eu tamén quedei satisfeito no meu debut.

Empecei a modiño, de feito penso que iría de último cando nos separaron dos andarins, e pouco a pouco fun adiantando xente ata a meta.

Paradoxicamente ,o meu tempo , igual que algun o que lle preguntei,foi similar o que fixen na Vig-Bay , 1:39, e tendo en conta que poucas horas antes estivera en Celanova, estou contento.

Botei de menos o Chavalin, pero estaban outros incondicionais coma Montxo,Taurus ,Eldelmonte,Xabi,María,Runrunpabli,Jesusrañaplatas,Pipe,Toledano,Homedenejro,Extremeñeiro...

A organización impecable.
Moi ben indicado todo, con multitude de colaboradores, un trato excelente antes, durante e despois da proba, con comida e bebida a fartar.

E unha carreira que fai aficción.

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2011, 11:48

Lo vivido ayer en Esgos constata el buen hacer de un organizador hacia los corredores, con multitud de voluntarios que ayudan a pasar un estupendo día.

Sigo pensando que la carrera es bonita... pero bonita de verdad en recorrido (terreno, vistas), dureza y organización. Este año tuve la sensación de que se me hizo corta... no sé por qué... no así el cortafuegos, claro, y la infinidad de moscas que rondaban la cabeza de los corredores Moi feliz

Logré bajar 5 minutos el tiempo del año pasado y acabé contento y "en buen estado". Me sentí con fuerzas al inicio de la prueba a pesar de haber estado en Celanova la noche anterior.

Y el "fin de fiesta" espectacular... comida por todos lados para todos, acompañado de una amabilidad espectacular del organizador con todos. Eché de menos que no estuviesen los dos primeros clasificados en la entrega de trofeos... no sé... igual en el caso de ayer hubiese sido bueno adelantar la entrega.

Sólo un apunte a modo de mejora: me consta que en los avituallamientos los voluntarios trabajaron duro para limpiar todas las botellas de plástico que esparcimos por allí, igual hubiese sido bueno poner contenedores o algo similar pues a mí, personalmente, no me gusta tirarla al suelo y así evitábamos más trabajo a esta gente.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es

Última edición por Pipe o Lun, 13 Xuñ 2011, 16:00; editado 1 vez
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2011, 14:57

Ola,
Resultados:
www.atletismogalego.org/

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2011, 15:54

Moi feliz Bonita carreira i pra facer rápido, algo q eu non fixen Muerto , despois de correr a noite anterior en Celanova i cargado da conxestión gripal q arrastraba pensei abandoar nos primeiros kmts., despois tirei i recuperéime un pouco. Magnífica organización i un trato de excelente calidade para o atleta, só cabe agradecer 1.000 veces o ben q te tratan. Aplauso

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2011, 21:40

GRAN CARRERA, con mayúsculas. Para el año, los que no han estado, que la apunten en su calendario como una de las imprescindibles. Los que ya la conocemos, volveremos. Una gran subida que se lleva muy bien, la distancia, la justa para tener este éxito de participación.
Gran entrega de todos los organizadores y colaboradores. Lo del final con toda esa cantidad de viandas es una auténtica pasada.
Muchas gracias y que siga así durante muchos años.
En cuanto a mi carrera personal, muy contento, bajé de la hora y media habiendo corrido el día anterior en Celanova. Por cierto, impresionante lo que corre la gente..., bajar de la hora me parece increíble. Enhorabuena!!!

Un saludo.

Por cierto, pongo el link concreto de los resultados (gracias Xan por el link inicial).

www.fgatletismo.es/our...ontana.pdf
zapatito

Novo foreiro
Novo foreiro
31/05/10
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Xuñ 2011, 7:14

En www.concelloesgos.com/...php?id=214 podedes ver fotos da andaina e da carreira.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos