RaAmon escribió: |
Vamos, vamos, que nos vamossssss... Subo iste tema para lembrarvos que -segundo o regulamento da carreira- o plazo de inscripción péchase ESTE DOMINGO, DÍA 12 (a carreira é o domingo 19). No primeiro post, así como na reseña desta carreira no calendario de CorrerEnGalicia, tedes información de cómo se fai a inscripción (no é vía ChampionChipNorte xa que a empresa cronometradora neste caso é MagmaSports). Ollo, porque na meirande parte das carreiras admítense inscripcións poucos días antes da carreira, pero aquí polo visto non será posible dende unha semana antes; polo motivo que sexa, queren ter 7 días de marxe para preparativos. A ver se vos animades, os que aínda non o fixéchedes Saúdos e saúde. |
edu77 escribió: |
Mapa de ruta actualizado. Recorrido Carballo |
derek escribió: |
Gracias por la información RaAmon. A verdade é que eu son dos de inscribirme xa o principio e xa o fixen, pero algúns dos meus pupilos son deixalo para última hora e xa llo remitín para que se inscriban xa (pensei que pechaba máis tarde). Un saúdo e ánimo con esa organización!!. |
Pache escribió: |
Pues no me pude enterar de que cerraban el plazo una semana antes. Yo siempre suelo apurar pues no me gusta inscribirme y luego por algo que me surja no poder acudir. En fin, habrá que estar más atento a los reglamentos y el calendario. |
mac-ray escribió: |
Pois eu tiña moitas ganas de acudir a esta cita, pero tamén me pillou o toro co tema das inscripcións. estou pensando en ir correr de todas formas, non sei si será posible, podese correr ainda que sexa sen dorsal ? |