Foros ›
Autor
Mensaxe
undenavia

Novo foreiro
Novo foreiro
23/02/10
0 Carreiras
39 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 28 Xuñ 2011, 16:03
Asunto: Dúbida pulsómetros

Boas: Teño unha dúbida sobre pulsómetros e vos pediría opinión sobre o tema.
Teño dende o ano pasado un Polar RS300X co G1 que a verdade, vaime moi ben, non me ten dado nin un problema e dame máis do que realmente lle podo pedir.
A pasada semana regaláronme un garmin fore201 que ainda teño na caixa, co ticket regalo da tenda de deportes (multinacional grandeárea de deportes) pendente do que fago con el.
A dúbida é ¿merece a pena quedarme co fore a maiores do RS300? Tenme un tanto desconcertado que na páxina web española da marca non existe o modelo e na da tenda tampouco ¿¿??, e tamén bastantes comentarios que lin estos días nos foros sobre problemas de estos aparellos cando levas 30 ou 40 minutos adestrando. A verdade e que deixar de usar un trebello que vai "como un reloxo" (nunca mellor dito) por un que non teño claro se rendirá o mesmo, e non aproveitar o cambio para comprar algo de material deportivo paréceme parvo, (non teño moi claro o prezo real, porque na marca non o poñen e nas tendas virtuáis varía) pero se resulta que o fore210 é "unha máquina" entón quedarei cos dous... pero quedar por quedar é tontería, así que si algún de vós me pode aconsellar sobre este trebello,especialmente alguén que o teña dende algún tempo, llo agradecería un montón para decidir que facer (teño tres semanas para usar o ticket regalo que ten con el).
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Xuñ 2011, 19:24
Asunto: Re: Dúbida pulsómetros

Yo personalmente tengo un polar clavado al tuyo y me va muy bien, como casi todo lo de la marca polar, con esto no quiero decir que el garmin no sea bueno (de hecho es gran marca), pero claramente si te va bien con el polar pues no lo cambiaría (además solo tiene un año... Pensando ) y usaría ese ticket regalo para algo que te hiciese falta realmente (zapatillas, chandal....) un saludo y hasta pronto Guiño
undenavia

Novo foreiro
Novo foreiro
23/02/10
0 Carreiras
39 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 30 Xuñ 2011, 6:42
Asunto: Re: Dúbida pulsómetros

Graciñas BATCHOCO; creo que vou coller o paquete (tal como ven metido no blister sen abrir, que é como está) e o vou trocar por un vale regalo. Teño ata o día vinte para facer o troco. Quedar cos dous non ten sentido.
Saúdos a todos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos