Foros ›
I Carreira Popular Concello de Carballo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 08 Xuñ 2011, 8:51
Asunto: Re: I Carreira Popular Concello de Carballo

RaAmon escribió:
Vamos, vamos, que nos vamossssss...

Subo iste tema para lembrarvos que -segundo o regulamento da carreira- o plazo de inscripción péchase ESTE DOMINGO, DÍA 12 (a carreira é o domingo 19). No primeiro post, así como na reseña desta carreira no calendario de CorrerEnGalicia, tedes información de cómo se fai a inscripción (no é vía ChampionChipNorte xa que a empresa cronometradora neste caso é MagmaSports). Ollo, porque na meirande parte das carreiras admítense inscripcións poucos días antes da carreira, pero aquí polo visto non será posible dende unha semana antes; polo motivo que sexa, queren ter 7 días de marxe para preparativos.

A ver se vos animades, os que aínda non o fixéchedes Sorriso

Saúdos e saúde.

Gracias por la información RaAmon. A verdade é que eu son dos de inscribirme xa o principio e xa o fixen, pero algúns dos meus pupilos son deixalo para última hora e xa llo remitín para que se inscriban xa (pensei que pechaba máis tarde). Un saúdo e ánimo con esa organización!!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 08 Xuñ 2011, 17:58

edu77 escribió:
Mapa de ruta actualizado.
Recorrido Carballo

Clavado Sorriso Exacto 100%. Se alguén se quere entreter calculando a lonxitude no Google Earth xa nos contará, pero deben ser os 5.000 m, se non algún incluso de propina. Son dúas voltas a iste circuito.

Grazas, Edu77
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 08 Xuñ 2011, 18:06

derek escribió:
Gracias por la información RaAmon. A verdade é que eu son dos de inscribirme xa o principio e xa o fixen, pero algúns dos meus pupilos son deixalo para última hora e xa llo remitín para que se inscriban xa (pensei que pechaba máis tarde). Un saúdo e ánimo con esa organización!!.

Graciñas a ti, Derek. Eu non teño parte na organización; coñezo a algún dos organizadores, pero non estou implicado no maremagnum que supón... Simplemente son de Carballo e como tal gustaríame que a xente que veña quede contenta e con gañas de voltar para o vindeiro ano Guiño Ademáis, o Concello gasta cartos no evento, e gústame pensar que serven para algo. En todo caso, e por se alguén da organización lee iste foro, que sepan que se valora o seu traballo e que desexamos que o seu esforzo fructifique e que a sorte tamén axude para que todo saia o mellor posible. Aplauso
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Xuñ 2011, 14:37

INSCRITO.

Ahora sólo falta que mi gemelo aguante una semana más (está al límite Muerto ), y después a descansar por lo menos 3/4 semanas, hasta finales de julio. Y a partir de ahí, nuevos objetivos...

Muchos ánimos para tod@s los que vais a participar en esta carrera. A ver si somos much@s para que se mantenga en el calendario.

Un saludo Guiño
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 10 Xuñ 2011, 15:05

Alí estaremos.
Un saudo.
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1062 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2011, 11:53

NO conozco el recorrido. ¿Cómo es el perfil? ¿es dura?

Saludos.
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 14 Xuñ 2011, 22:14

por lo que cuentan parece bastante llana, ideal para el que quiera o pueda hacer tiempo.
CAMPOS

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/08
0 Carreiras
14 Mensaxes
Carballo de Bergantiños
Respostar citando Envío Mar, 14 Xuñ 2011, 22:51

Ola a tod@s:
Eu diría que o 60% é chán, o30% é baixar e o 10% e subir. Eu penso que debe ser unha das máis doadas da volta, nesta distancia.
Un saudo e sorte a todos.
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Xuñ 2011, 23:04

Pues no me pude enterar de que cerraban el plazo una semana antes. Yo siempre suelo apurar pues no me gusta inscribirme y luego por algo que me surja no poder acudir. En fin, habrá que estar más atento a los reglamentos y el calendario.

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 15 Xuñ 2011, 9:39

Pache escribió:
Pues no me pude enterar de que cerraban el plazo una semana antes. Yo siempre suelo apurar pues no me gusta inscribirme y luego por algo que me surja no poder acudir. En fin, habrá que estar más atento a los reglamentos y el calendario.

Hola, ponte en contacto con la Organización para ver si es posible que te adjudiquen mi plaza (tienen que asociar ellos tus datos con el chip para que coincidan con el número de dorsal que me hubiera correspondido). Si no consigues arreglarlo, puedes correr igüal siguiendo las instrucciones pùblicadas en la Web del Concello www.carballo.org/aodia...lg=gal#661

Yo no puedo ir porque mi Club me ha convocado para participar a la misma hora en el Campeonato Gallego de 5.000 m ruta que se celebra en Maceda.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 15 Xuñ 2011, 10:29

Pois eu tiña moitas ganas de acudir a esta cita, pero tamén me pillou o toro co tema das inscripcións.
estou pensando en ir correr de todas formas, non sei si será posible, podese correr ainda que sexa sen dorsal ?
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 15 Xuñ 2011, 10:39

mac-ray escribió:
Pois eu tiña moitas ganas de acudir a esta cita, pero tamén me pillou o toro co tema das inscripcións.
estou pensando en ir correr de todas formas, non sei si será posible, podese correr ainda que sexa sen dorsal ?

Puedes inscribirte aquí www.carballo.org/aodia...lg=gal#661 a través del correo carballodeporte@carballo.org aunque sin derecho a camiseta

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 15 Xuñ 2011, 10:46

Gracias jesusb, ya he enviado un mail, la próxima vez estaré más atento.
Si el plazo es por el tema de las camisetas creo que hubiera sido mejor tener un plazo como en el resto de carreras, y reseñar en el reglamento que solo habrá camiseta para los mil primeros inscritos por ejemplo.
Ya que siendo gratuita es más que comprensible.
un saludo.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 15 Xuñ 2011, 13:26

Corro maratón en Toral y esta no! Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 16 Xuñ 2011, 10:20

pues me han dejado inscribirme efectivamente, pero sin camiseta, y sin chip.
Por lo tanto, no apareceré en la lista de clasificados no ?

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos