Chacal escribió: |
2:58.25 en la Maratón de Toral. Esto lo dice todo! Lo he conseguido por fin!!!!!!!!!!!!!!!Esto sí que es correr amigos!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
ROCÍO escribió: |
Unha carreira FANTÁSTICA esta de Carballo!! ![]() Enhoraboa á organización, pese a se-la primeira, lucíronse; só un apunte: posto que espero que se repita cada ano, non volvades comprar botellíns con precinto, jajá...non daba aberto! ![]() O ambiente ESTUPENDO, o percorrido MOI BÓ, aínda que algo durillo eh! Eu salín triunfante, quedei de primeira na clasificación feminina, algo co que para nada contaba, a miña máxima aspiración era quedar de 3ª por iso de ter un pequeno reconocemento, asíque moi contenta, a PRIMEIRA VEZ que recibo un PREMIO!!!! ![]() Volverei |
Unha carreira FANTÁSTICA esta de Carballo!! ![]() Enhoraboa á organización, pese a se-la primeira, lucíronse; só un apunte: posto que espero que se repita cada ano, non volvades comprar botellíns con precinto, jajá...non daba aberto! ![]() O ambiente ESTUPENDO, o percorrido MOI BÓ, aínda que algo durillo eh! Eu salín triunfante, quedei de primeira na clasificación feminina, algo co que para nada contaba, a miña máxima aspiración era quedar de 3ª por iso de ter un pequeno reconocemento, asíque moi contenta, a PRIMEIRA VEZ que recibo un PREMIO!!!! ![]() Volverei |
Gracias Ramón, a verdade é que cando a un lle sae ben unha carreira, está moito mais animado pra seguinte pero creo que terei que traballar moito pra superala marca deste domingo pois nunca correra así de rápido, pensei que non a contaba...GRACIAS!! |
RaAmon escribió: | ||||
Enhorabuena, Mijail. Bajar de 3 h en una maratón no está al alcance de cualquiera. A seguir en ese estado de forma, y mejorarlo incluso, si es posible ![]()
Noraboa, Rocío! Chegaches tan só 7 segundos por detrás de min... Estaba eu na cola para devolver o chip e escoitei "aquí entra a primeira chica!" así que debías de ser ti ![]() Vémonos nas carreiras ![]() |
CACHINBALL escribió: |
... En cuanto a las apreciaciones que haceis todos y cada uno de vosotros, serán bien venidas por que los verdaderos protagonistas de la prueba sois vosotros, y lo que pretendemos es que esteis en las mejores condiciones posibles. ... De todas formas os mandaremos una encuesta de satisfaccion para que nos digais qvuestras inquietudes, con ánimo de mejorar la prueba. ... Todo esto nos anima a empezar a pensar de como podemos hacerlo mejor de cara al año que viene. GRACIAS |